Ytterdøra smeller opp og jeg hører noen trampe rundt nede, og oppover trappa. Det kommer nærmere og nærmere. Og plutselig smeller døra til soverommet opp og Julian kommer løpene bort til meg.
"Emilie!" roper han og kaster seg rundt meg. Jeg ser rart på han.
"Hvis du vil kose, må du også vente på tur." sier jeg strengt til ham. Så går jeg tilbake til å stryke på senga.
"Jeg også? Hva faen snakker du om?" spør han og steller seg helt oppi sengekanten og lener seg mot meg.
"Nå koser jeg med senga, etterpå er det Cade og så kan du." svarer jeg åpenbart.
"Hvor full er du egentlig?" han prøver å ta tak i meg men jeg sniker meg unna.
"Full? Er jeg full?" spør jeg og ser opp på han. Så blir alt svart.
Julian's P.O.V
Emilie besvimer. Jeg tar tak i henne og får lagt henne over skulderen min.
Hun skal hjem!
Jeg finner baggen hennes og går ut av rommet og ned til de andre.
"Jeg tar med meg hu hjem!" sier jeg bestemt og marsjerer ut av hytta.
"Hey!" roper Cade etter meg. Men jeg snur meg ikke, jeg fortsetter mot bilen.
"Hey!" roper han enda høyere, og jeg snur meg mot han med Emilie fortsatt hengende over skulderen min bevisstløs.
"Hva faen vill du?" spør jeg surt og går sakte bakover mot bilen, for å få lagt Emilie i bilen litt fort.
"Du kan ikke bare komme her og ta dama mi!" svarer han og spiller tøff.
"Jeg kommer og tar hu når jeg vil! Og i hvert fall når du doper hu ned! Er du faen meg dum eller?!" skriker jeg til han og åpner bildøra, og setter Emilie forsiktig inn. Så marsjerer jeg over til den andre siden av bilen og setter meg inn. Men før jeg kjører, ruller jeg ned vinduet.
"Ikke glem avtalen!" sier jeg og ser strengt på ham. Cade nikker, og jeg kjører avgårde i høy fart.
Mens jeg kjører, veksler jeg blikk mellom veien og Emilie. Hun ser så fredelig ut der hun ligger bevisstløs i bilsetet ved siden av meg.
*~*
Jeg kjører opp innkjørselen min og parkerer bilen rett utenfor inngangen til huset. Jeg går rundt bilen og løfter Emilie ut av setet og bærer henne inn og opp på soverommet mitt.
Jeg legger henne forsiktig ned i senga og legger dyna over henne. Så går jeg ut og inn på badet, hvor jeg finner 2 kluter og heller litt kaldt vann i en bøtte. Jeg går inn til Emilie igjen og setter meg ned på huk ved siden av henne og fukter de 2 klutene jeg tok med inn. Genseren hennes er i veien for at jeg kan legge kluten på brystet hennes, så jeg kler av henne både genseren og buksa.
Damn, she's fine!
Jeg kommer meg ut av tankene, og legger den ene kluten på pannen til Emilie og den andre på brystet hennes.
Hva faen ga de henne? Hu er jo helt borte!
••••••••••••••••••••••••••••••
Lenge siden jeg har publisert?? ❤️ Sorry
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...