Smellet kommer i ekko

767 34 9
                                    

Emilie's P.O.V

Jeg og Cade har ligget i senga mi og bare sett opp på taket i 15 min. Det er nesten så jeg sovner igjen, det er så deilig.

"Vi skulle ikke sett på Netflix eller no?" spør Cade uten å flytte blikket fra taket.

"Sure" svarer jeg og reiser meg opp for å hente PC'en min. Jeg logger inn og kobler den opp på TV'en så vi får litt større skjerm.

"Hva vil du se på?"'spør jeg Cade. Han setter seg opp og følger med på skjermen.

"Kan vi ikke se på Stranger Things? Så blir liksom det vår serie." svarer han og ser på meg.

"Ja, Ok" smiler jeg tilbake. Jeg setter på første episoden, og vi setter oss godt tilrette i senga. Cade plasserer armen sin rundt meg og trekker meg inntil seg. Nå ligger jeg i armkroken hans.

*~*

"Ja, vi snakkes senere." svarer jeg Cade. Han hopper over til sitt eget rom.

Jeg og Cade så tre episoder av Stranger Things. Det var det vi gadd å se, siden hver episode varer rundt en time hver.

Klokka er 17:15. Jeg går ned på kjøkkenet for å finne meg noe jeg kan spise. Jeg er ikke egentlig sulten, men jeg må for jeg vil ikke besvime på trening etterpå.

"Ah, jeg orker ikke brødskive idag" sier jeg til meg selv. Så jeg finner meg to bananer og spiser dem.

*~*

Jeg er nå på trening, og gjett hvor jeg er. Jo, jeg er på det lille rommet med Cade og gjengen hans. Siden jeg henger såpass langt etter. Men vi driver heldigvis ikke med å stå rett lenger, men høyde spark.

"Siden du verken klarer å holde igjen eller å sparke riktig, skal vi demonstrere." sier Nicky og sikter tilbake til da den sparketingen traff han rett i tryne.

"Ha. Ha. Veldig morsomt Nicky." svarer jeg og ser dumt på han.

"Jeg vet" ler han tilbake. De andre begynner å le de også av kommentaren hans.

"Ok, så tilbake til treningen. For å sparke riktig, bruker du denne teknikken. Du 'fester' beina ned i bakken så du står fastere og slipper å skli. Så knytter du nevene og legger hver kjeve ved midjen. Og husk at det er viktig å ha rett rygg hele tiden og at du strammer musklene." sier Aiden og ser på meg.

"Så tar du beinet du skal sparke med, et skritt bak, før du tar sats med det og løfter det med stor kraft mot målet. Det er viktig når du har løftet beinet, og når du har det i riktig høyde, at du retter ut beinet og strammer musklene. På den måten gir du fra deg mer energi." fortsetter Aiden og gjør seg klar til å sparke.

Han stiller seg i posisjonen mens Nicky plasserer sparketingen i luften for at han kan sparke den. Når begge to er klare, tar Aiden skikkelig sats og sparker til så hardt at smellet kommer i ekko i rommet. Jeg hadde aldri klart å holde igjen det der for å si det sånn.

Så er det min tur. Aiden tar over sparke tingen og Cade skal sjekke om jeg står riktig i posisjonen. Jeg steller meg i posisjonen, og tar ett skritt bak med det høyre beinet, siden det er det jeg skal sparke med.

"Rett deg opp litt mer i ryggen." jeg gjør som Cade sier. Har har tross alt svart belte. Så løfter jeg beinet og sparker så hardt jeg kan mot den sparkegreia. Og for å si det sånn, det ble ikke et veldig høyt smell. Det ble ikke noe smell i det hele tatt. For jeg bomma på den. Men jeg traff noe annet.

Jeg steller meg opp vanlig og ser ned på Aiden som ligger på gulvet og vrir seg av smerter.
••••••••••••••••••••••••••
Hey! Sorry far at jeg ikke publisere igår. Hadde bare ikke tid. MEN! Vi ligger på #5 i ungdomsfiction! Damn! Hvordan er det mulig?!😱❤️

Spørsmål:
Hvor sparka Emilie? 🤔
Hva tror du kommer til å skje videre? 🤔

Minner om at spørsmål til karakterer er welcome!❤️❤️😘 Ily!😘❤️❤️

TrickedWhere stories live. Discover now