Emilie's P.O.V
Jeg kaster meg over sengekanten og kaster opp i bøtta på gulvet ved siden av senga. Julian ligger ved siden av meg og holder håret mitt oppe. Når jeg er ferdig, legger jeg meg tilbake ned i senga.
"Går det bra?" spør Julian og styrker meg på armen.
"Nei." svarer jeg og kaster meg over senga for å kaste opp, igjen.
"Hva ga de deg igår?" spør han og fortsetter å holde håret mitt, selv om jeg ikke kaster opp.
"Jeg husker ikke. Jeg husker ingenting. Det siste jeg fikk med meg var at jeg drakk opp en kopp, og de ga meg en ny." svarer jeg og ser på han.
"Ok, vil du prøve å sove litt?" spør han forsiktig og surrer fingrene rundt i håret mitt. Jeg legger meg tilrette og pakker meg inn udynamisk. Tablettene Julian ga meg tidligere begynner å hjelpe, og jeg blir trøttere. Julian legger annen over meg og jeg sovner.
*~*
*Torsdag*
"Vil du ha?" Julian holder fram et ostesmørbrød.
"Nei takk, er ikke sulten." sier jeg og setter meg ned på en stol inne på kjøkkenet. Bare for å holde Julian med selskap.
"Kom igjen. Du må få i deg noe. Det hjelper mye." han kommer bort til meg.
"Javel... har du frosne druer?" jeg ser håpefullt opp på han, der han står rett foran meg.
"Frosne druer?" spør han og ser rart på meg. Han setter ned på en stol ved siden av meg.
"Ja..." jeg ser på Julian mens han tar en stor bit av ostesmørbrødet.
"Nei, men jeg kan ordne det." svarer han og blunker til meg. Så reiser han seg opp, og finner fram noen druer og putter de i fryseren. Jeg smiler fornøyd til ham. Han kommer tilbake og fortsetter å spise av maten sin.
*~*
"Ja... Hva vil du finne på a'?" Julian setter seg mer opp og ser på meg.
"Hmm... Pule?" spør jeg han. Øynene hans blir store og han begynner gremte for seg selv.
"Hva for no?" han ser sjokkert på meg.
"Pule. Du vet..." svarer jeg og håper han skjønner hva jeg tenker videre. Han bare fortsetter å kremte.
"Så..." spør jeg forførende og beveger meg sakte mot han, og setter meg rett ved siden av ham. Jeg legger hendene mine på hver sin side av ansiktet hans, og biter meg i underleppa. Han gjør det samme.
"Jeg tror ikke det er så lu..." jeg avbryter han raskt med et dypt kyss. Han trekker seg ut av kysset og ser på meg.
"Nå har du faen meg gjort det. Jeg holder ikke igjen lenger nå." gliser han til meg og kysser meg brått og brutalt. Jeg henger meg på.
Julian løfter meg opp på fanget hans uten å bryte kysset. Jeg buster til håret hans og han lar hendene sine gli nedover kroppen min, fra brystene mine og nedover magen, men stopper på rumpa.
Jeg lar hendene mine gli ned fra håret hans og nedover ryggen hans. Jeg tar tak i skjorte kanten hans, og løfter den opp og over hodet. Og får å si det mildt, jeg nyter synet som faen. Han har den mest muskuløse kroppen jeg har sett!
Jeg trekker meg ut av kysset og bare stirrer på kroppen hans. Det er som om jeg blir hypnotisert. Jeg flytter hendene mine til brystkassa hans og føler meg frem på overkroppen hans. Julian drar av meg skjorta også, og han gjør det samme. Men jeg er ikke like muskuløs da...
Plutselig tar Julian tak i rumpa mi, og reiser seg opp. Han holder meg oppe ved å ha hendene under rumpa mi og bærer meg opp. Jeg klamrer meg fast rundt nakken hans og drar han mot meg.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ojojoj!😱 Hva skjer nå? Er dette så lurt av Emilie?🤔❤️Sorry for ikke å ha publisert. Having a hard time. Sorry babes. But remember I love you!😘
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...