Kidnappet

710 35 3
                                    

Jeg merker at jeg blir bært over skulderen på en eller annen fyr. For jeg kan kjenne en muskuløs skulder under magen, og den muskuløse armen som tilhører den skulderen, rundt meg og holder meg oppe. Jeg kan fortsatt ikke se noe, eller bevege meg.

Jeg hører en dør blir åpnet, og plutselig blir jeg kastet ned fra den skulderen jeg lå over. De som kidnappet meg løfter brått av det jeg hadde rundt hodet, og jeg kan se at jeg ligger på en madrass inne på et rom.

Det står en stor gjeng med gutter samlet foran meg og ser ned på meg. Jeg prøver å reise meg opp, men merker fort at både håndleddene og anklene mine er bundet.

"Sorry vesla, men vi hadde ikke noe annet valg. Det er noen som trenger å lære seg en lekse." sier en av guttene og kommer bort til meg og setter seg ned på huk. Jeg ser bare rart på ham.

Hvem er de? Hvem trenger å læres en lekse? Og hvorfor blir jeg blandet inn i dette?

"Slapp av. Bare gjør som vi sier, så blir du ikke skadet." sier han som om det skulle roet meg ned. Noe det absolutt ikke gjør!

Ham tar bort bindet for munnen min. Jeg puster tungt gjennom munnen og ser stygt opp på den fremmede gutten jeg aldri har sett før i hele mitt liv.

"Ok, hvem faen er du? Hva faen vil du? Og hvorfor i helvete kidnappa du meg?! Hvem faen er det du tror du er?!!!" skriker jeg ut av sinnet. Jeg kunne virkelig trengt den steinen og det treet nå.

"Faen! Hold kjeft!" skriker han tilbake og griper tak i håret mitt og drar meg mot ham.

"Slipp! Det gjør vondt!" roper jeg i et desperat forsøk på å få han til å slippe. Men det funker ikke. Han legger den andre hånden over munnen min.

"Som jeg sa. Gjør som vi sier og du slipper å bli skadet." sier han inn i øret mitt. Jeg kan kjenne pulsen øke voldsomt, og begynner å bli skikkelig redd. Så jeg bare nikker meg enig. Han slipper opp munnen og håret mitt og slenger meg ned i madrassen igjen, før han går mot døra. Jeg holder fortsatt kjeft, redd for at han skal gjøre det igjen eller noe som er enda verre.

"Kommer snart tilbake." sier han med et ondt glis festet i trynet. Så lukker han døren og låser den.

Jeg kan kjenne tårer begynne å trille nedover kinnene mine. Det er virkelig skummelt. Jeg har faktisk blitt kidnappet!

Hvordan kunne dette skje? Hvorfor meg? Og vil noen egentlig bry seg? Eller finne meg?

Jeg bryter ut i gråt, og klarer ikke slutte å skjelve. Jeg vil bare hjem, legge meg i min egen seng og se på Winx Club på Netflix. Men isteden ligger jeg her, på en madrass i et fremmed rom og ser på den låste døra.

*~*

*2 timer senere*

Døren blir brått åpnet og 4 gutter kommer inn. 2 av guttene griper hver sin arm og tvinger meg opp på beina. Så kommer det er brått, sterkt lys gjennom hele rommet, før guttene slipper meg og jeg faller ned på madrassen igjen.

3 av guttene som kom inn, går ut igjen mens den samme gutten som var her i stad, blir igjen.

"Takk for bildet." sier han før han også går ut og låser døra igjen. Jeg bestemmer meg for å prøve å få meg noe søvn, og legger meg for å sove. Men det er ikke så enkelt, jeg klarer ikke å slutte å tenke på Cade. Vi hadde en avtale, og nå får jeg ikke holdt den... Tenk om han tror jeg hater han eller ikke vil være med ham.

Tiltross for det han gjorde på festen, vil jeg jo fortsatt være med han og bli kjent.

Jeg klarer etterhvert å sovne.
•••••••••••••••••••••••••••
Stakkars Emilie! Har blitt kidnappet av gutter hun ikke aner hvem er, og får ikke en gang vite hvorfor!😨😱

Spørsmål:
Hvordan tror du vennene hennes reagerer når de finner fått at hun er borte?
Og hvorfor tok de bilde av henne?

Skal publisere meeeeeer senereeee❤️ så stay active with meh my friends❤️😘

TrickedWhere stories live. Discover now