Treet igjen...

624 35 8
                                    

Jeg slenger opp døra og tramper gjennom skolegården og rundt på baksiden av skolen. Det er ingen der, bare meg. Jeg lener meg intill veggen og bare nyter stilheten. Kanskje jeg skulker noen timer også. Orker ikke å ydmyke lærere nå, er for lat.

Jeg hører at skritt nærmer seg meg, så jeg snur meg med ryggen til.

Det er sikkert bare de andre som vil erte meg mer for at jeg gikk på feil buss.

Skrittene kommer nærmere, og plutselig stopper de. Det blir helt stille.

"Skal dere erte meg mer for at jeg gikk på feil buss, kan dere bare gå igjen." sier jeg sutrende. Jeg føler meg ganske ferdig med det teamet der.

"Har du gått på feil buss?" hører jeg noen le.

Den stemmen. Faen, nå er jeg i problemer.

"Hva er det du vil Lucifer?" spør jeg med ryggen fortsatt mot dem. Jeg snur meg sakte mot dem, og da står Lucifer helt inntil meg.

"Har du glemt det igjen? Jeg sa jeg skulle ta igjen, og ville passet på hvor jeg gikk, hvis jeg var deg. Hvor dum er du egentlig?" truer han og griper tak i skuldrene mine. Han dytter meg inn i veggen og holder meg fast. Lucifer tar tak i håndleddene mine og holder de over hodet mitt med en hånd, og plasserer kneet på veggen mellom bena mine.

"Kanskje jeg glemte det fordi jeg faen ikke er redd for lille deg!" svarer jeg frekt tilbake. Det svartner i øynene hans og grepet rundt håndleddene mine strammes. Plutselig får jeg et hardt slag i magen. Jeg bøyer meg fremover i smerte, men blir tvunget opp igjen.

"Tauene." sier Lucifer og en gutt kommer bort med noen tau. Lucifer binder håndleddene mine sammen, og anklene mine sammen. Så kaster han meg over skulderen og bærer meg gjennom skolegården og bort til treet hvor Cade og gjengen bandt meg fast til, tidligere.

Hvorfor alltid dette treet?!

Gutten som ga tauene til Lucifer istad. Kaster et litt tjukkere tau over den ene grenen på treet. Så setter Lucifer meg ned og løfter opp hendene mine og binder de fast til det litt tjukkere tauet.

Når de er ferdige tar de noen skritt bakover og stirrer på meg når jeg henger i treet. Jeg rekker så vidtned til bakken med tåspissen.

"Ikke så tøff i trynet nå." gliser Lucifer. Jeg skuler stygt på han,

"Svar!" skriker han og kommer nærmere. Jeg svarer ikke. Så han griper tak i genseren min og kommer helt oppi trynet på meg. Jeg stirrer han inn i øynene og kysser ham. Så løfter jeg bena og sparker så hardt jeg kan. Jeg sparka faktisk så hardt at han falt på ryggen på bakken! #Stolt ass!

Lucifer reiser seg opp igjen og ser sjokkert på meg. Men blikket endrer seg raskt fra sjokkert til sint. Han stormer bort til meg og griper tak i kjeven min, noe som tvinger munnen min til å se ut som et trutmunn.

"Hva faen er det du tenker på? Du er bare ei lita jente som ikke er vert en dritt!" sier han og slår meg i magen og på tinningen. Så går de, og jeg blir hengende igjen alene. Og det er snart pause...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Enda et kapittel.😘 Jeg føler meg så snilllllll.❤️😁

Også har vi snart 6K lesere, OG vi lå på #2 i ungdomsfiction!! Wtf?! Helt sykt!🙊😱❤️

❤️Stay active with meh my babes! Ily!❤️

TrickedWhere stories live. Discover now