Hey! Sier bare ifra at Caroline er endret til Emilie✌🏻 K, Byee✌🏻
•••••••••••••••••••••••••••*Lørdag*
"Jævla glidelås! Ahh!" jeg står foran speilet på rommet mitt og prøver å få på meg denne hersens kjolen jeg kjøpte på torsdag.
Jeg gir etter opp og legger meg ned på gulvet. Det er håpløst!
"Hva er det du driver med egentlig?" ler Cade og bøyer seg ned for å hjelpe meg opp. Jeg bare slår hendene hans vekk og skuler stygt på ham.
"Hvordan i helvete kommer du deg inn egentlig? Og kan du komme deg ut!" jeg koker innvendig og har bare lyst til å slå til noen akkurat nå. Jeg har holdt på med den jævla kjolen i over en halvtime!
"Som jeg sa tidligere, så har jeg mine metoder" gliser han.
"Og nei, jeg kan ikke gå" fortsetter han, og går rundt i rommet mitt.
"Sorry ass, men dette er feil tidspunkt å leke innbruddstyv" jeg reiser meg opp og går bort til speilet igjen.
"Trenger du hjelp kanskje?" Cade kommer bort til meg og steller seg helt inntil ryggen min. Jeg begynner automatisk å se for meg magemusklene hans.
Nei! Stopp! Ikke no magemuskler idag. Skjerp deg Emilie!
"Kan du gå vekk?" jeg dytter han vekk, men han kommer bare tilbake.
"Ikke før jeg har hjulpet deg å få på den 'jævla kjolen'." gliser han til meg gjennom speilet, og lukker glidelåsen for meg. Jeg hater å innrømme det... virkelig HATER, man hadde det ikke hvert for at han hjalp meg, hadde jeg faen ikke gått på den festen idag.
"Takk..." Momler jeg uten å se opp fra gulvet.
"Hva sa du?" Cade kommer nærmere og bøyer seg ned med øre vendt mot meg, bare for å terge. Han syns dette er sååå gøy. Vell, faen ta han. Han får bare ha det så gøy som han bare vil. Jeg bryr meg ikke lenger.
"Takk." svarar jeg, denne gangen litt høyere enn istad.
Cade bare ler og trekker meg inn i en klem.
"Um...?" jeg ser forvirra på ham.
"Hva?" svarer han og ser forvirra tilbake på meg.
"En klem? Seriøst?" jeg trekker meg ut av klemmen.
"Ja" Cade ser seriøst på meg. Han blunker ikke engang.
"Greit..." jeg snur meg tilbake til speilet og begynner å børste håret. Det er som et kråkereir, bokstavelig talt...
Når jeg nesten er ferdig å børste håret, kommer Cade bort til meg igjen. Han står rett bak meg og legger de muskuløse armene rundt livet mitt og trekker meg inntil seg. Så begynner han å kysse meg sakte oppover nakken.
"*kremt* Hva er det du driver med?" Jeg snur ansiktet mitt mot hans, men flytter ikke på hverken meg eller armene hans. Det føles trygt på en måte.
"Skal vi komme oss på den festen eller?" Cade slipper taket og går mot døra.
"Ja..." jeg følger etter ham ned og inn i bilen hans, så kjører han avgårde mot festen.
Unngikk han spørsmålet mitt nå?
••••••••••••••••••••••••••
Sorry. Fikk ikke tid til å publisere igår, så gjør det idag. Bare hyggelig good people✌🏻
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...