Jeg er hjemme. Klokka er 16:47 og jeg går bare rundt og venter på at klokka skal bli 17:35 så jeg får tatt bussen til treninga som begynner 18:00. Jeg håper ikke Cade og de er der idag. Da kommer jeg virkelig til å få kjenne det.
*~*
Det er nesten ingen på bussen. Noe som er merkelig, siden bussen pleier å være ganske så full på denne tiden. Men jeg tenker ikke så mye over det, og holder meg til å stirre intenst ut av det store vinduet. Jeg ser på bilene som suser forbi i en høy fart. Men så er det en bil som skiller seg ut. Eller, føreren skiller seg ut.
"Pappa?" hvisker jeg for meg selv mens jeg ser bilen forsvinne foran bussen.
Hva er det han gjør her? Han er jo på forretningsreise med mamma! De skulle jo være borte i ett år!
Jeg tar opp telefonen og ringer pappa, men får ikke noe svar. Jeg prøver en gang til, men han svarer ikke. Han bare legger på.
Bussen stopper og jeg legger vekk mobilen og går ut av bussen. Jeg kan ikke se bilene til Cade og gjengen hans, så kanskje de skal gjøre no ulovlig isteden for å trene. Jeg mener, nesten alle i den gjengen har svart belte uansett.
Jeg går inn i garderoben og skifter til drakten jeg har fått, og får hjelp av en av de andre jentene med å knyte belte. Det belte er komplisert! Det må nemlig knytes på en bestemt måte den skjønner du.
Alle de andre jentene er her, og det er Julie som hjelper meg med å få på plass belte. Vi skifter ferdig og går ut til de andre."Vi fortsetter med høydespark! Alle sammen, finn en å jobbe sammen med!" roper treneren vår og følger nøye med på at alle har en å jobbe med. Jeg jobber med Julie, mens Kylie og Mira jobber sammen.
Siden jeg er juniormester i boksing, har jeg flest fordeler når det gjelder armene, så jeg lar Julie demonstrere litt. Jeg holder oppe den sparke tingen jeg ikke husker hva heter, og Julie gjør seg klar til å sparke. Hun viser meg posisjonene men skal stå i og sparker den greia jeg holder så hardt, at jeg mister taket og den blir skutt mot døra til guttegarderoben i en høy fart. Jeg løper etter den og prøver å ta den imot, men får det ikke til. Og akkurat idet den greia skal til å treffe døra, blir døra slått opp og en gutt står der istedenfor. Den greia som ble sparka, treffer trynet hans med ett smell, og jeg som løper etter krasjer inn i gutten så vi begge faller over ende.
På en eller annen måte klarte gutten å bytte om på plassene, så det var jeg som havnet på gulvet med ham oppå meg. Men han hadde lagt en arm under hodet/nakken min og holdt meg inntil brystet sitt, for at jeg ikke skulle bli skadet. Gutten reiser seg opp og stiller seg med ryggen mot meg.
"Unnskyld! Det var virkelig ikke med meningen! Jeg prøvde bare å..."
"Bare glem det, ok?" Den stemmen... hvor har jeg hørt den før?
"Jeg ser du var interessert i nærkontakt med Nicky." Ler noen bak meg. Selvfølgelig er det Cade, men Zander og Aiden står like bak og ler så de nesten svimer av.
"Nicky...?" jeg ser tilbake på gutten. Han snur seg rundt og gliser til meg. Guttene begynner å le enda mer.
"Men..." jeg blir avbrutt av de to sterke armene til Nicky som løfter meg opp og over skulderen hans.
"Vi får vel starte å trene da" flirer han mens han går mot det rommet vi var på forrige gang. Aiden, Cade og Zander følger etter.
*~*
"Nei! Nå er jeg lei av denne stå riktig, greia! Det var det eneste vi gjorde forrige gang også! Og jeg vet at dere bare gjør det for å se på rumpa mi!" skriker jeg ut av sinne mot gutta.
"Hva får deg til å tro det?" spør Zander og spiller uskyldig.
"Jeg er jo ikke dum!" nå er jeg ganske bra irritert.
Jeg tramper ut av lokalet og inn i garderoben. Det gjør ikke no, treningen er snart ferdig uansett. Jeg hører guttene begynne å le igjen før de følger etter meg. Jeg setter opp farten litt, bare sånn for sikkerhets skyld liksom.
*~*
••••••••••••••••••••••••••••
Hey! Kommer nok ett eller fler kapitler idag! Skal i hvert fall prøve😘
Spørsmål til karakterene er Welcome✌🏻
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...