Spurte som faen

598 34 9
                                    

Jeg steller meg foran speilet og står bare og stirrer på meg selv. Døra inn til doen blir åpnet, og inn kommer Cade.

"Hva gjør du her? Inne på jentedoen." spør jeg full av latter.

"Jentedoen? Dette er guttedoen." svarer han og bryter ut i en intens latter.

"Hæ?! Nei!" jeg løper mot døra for å sjekke, og han har faen meg rett!

"Åja..." svarer jeg og blir illrød i ansiktet. Jeg går sakte mot utgangen med ansiktet vendt mot gulvet. Jeg kan høre at Cade går inn på en av doene, mens jeg lukker døra og går mot utgangen av skolen.

Jeg setter meg vet et av bordene i skolegården. Etter en liten stund, plinger det fra telefonen.

Ukjent: Endelig mistet dyden din. Faen som jeg har ventet på det!
Meg: Hva faen er det du vil creep?!
Ukjent: Neeei, nå kan du lure😏😉
Meg: Ahhh! Bare stikk!
Ukjent: Ja, det er lyden jeg vil høre! "Ahhh!"
Meg: Faen ta deg!
Ukjent: Pass på nå lille frøken, jeg er aldri langt unna. *Blide av meg som sitter på benken*

Jeg legger fra meg mobilen, og kikker desperat rundt meg. Jeg blir stalka av en for jævlig creep! Kan dette egentlig bli noe verre?!

Og selvfølgelig, like etter jeg sa det, ble alt mye verre.

Minn meg selv på å ALDRI si det igjen! Hvor dum er jeg egentlig? Alle vet jo at alt blir verre hvis man sier det der!

Plutselig står Lucifer foran meg, med resten av gjengen hans rundt meg. Jeg er omringet.

"Hva faen gjør du her?!" spør jeg sjokkert.

"Språkbruk vesla." gliser han og kommer nærmere. Jeg trekker meg automatisk lenger bort fra han, ikke at det er så langt, siden jeg sitter oppå et bord.

"Hva er det du vil?" spør jeg oppgitt og irritert. Han rister på hodet og griper tak i bena mine, så drar han meg inntil seg, sånn at min nedre del ligger inntil hans nedre del.

"Det går rykter om at vesla mi har mistet jomfrudommen sin." svarer han og flytter hendene fra bena mine, til et grep på buksekanten min.

"Hvordan vet d... Jeg mener, Hva snakker du om?" spør jeg og prøver å ikke virke for åpenbar.

"Jasså? Så du aner ikke hva jeg snakker om." svarer han og hever et bryn.

"Nei." jeg rister på hodet mens jeg svarer, og ser han ett inn i øynene for ikke å virke mistenkelig. Noe som alle vet, at jeg suger på. Så jeg er heldig, hvis han ikke finner ut av det.

"Emilie... Du vet at jeg ikke liker når du juger, sant?" sier han og ser strengt og irritert på meg. Jeg tror han skjønnet at jeg jugde...

"Lucifer... Når ble du faren min?" svarer jeg frekt tilbake og skikkelig bitchy. Han svarer ikke, bare ser overrasket på meg.

"Og hvis du ikke har noe mer å si, skal jeg skulke resten av skoledagen. Og hvis du tenker på å slå til meg, igjen, kan du bare drite i det. Jeg er full nok av blåmerker fra før av, og trenger ingen nye." sier jeg bestemt og fjerner hendene hans fra buksekanten min.

Jeg løfter benamine og legger de opp mot brystkassa hans, så sparker jeg fra, sånn at han blir tvunget til å trekker seg tilbake. Jeg reiser meg kjappt opp og tar tak i sekken og kaster den over skuldrene mine. De andre guttene i gjengen til Lucifer kommer nærmere meg, men jeg reagerer kjappt og spurter som faen hjemover med dem like bak meg.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hey!💕 Jaaaa, jeg veeeeeeeeet. Lenge siden jeg har publisert. Men det er ikke min feil at jeg blir så lett distrahert og ikke har konstrentasjon for the moment....🤷🏼‍♀️

❤️Og vi har nådd 5K og noe, lesere!! Damn, you guys!❤️❤️

Spørsmål:
Hvorfor tror du han heter Lucifer?

TrickedWhere stories live. Discover now