Jeg legger ned telefonen og ser meg rundt. Hele gjengen til Cade er her, og det er mange.
Cade kommer inn og ser på meg med ekle øyne. Så legger han merke til pizzaene som ligger bak meg."Så koselig av deg å lage pizza til oss" han har det selvgode smilet klistret i trynet. Han ser tilbake på meg før han bærer ut pizzaen.
Jeg løpet inn etter ham og slår ham i ryggen, men han merker det omtrent ikke (Selv om jeg er juniorverdensmester i boksing betyr ikke det at jeg er sterkere enn en som er eldre og trener som bare faen). Han begynner bare å le, og kaster seg etter meg. Jeg begynner å løpe så fort jeg kan. Jeg løper mot utgangen og klarer akkurat å låse opp og komme meg ut. Men det er da jeg finner at at jeg har gjort verdens største tabbe.
Jeg hører guttene le, og låser døra. Så nå står jeg her da. Låst ute av mitt eget hus, mens det er fullt av de verste badboy'ene i byen.
Jeg går opp mot døra og ringer på. Den går opp og jeg ser Cade glisende i døråpningen. Jeg prøver å presse meg selv inn, men blir bare dytta ut igjen, og de låser døra.
Etter 10 minutter er jeg lei. Jeg har ennå ikke blitt sluppet inn, og det virker ikke som om se har noen planer om det heller. Jeg ringer på igjen. Denne ganger bare står jeg der og ser på ham med et trist ansikt (som jeg selvfølgelig ikke mener, jeg er bare desperat etter å komme inn).
"Kan jeg vær så snill å få komme inn igjen? Please?" Jeg ser på ham med brende øyne.
"På en betingelse... at du ikke stikker av mer." han sier det på en måte som om han har planlagt noe.
Jeg vurderer det lenge. Til slutt går han lei, og skal til å lukke døren da jeg rykker inn.
"Greit..." svarer jeg svakt med en anelse bekymring i stemmen.
"Unnskyld, jeg tror ikke jeg hørte hva du sa. Kan du si det litt høyere denne gangen?" jeg vet han hørte hva jeg sa, han vil bare gni det inn at han hadde overtaket.
"Greit!" roper jeg. Han flytter seg så jeg kommer inn.
Guttene er strødd utover hele huset. Det er minst en gutt på hvert av rommene. Men de fleste er samlet i stua.
Cade tar tak i armen min og sleper meg med han. Han kaster seg selv ned i sofaen, og meg etterpå. Nå sitter jeg fastklemt mellom to gutter. Det lukter øl av ånden deres. Æsj, ta en mint! Hver så snill! Tenker jeg. For det lukter faktisk helt jævlig.
Vent litt. Spol tilbake. Øl? Jeg ser meg rundt, så legger jeg merke til en gutt som går inn i kjøleskapet MITT/VÅRT og henter øl (det er ikke min øl, det er etter pappa og broren min).
Jeg mistet fokuset litt, men kom raskt tilbake når jeg følte en hånd på låret mitt. Jeg ble så fokusert på hånden at jeg ikke merket at noen stelte seg bak meg. Plutselig ble jeg kastet over sofaryggen og holdt fast av en av vennene til Cade. Cade reiser deg raskt opp og stiller seg rett foran meg. Han gliser bredt men er bare fokusert på ansiktet mitt. Jeg griper sjansen og sparker han så hardt som jeg bare kan der sola ikke skinner. Jeg river meg løs, og slår til alle jeg ser.
"KOM DERE UT AV MITT HUS!" skriker jeg av full hals.
Guttene forlater huset sakte men sikkert, og Cade går sist mens han støtter seg på to av kompisene.
"Bare vent!" sier han og går. Jeg får en følelse av at han kommer til å ta hevn.
Jeg gidder ikke tenke så mye på det, jeg bare låser døra og går og legger meg.
...............
hva tror dere Cade kommer til å gjøre?
⚠️VOTE & COMMENT⚠️
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...