Potetgull, alkohol og peanøtter

639 27 8
                                    

Jeg går mot kantina for å treffe de andre. De står og venter på meg ved inngangen. Vi går sammen og finner oss mat og betaler.

"Skal vi sette oss ut?" spør jeg og hinter til at jeg ikke orker store folkemengder. Alle nikker, så går vi ut og kaprer et bord ute.

Mens vi sitter fredelig og spiser, hører jeg dørene til skolen åpne seg fort og hardt. Mot oss stormer Cade og gjengen hans. Øynene hans er låst på Julian, og han bretter opp ermene. Jeg ser på Julian, han er usikker på hva han skal gjøre. Så han forblir sittende å se på guttene som kommer mot oss. Jeg kjenner jeg blir irritert, og hopper av bordet og marsjerer mot Cade. Jeg stopper rett foran han og tvinger han til å stoppe ved å slå begge hendene mine hardt i brystkassen hans og dytte han bakover. Han tar et par skritt tilbake før han presser seg opp i meg igjen.

Han griper hardt tak i skuldrene mine og stirrer intenst inn i øynene. Så griper han tak i hånden min og drar meg bort fra de andre. Når vi står såpass langt unna de andre at de ikke kan høre oss, stopper han brått. De andre ser på oss med både spente og overraskede øyne.

"Hva er det du dri..." er så langt jeg kommer, før han avbryter meg med å presse leppene sine inntil mine. Han drar meg mot seg med hendene nede på korsryggen min. Jeg kysser han tilbake i starten, men slutter raskt og slapper han så hardt at guttegjengen kommer løpende til oss. Han ser på meg med store øyne.

"Hva faen feiler det deg?! Du kan ikke bare komme her og gjøre hva faen du vil!" skriker jeg han rett opp i trynet. Så sparker jeg han hardt i hans "hellige deler" (if ya know what I mean. Blunk, blunk). Gutta hans steller seg i en ring rundt ham, så snur alle seg mot meg, gir meg et stygt blikk (mens jeg smiler ondt og bredt), og snur seg tilbake til Cade.

Jeg tusler tilbake til de andre, og smiler fornøyd. De andre smiler stolt til meg og roper "you go girl!" Når jeg kommer frem til de andre, begynner vi å le. Hardt. Så går vi inn til timen.

*~*

*Etter skolen*

Vi står ute i skolegården og babler om alt og ingenting. Bokstavelig talt.

"Aye! Joiner dere å stikke hjem til meg? Vi kan ha en liten fest." gliser jeg fornøyd. Alle nikker seg enige og vi går mot butikken for å finne noe å drikke på. Og kanskje noe snacks og greier.

Vi står inne på butikken ved potetgull hyllene og finner 3 poser saltet potetgull. Så går vi til alkohol delen av butikken og finner litt øl. Ok da... litt mye øl og alkohol. Og selvfølgelig noen peanøtter for å bli tørstere, så vi drikker enda mer.

Når vi kommer til kassa, kommer vi på at vi ikke har fylt 18 enda, og de som har det, har ikke med leg. Så Miriam ringer broren sin, som er 21 år gammel, og får han til å komme og betale for oss. Når vi er ute av butikken, vipser vi broren hennes pengene vi skylder, så stikker vi hjem til meg. Heeeele gjengen.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heiii! Såeh, jeg veet at jeg ikke har publisert på en stund. Har vært opptatt med eksamen og no skoledrama. Så, har ikke orket å skrive noe. Men jaja, her har dere et kapittel!

Hva tenker dere kommer til å skje senere. Kommer det til å skje noe action tro? Hmmm...

Ilu guys!❤️

TrickedWhere stories live. Discover now