Høy skarp lyd

545 23 3
                                    

Inn kommer... gjengen til Lucifer? Hva er det han gjør her? Jeg presser meg gjennom folkemengden og stopper rett foran han. Jeg drar han i skjorta for å få oppmerksomheten hans. Han ser ned på meg med et lurt glis og bøyer seg litt ned bare for å irritere.

"Hva er det du gjør her?!" skriker jeg til ham, for å prøve å overdøve musikken.

"Tenkte vi skulle stikke innom og sjekke hvordan det gikk. Passer jo bra når det er fest her, ikke sant vesla?" blunker han ondt til meg. Han pønsker på noe, det bare vet jeg...

"Ikke kall meg det!" skriker jeg i sinnet.

"Sorry vesla." gliser han og går forbi meg. Det gjør gjengen hans også. Faen.. dette blir trøbbel. Guttene hans sprer seg rundt i hele huset, og jeg har ikke lenger oversikt over hvor folk er. Det er for mange her.

Jeg vandrer rundt mellom dansende folkemengder og hylende ungdommer som har drukket altfor mye alko. Jeg klarer så vidt å komme meg inn til stua hvor resten av gjengen sitter og har drikkeleker. Alle er drita som bare faen, og klarer så vidt å sitte oppreist.

Jeg beveger meg videre til trappa, hvor det faktisk ikke er så mange, så jeg kan få et lite overblikk over hva som skjer. Jeg går ned igjen og skal inn på kjøkkenet får å drikke, men blir stuck i folkemengden i stua, hvor det nettop har tatt av enda mer. Jeg kjenner bassen i hodet, og den tar nesten over hjerterytmen. Jeg må komme meg unna, og det fort.
Jeg presser desperat gjennom folkemengden og mot trappa. Jeg blir dyttet fra alle kanter og må virkelig streve for å komme meg fram. Når jeg endelig kommer meg fram til trappa, løper jeg opp og låser opp døra til rommet mitt så fort som jeg aldri har gjort før.

Jeg kaster meg nesten inn på rommet og smeller igjen døra og låser den. Jeg setter meg andpusten ned på gulvet. Det var nesten jeg besvimte, jeg hadde blitt trampet ihjel om det hadde skjedd.
Jeg reiser meg opp og går slapt mot senga, og kaster meg selv nedi. Jeg har bare lyst til å glemme hele festen og legge meg. Men det kan jeg ikke, for alle vennene mine er nede drita fulle og jeg vet at det garantert kommer til å skje noe når Lucifer og gutta er her.

Jeg rakk så vidt ikke å sovne før det lyder et høyt brak fra førsteetasjen. Jeg kaster meg opp og løper ut av rommet og ned trappa. Der er det fullt slagsmål mellom Lucifer og gjengen, Cade og gjengen, og noen enkeltfolk her og der, også Julian.

Jeg kaster meg inn i slåssinga og prøver å splitte de. Noe som IKKE er så enkelt som en skal tru. Jeg begynner å slå rundt meg, men får bare slag tilbake. I magen, i ryggen, tinningen, u name it. Så kommer jeg på høyttalerne. Jeg kommer meg bort til høyttalerene, plugger ut musikken og lager en høy skarp lyd som får alle til å skvette og jeg får oppmerksomheten deres. Alle ser på meg med store øyne.

"Ha der ut!" skriker jeg av full hals, og jager dem ut. Jeg dytter dem bokstavelig talt ut døra. Når jeg har fått ut alle sammen, er det bare meg og vennene mine igjen. Som ligger, muligens besvimte, spredt rundt i hele stua. Liam ligger halvveis ute av sofaen. Noe jeg tar bilde av for å mobbe han med senere (Ikke direkte mobbe ofc, men venne-mobbe).
Etter jeg har tatt bilde, og ledd av det i ish 5 min, går jeg opp for å legge meg.

Når jeg kommer inn på rommet, går jeg først inn på badet. Jeg pusser tenna, børster håret og fjerner det lille av sminke jeg har på meg. Jeg går ut av badet igjen, men før jeg rekker bort til klesskapet for å ta av kjolen, tar noen hardt tak i meg.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Klarte ikke vente heeeelt til 22:00, så publiserer det nå. Blir ikke flere kapitler idag, men det kommer noen enten imorgen eller veeeeeldig snart. Har noen kapitler som snart er ferdig, men venter med å publisere de til senere. ❤️

Husk å kommentere og at dere kan stille spm til karakterene. Bare gøy det! ❤️❤️😘

TrickedWhere stories live. Discover now