Avbrutt av alarmen

732 33 5
                                    

"Er pizzaen ferdig snart?!" roper jeg inn til Cade som står på kjøkkenet.

"Ja!" roper han tilbake.

Jeg kan høre han driver og styrer, så jeg reiser meg opp fra sofaen i stua hans og går inn til ham for å se om han trenger hjelp eller noe.

"Det går bra eller?" ler jeg og setter meg oppå benken.

"Ja, ser du ikke det?" svarer han og peker på pizzaen i ovnen. Jeg ser meg rundt på kjøkkenet, alt er bare rot.

"Hvordan i helvete klarte du å få det så rotete? Det burde faktisk ikke være mulig" jeg ler så jeg nesten fakler av benken. Hele kjøkkenet er kaos med søppel etter kartongen fra pizzaen, stekebrett og alt annet vi skulle ha. Til og med vasken står og renner. Jeg begynner å le enda mer.

"Hva er det som er så morsomt? Det blir jo rot av å lage mat" svarer han og ser rart og uforstående på meg. Jeg begynner bare å le enda mer. Nå dør jeg, jeg får ikke puste lenger.

Cade kommer bort til meg og steller seg mellom beina mine. Så legger han hendene på midjen min og trekker meg til seg. Men han er forsiktig, for han vet at jeg fortsatt er ganske full av blåmerker og at det ikke skal mye til før det gjør vondt.

Jeg legger armene mine rundt skuldrene hans og skal til å trekke han inn i en klem, men han kommer meg i forkjøpet og klemmer rundt midjen min. Jeg skvetter og setter meg brått opp.

"Du får ikke en klem, for du gjør narr av matlagingen min." sier han som en sutrende unge.

"Jeg gjør inne narr av måten du lager mat på, jeg bare ler veldig, veldig mye og synes det er kjempe komisk." gliser jeg. Han geiper til meg og legger hendene på lårene mine. Jeg legger armene mine rundt skuldrene hans igjen og trekker ham inntil meg. Han legger pannen sin inntil min og ser ned på leppene mine. Jeg ser på hans. Så fyldige. Han biter seg i leppa og fukter dem, jeg gjør det samme uten å tenke over det.

Leppene til Cade kommer nærmere mine, og det er like før de treffes, men han blir stoppa av alarmen til pizzaen. Jeg smiler uskyldig til ham, og han snur seg misfornøyd mot pizzaen og tar den ut. Jeg hopper ned fra benken og henter ut glass fra skapet, så går jeg føre inn til stua og setter meg i sofaen igjen der jeg satt tidligere. I hjørnet.

Cade kommer inn med pizza. Han setter den fra seg på bordet og steller seg ovenfor meg.

"Jeg har fått med meg såpass at du tror hjørnet er ditt, men hjemme hos meg, er det plassen min." sier han PG ser ned på meg.

"Da får du ta det andre hjørnet, for dette er mitt og jeg sitter her nå."'svarer jeg og peker på det andre hjørnet.

"Nope, det duger ikke." jeg ser forvirra opp på han, men så tar han tak i meg og løfter meg opp fra sofaen. Så setter han seg ned og setter meg ned ved siden av ham, og trekker meg inntil seg.

"Er du ikke fornøyd med det, får du ta det andre hjørnet." sier han og smiler fornøyd til meg. Jeg bare myser på han og reiser meg opp for å sette meg i det andre hjørnet. Men han holder meg bare igjen.

"Sorry, men du må bare være fornøyd med det" sier Cade og er drit fornøyd der han sitter.

Vi begynner å spise og setter på Stranger Things.
••••••••••••••••••••••••••••••••
I have som kinda bad news. 🙊Vi har blitt tatt igjen og ligger nå på #5, men det gjør ikke no. Er fornøyd bare å ha ligget på så bra som #4! hehe😄✌🏻

Skjer det noe mellom Cade og Emilie? Eller er det bare midlertidig?🤷🏼‍♀️

TrickedWhere stories live. Discover now