Cade... Horfor?

668 36 5
                                    

Emilie's P.O.V

Jeg kan se en flamme tennes i øynene til Julian. Han knytter kjapt neven og skal til å slå tilbake, men Cade kommer han i for kjøpet og blokker salget hans. Isteden får Julian et hardt slag i magen.

Jeg prøver desperat å komme meg løs fra grepet til Nicky men han bare strammer mer og presser meg mer inn i han. Men jeg gir faen ikke opp, detta er ikke greit!

"Stopp! Hva faen går av dere?!" skriker jeg av full hals for å prøve å stoppe dem, men de bare ignorerer meg.

"Cade, stopp! Vær så snill!" fortsetter jeg, og prøver å holde tårene inne. Ikke at jeg klarer det så veldig bra, siden tårer begynner å trille fra begge øynene mine. Cade kommer med ett nytt slag i ansiktet til Julian, men han tar fort igjen med et hardt slag på tinningen etterfulgt av et nytt slag i magen hans.

"Cade... hvorfor?!" roper jeg og gir opp å holde tårene inne. Nicky presser meg inn i noe som ligner en klem, men slipper meg ikke.

Begge stopper og for en liten stund.

"Fordi jeg liker deg!" roper Cade tilbake. Så flyr han på Julian igjen så han ligger på bakken. Cade steller seg ved siden av ham og sparker Julian hardt i magen.

"Nicky... slipp." hvisker jeg til han. Jeg ser opp på han og ser at han vurderer det. Han ser ned på meg og nikker. Så jeg bestemmer meg for å gjøre det troverdig, og tråkker han lett på foten. Nicky spiller med og jeg løper fort som faen bort til dem. Men mest Cade. Jeg steller ham foran han og tvinger han til å se på meg, ved å plassere hendene mine på hver sin side av ansiktet hans og dra det mot meg.

"Cade, slapp av... Jeg er her hos deg, og bare deg. Ok?" sier jeg rolig og ser han dypt inn i øynene. Cade møter blikket mitt. Jeg legger pannen min mot hans, og jeg kan kjenne han trekker pusten dypt inn, og puster dypt ut igjen.

"Går det bra?" spør jeg. Cade nikker forsiktig. Jeg trekker han inn i en klem. Han klemmer meg tilbake og begraver ansiktet sitt i håret mitt. Jeg klemmer han hardere.

Julian reiser seg opp og ser på meg.

"Sorry. Snakkes senere." mimer jeg til han og smiler unnskyldende. Han nikker forståelsesfullt og smiler tilbake, før han går inn på skolen.

"Skal vi gå inn?" spør jeg Cade forsiktig etterhvert.

"Ja." svarer han og trekker seg ut av klemmen. Jeg smiler til han og tar tak i hånden hans. Så går vi sammen inn på skolen. Meg og Cade, hånd i hånd, går foran. Og resten kommer gående etter oss.

Nå er jeg vel offisielt en del av denne gjengen også...

Vi kommer fram til klasserommene, men siden vi har forskjellige fag skiller vi vei for en liten stund.

"Vi ses senere." sier jeg til ham og kysser han forsiktig på kinnet.

"Ja." svarer han og smiler tilbake. Så går jeg inn på klasserommet, og finner fram mattebøkene. Jeg kjenner jeg blir lei meg bare av å tenke på å starte den jævla skoleuka meg matte. MATTE!

*~*

Jeg sitter midt i timen og ser ut i lufta. Jeg skjønner jo ikke en dritt uansett så hvorfor gidde å følge med?

"Emilie! Kan du gjenta det jeg sa nå?" spør læreren og ser på meg.

"Nei." svarer jeg ærlig og nøytralt.

"Og hvorfor ikke?" spør hun og ser skuffa på meg. Jeg tror hun begynner å bli lei av meg. #MissionAccomplished.

"Jo, det skal jeg fortelle deg. Fordi, jeg gidder ikke gjøre en jævla dritt før du ber om unnskyldning. I tillegg orker jeg ikke matte, så det er ikke noe vits å spørre meg om svar, for jeg har dem inne uansett." svarer jeg selvsikker og ser bestemt på henne. Hun ser bare surt på meg.

"Greit. Jeg beklager for at jeg kalte deg dum." svarer hun og himler med øynene.

"Hva sa du? Kan du si det litt høyere?" erter jeg henne. Jeg er veldig glad det ikke er lov å slå barn på skolen lenger, for da hadde jeg faen meg fått kjenne det...
••••••••••••••••••••••••••••••••
❤️Hey! Vi har nådd 3K lesere! God Damn guys! 😱🙊

Så Cade liker Emilie? Så det var derfor han oppførte seg så rart!
Stay active for more bby😘

TrickedWhere stories live. Discover now