Etter en god del kyssing, fjerner Cade både trusa mi, og sin egen boxer.
"Er du sikker på dette?" spør han mellom kyssene.
"Mhm." svarer jeg og stopper kysset for et øyeblikk. Jeg ser han inn i øynene og biter meg i leppa, så kysser jeg han igjen. Jeg merker at han nikker til svaret mitt.
Etter litt kommer han nærmere meg og legger seg mer ned på meg. Magemusklene hans gnir seg mot mine, og jeg kjenner at jeg nesten blir misunnelig. Så kjenner jeg at han presser seg inn i meg. Tårer begynner å trille forsiktig nedover kinnene mine.
"Shhh. Det er snart over." hvisker Cade inn i øret mitt og tørker bort tårene.
Cade har rett, etter hvert føles det ganske digg. Han beveger seg fortere og det blir diggere. Jeg begynner å stønne og det samme gjør han.
*~*
Vi ligger utslitte i senga. Det var utrolig. Jeg trodde det kom til å være mye vondere. Selv om det bar litt ubehagelig i starten, ble det fort bedre.
"Wow" sier Cade med tung pust.
"Ja, wow" svarer jeg med enda litt tyngre pust. Jeg begynner å le. Jeg hadde aldri trodd at Cade skulle være min første.
Etter vi har fått tilbake pusten, tar vi på oss undertøyet og legger oss i senga igjen. Jeg legger meg inntil Cade og han legger armen over meg. Den varme pusten til Cade treffer meg i nakken, og gir meg frysninger nedover ryggen. Etterhvert sovner vi.
*~*
"Eyyy! Der har vi dem!" roper Aiden og guttene begynner å klappe. Jeg blir beskjedent og steller meg bak Cade. Han begynner å le av guttene.
"Likte lydene du kom med, Emilie. Hvem blir neste?" erter Nicky og gliser til meg. Kinnene mine blir røde og jeg ser bort.
"Sorry, men hun er min." sier Cade strengt og drar meg inntil seg. Guttene løfter hendene i været som et tegn på at de gir seg. Vi går og setter oss i sofaen med de andre.
Cade's P.O.V
Jeg ser at guttene stirrer på Emilie, og at hun synes det er ubehagelig. Hun gjemmer seg med ansiktet bak ryggen min og presser armen min til seg.
"*gremt*" guttene ser på meg isteden for Emilie.
"Skal vi stikke og spise?" spør jeg. Mest Emilie selvfølgelig.
"Sure" svarer gutta samtidig. Emilie bare nikker. Jeg tar tak i hånden hennes og vi går hånd i hånd inn på kjøkkenet. Aiden, Nicky og Zander kommer like etter.
Vi lager oss to ostesmørbrød vær, men Emilie lager bare ett. Hun er vel ikke sulten...
Vi er ferdige med å spise og har ryddet bort.
"Kan jeg se megling rundt?" spør Emilie og ser opp på meg. Jeg nikker og hun smiler tilbake. Så reiser hun seg opp og går ut av rommet. Jeg kan høre henne vandre rundt og sjekke alle rommene i både 1. og 2. etasje.
"Jævlig heldig du var a'!" ler Nicky og gir meg high five. Jeg lener meg nærmere.
"Jomfru." sier stille men jævlig stolt.
"Damn!" sier gutta stolt og blir jævlig gira.
"Cade! Hva er dette?" hører jeg Emilie rope til meg. Jeg og gutta reiser oss opp og går bort til Emilie. Hun står foran en vegg.
"Det er en vegg..." svarer jeg og ser usikker på henne.
"Nei, se" svarer hun og peker på en sprekk i veggen. Det ser ut som om det er en skjult dør eller no...
"Hmmm" svarer jeg og ser nøyere på dør-utformingen. Så ser jeg på guttene for å se om de vet noe. De hever på skuldrene og er like usikre som jeg er.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hey! Sorry for at jeg ikke har vært så flink til å publisere. Jeg har ikke konsentrasjon til å skrive, så når jeg setter meg for å skive, blir jeg jævlig distrahert...Spørsmål:
❓Emilie, har du følelser for Cade?
Emilie: Vell... ja, nei, kanskje...
Cade: Nå får du bestemme deg.
Emilie: Sier du?!
Cade: Yepp!❓Cade, vet du at du gjorde noe ulovlig mot Emilie? P.S: du var dritings.
Cade: Husker ikke... Hva da...?
I'll be more active babe😘
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...