Tobias hjelper meg ned fra benken når stoppeklokka piper. Jeg tar ut pizzaen deler den opp. Før vi går inn i stua for å spise den, setter jeg inn den andre pizzaen.
Vi går inn på stua og setter oss i sofaen. Så begynner vi å spise.
*~*
Når vi er ferdig med å spise, ligger vi begge slappe og mette som faen, slengt nedi sofaen.
"Elsker det late liv ass." sier plutselig Tobias og ser bort på meg.
"Vet du hva? Jeg er helt enig med deg." gliser jeg til ham. Han bare ler.
"Takk for at jeg får bo her." han ser seriøst på meg.
"No worries." blunker jeg til han. Tobias smiler, og jeg smiler tilbake.
Etter noen timer går vi til hvert vårt rom, og legger vi oss. Vi er begge dritslitne etter all løpingen.
*Torsdag*
Klokka er 07:15 og alarmen ringer som bare faen.
"Whyyyyyy??!" Tenker jeg jævlig misfornøyd. Jeg legger puta over huet og presser ekstra godt over øra, for å dempe lyden. Om det funker? Ikke faen.
Døra til rommet mitt åpnes og inn stikker huet til Tobias.
"Kommer du snart eller?" maser han.
"Hvordan er du våken?" klager jeg og legger meg mer tilrette. Tobias kommer bort til meg og drar til seg puta.
"For det første, skrur jeg av alarmen, og legger ikke bare en pute over huet." Ler han og slår meg med puta. Så skrur han av alarmen.
"Og for det andre står jeg opp når alarmen ringer." Fortsetter han og slår meg med puta igjen.
"Åååhh. Sluuuuuutt." klager jeg enda mer.
"Hvis du ikke er oppe når jeg kommer tilbake, kaster jeg iskaldt vann over deg." gliser han. Jeg ser surt opp på han, mens han går ut av rommet på en ondskapsfull måte.
Jeg klarer etterhvert å velte meg ut av senga og få slengt på meg en stor hettegenser. Så sitter jeg en stund på gulvet før jeg finner meg en bukse. Når jeg får slengt på meg buksa, kommer Tobias inn med en flaske. Tipper det er kaldt vann i den. Ufffff...
Tobias hjelper meg opp fra gulvet, og vi går ned for å spise.
*~*
Jeg og Tobias går av bussen, og mot inngangen til skolen. Sienna kommer løpene mot oss, og kaster seg over meg. Carmen kommer gående med henda i lommene, og ler av Sienna.
"Hva var det jeg sa om at hvis du stakk fra skolen, skulle jeg være med?! Jeg var seriøs!" sier Sienna mens hun prøver å virke sur. Noe hun ikke akkurat er veldig god i.
"Ja... Sorry." svarer jeg og smiler til henne. Hun geiper til meg, og tar tak i hånden min.
"Dette er Tobias forresten." smiler jeg og hinter til den høye gutten ved siden av meg.
"Hei!" sier Sienna og Carmen samtidig. Så innser de at de sa det samtidig, og begynner å le. Når jeg endelig får de til å slutte å le, kommer vi oss inn i skolebygget.
Vi står ved skapene og finner bøker. Jævlig flaks at alle vi har skap rett ved hverandre.
"Sees i lunchen?" spør jeg og ser på de andre. Alle sammen nikker.
Jeg og Sienna går mot mattetimen. Vi kom faktisk først, det har ikke skjedd på en stund.
Etterhvert kommer læreren inn og smeller matte bøkene ned på pulten. Det lyder et høyt smell og alle skvetter som bare faen. Læreren smiler smått for seg selv, før hun fortsetter timen.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heiheii! Føler jeg skriver litt korte kapitler, men jeg publiserer i det minste❤️
❤️Ilysm!❤️
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...