Jeg våkner og merker at jeg har noe fuktig på panna. Jeg løfter det bort og ser at det er en fuktig klut, så jeg legger den tilbake. Men hvem er det som har passet på meg? Så hører jeg noen puste tungt ved siden av meg, og jeg snur meg til å se Cade ligge å sove ved siden av meg. Han må ha bært meg opp hit også. Stakkars, han er jo helt utslitt.
Jeg legger den fuktige kluten jeg har på pannen, over på Cade sin panne. Han er glovarm og sikkert syk.
Mens jeg ligger og tenker på stakkars Cade, kjenner jeg at jeg på pisse. Så jeg reiser meg forsiktig opp for ikke å vekke Cade, og sniker meg inn på badet. Når jeg er ferdig og holder på å vaske hender, ta jeg en titt i speilet.
Fy faen jeg er stygg! Lucifer gjorde meg støgg! Han han skal faen meg få smake!
Hele ansiktet mitt er hovent og fullt av blåmerker. Jeg drar opp genseren og ser på magen min, den er like hoven og full av blåmerker. Bare det å se på merkene, gjør smerten sterkere.
"Ikke se på skadene" jeg skvetter til og snur meg mot Cade som plutselig står i døråpningen og ser på meg.
"Hvor lenge har du vært her?" spør jeg han.
"Noen timer."svarer han nøytralt. Jeg går bort til ham, og legger hånden min opp mot pannen hans. Han har garantert feber. Høy feber.
"Du har feber. Gå og legg deg." befaler jeg han. Nå er det min tur til å passe på ham. Cade passer jo alltid på meg, og det må jo gå begge veier,
"På en betingelse. Du legger deg sammen med meg." sier han og ser ned på meg.
"Greit." smiler jeg til han og vi går sammen tilbake til senga. Vi begynner begynner begge to å kle av oss klærne, men lar undertøyet være på selvfølgelig. Så legger vi oss under hver vår dyne. Men vi klarer ikke sove, vi ligger vare å ser på hverandre.
Etterhvert blir jeg så trøtt at jeg ikke klarer å holde øynene oppe lenger. Så jeg presser dyna helt inntil meg og sovner. Jeg tror ikke det tar lang tid før Cade sovner også.
*~*
Igjen våkner jeg først, men denne gangen har jeg en arm over meg og ikke en fuktig klut. Og helt ærlig, er det mye koseligere å våkne nå enn det var i stad.
Jeg ligger og ser på hånden til Cade. Som hånd, må jeg si den er ganske så muskuløs og sexy. Ikke alle er like heldige som Cade, som eier de sexy henda!
Jeg må le av tankene mine. Det er jo helt tullete. Hvem videregående-elev er det som tenker sånn? Unntatt meg selvfølgelig.
Jeg løfter min engen hånd og tar tak i hånda hans. Den er så myk.
"Emilie. Hva faen er det du driver med?" ler Cade og tar tak i hånden min.
"I-ingenting" stammer jeg og prøver å løsne hånden min fra grepet hans, men klarer ikke. Han drar meg inntil seg, så sovner han igjen. Men når jeg skal legge meg for å sove, får jeg en ny melding fra et annet ukjent nummer. Faen så populær jeg er da.
Ukjent: Synd det med trynet ditt. Med var for ditt eget beste vesla. -L
Det må være Lucifer. Den jævelen.
Meg: Hold kjeft du a'
Lucifer: Jeg ville passet på språkbruken hvis jeg var deg.
Meg: Synd du ikke er meg da!Jeg slår av mobilen og legger den fra meg på nattbordet med skjermen ned. Så kryper jeg godt inntil Cade og sovner
••••••••••••••••••••••••••••••••
Liker at folk kommenterer på avsnitt. Viste ikke at det var mulig en gang🙊
Stay active with meh, jeg publiserer når jeg får 7 votes😘
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...