"du gjorde hva?!"

865 37 0
                                    

Han presser meg mer og mer inn i veggen og ansiktet hans er helt oppi mitt. Jeg kan kjenne den varme pusten hans mot pannen min. Men vil jeg egentlig dette?

Jeg fører hendene mine opp mot brystkassa hans og prøver å dytte han vekk. Han presser seg bare nærmere meg, og jeg slipper ut et lite stønn når jeg merker hvor liten plass det faktisk er mellom Cade og veggen. Det er ikke akkurat enkelt å puste for å si det sånn...

Jeg retter litt på meg og dytter han så hardt som jeg klarer. Ikke at det var så veldig hardt da men.

Jeg får dyttet han vekk fra meg og jeg prøver å få tilbake den normale pusten. Når jeg ser tilbake på Cade igjen ser han ikke veldig glad ut. Han er sikkert ikke vandt til å få et "nei". Han går mot meg igjen, bare mer truende denne gangen. Raskt steller jeg meg opp mot veggen igjen, noe som skjer automatisk siden jeg egentlig vet at det er noe av det dummeste jeg kan gjøre akkurat nå.

Det er nå ikke noe luftrom mellom oss. Jeg kjenner magemusklene hans mot mine, og pusten hans som kommer nærmere og nærmere leppene mine. Jeg legger hendene mine på brystkassa hans for å få dyttet han bort igjen. Men akkurat rett før jeg dytter, griper han tak i håndleddene mine og heiser dem over hode mitt. Han trekker seg litt tilbake å ser på meg. Det er litt ekkelt siden jeg står her med hendene over hodet helt hjelpesløs. Han studerer meg nøye, før et lite smil brer seg i munnviken hans. Han steller seg tilbake foran meg, og legger de myke, fyldige leppene sine forsiktig mot mine. Det er bare et lett kyss mot leppene, før han ser på meg. Han holder fortsatt hendene mine over hodet, men nå bruker han bare en arm, mens den andre ligger rundt midjen min og presser meg nærmere han.

Han flytter hendene mine ned til ved siden av hode mitt, og kysser meg på nytt. Denne gangen litt mer røft. Og kyssingen endte opp med klining.

Når han var ferdig, slapp han meg og gliste bredt før han gikk inn igjen til guttene og etterlot meg som et forskrekka spørsmålstegn. Han tok mitt første kyss! Faen, for en drittsekk. Han kan ikke bare gjøre som han vil!

Jeg marsjerer inn i stua igjen med bestemte skritt og går rett mot Cade. Jeg steller meg ovenfor han, og plutselig kommer det en høy lyd som får alle guttene til å skvette og se på meg med forskrekka og overraskende øyne. Det stemmer! Jeg bitch-slappa Cade så det sang etter. Han holder hånden sin opp mot kinne sitt og ser sjokkert på meg. Han begynner å få et rødt hånd-merke på kinnet.

"Du kan ikke bare gjøre som du vil! Ha dere ut!" skriker jeg. Alle ser på meg, fortsatt satt ut etter det jeg gjorde.

Sakte men sikkert reiser de seg opp og hår ut av stua. De slenger på seg skoene. Når jeg hører de åpner ytterdøra går jeg mot kjøkkenet... igjen. Brått tar noen tak i overarmen min og snur meg rundt. Han griper tak i skuldrene mine så jeg ikke får gått noen steder.

"Det der kommer du til å angre så hardt for!" brøler han til meg og går ut. Jeg slenger døra igjen etter ham og låser døra.

*~*

"Du gjorde hva?!" skriker Sienna, Kian, Liam og Carmen i kor. Jeg skyper med dem for å fortelle dem hva som skjedde.

"Han kan jo ikke bare gjøre som han vil! Noen måtte jo gjøre noe!" forsvarer jeg meg. Men det ser ikke ut som om at de synes der er en god nok unnskyldning.

"Hva sa han etter du hadde slått til han?" spør Liam skeptisk og alvorlig. Han ser skikkelig bekymra ut.

"Han bare sa at jeg kom til å angre så hardt for at jeg gjorde det. Ikke no Big Deal egentlig" jeg heiser skuldrene for å vise at det ikke er noen stor sak. Men gentling er jeg drit redd. Han var sykt forbanna. Det så ut som om han skulle til å drepe meg der han stod.

"Ikke no Big Deal?! Kødder du meg meg? Det er jo farlig!" sier Carmen bekymra.

Vi fortsetter å snakke om hvor utrolig 'farlig' Cade er, helt til vi skal legge oss. Jeg ligger våken en stund og bare tenker på hva guttene kommer til å gjøre...

Det plinger fra telefonen. Det er fra Cade...
••••••••••••••••••••
Nå må du vente litt før du får vite hva han sender❤️😉

TrickedWhere stories live. Discover now