*Dagen Emilie ble kidnappet*
Cade's P.O.V
Jeg står på rommet mitt og ser inn på rommet til Emilie. Det er helt mørkt, og det ser ikke ut som om hun her vært der i det hele tatt idag. Noe som er rart siden jeg så hun stakk midt en en time.
Jeg bestemmer meg for å sjekke om hun er hjemme og klatrer inn vinduet hennes. Det er ikke en eneste lyd i huset. Jeg går rundt i huset og sjekker alle rommene som er i huset, men hun er ikke å se. Jeg prøver å ringe, men hun tar ikke telefonen. Det er noe som ikke stemmer. Hun tar alltid telefonen og svarer alltid på meldinger med en gang hun ser det. Plutselig begynner telefonen min å vibrere, det er Nicky.
"Hey! What's up?" roper han i telefonen.
"Er du full igjen?" ler jeg. Han er bare for tåpelig til ikke å le av.
"Selvfølgelig! Hey, kan vi komme over?!" han roper fortsatt.
"Samle gjengen og kom bort til meg. NÅ! Hele gjengen. Det haster." sier jeg alvorlig og legger på. Jeg må finne Emilie, så jeg bestemmer meg for å få tak i de andre vennene hennes for å høre om de har hørt noe. Til og med Julian...
Jeg sender en fellesmelding på Face.
Meg: Kom til skolen. NÅ! Det haster!
Sienna: Hva er det som skjer?
Meg: Bare kom!Alle har sett den, og jeg går ut av chatten. Så løper jeg bort og sjekker om utgangsdøra er låst, noe den ikke er. Så løper jeg opp på rommet til Emilie igjen og hopper over til mitt eget rom. Jeg passet på å låse ytterdøra hennes, men lukker ikke vinduet helt igjen.
Micky kommer med hele gjengen og vi går bort til skolen for å møte de andre. Sienna, Carmen, Liam, Kian og Julian står og venter på oss. Sienna kommer løpende opp mot meg.
"Hva er det? Og hvorfor er ikke Emilie her?" spør hun utålmodig og alvorlig.
"For det første, ikke stå helt oppi meg. For det andre, så er hun ikke hjemme. Hun hadde ikke en gang låst ytterdøra." svarer jeg, mens Sienna trekker litt tilbake.
"Hun er sikkert bare opptatt" bryter Julian inn og kommer nærmere.
"Hun hadde lagt andre planer." svarer jeg småfrekt tilbake.
"Og hvordan vet du det?" spør Julian og ser på meg som om han vil jeg skal innrømme noe.
"Fordi hun sa det! Hva faen tror du?!" nå er det like før jeg tipper over. Han holder hendene opp over hodet som om han gir seg.
"Har dere hørt noe fra henne?" spør jeg de andre. Men alle gir tegn på at de ikke har hørt noe.
Faen! Hvor i helvete er hu?!
"Vi må finne Emilie! Detter er ikke likt henne..." bryter Sienna ut, vi kan se at hun snart begynner å gråte.
"Vel, vi vet hun ikke er her. Hvem så henne sist, og når?" spør jeg de andre, som ikke er i gjengen min.
"Det er nok meg... Vi hadde matte, også var læreren frekk mot henne og hun stormet ut av klasserommet..." svarer Sienna forsiktig og ser opp på meg.
"Hva gjorde læreren?" spør jeg sjokkert.
"Vel... Det var en enkel oppgave Emilie ikke skjønte, også kom læreren bort. Og når hun prøvde å hjelpe Emilie, men hun svarte feil, sa hun til Emilie 'Nå må du slutte å være så dum'..." setningen hennes døde litt ut på slutten. Nå kommer raseriet hardt tilbake til meg.
"Vi må lete etter henne!" sier Liam og ser på oss andre. Vi nikker oss enige og begynner å gå gjennom gatene. Vi sprer oss litt, men kan alltid se hverandre i tilfelle noe skulle skje eller hvor vi finner Emilie.
*~*
Vi har vært ute og lett i flere timer og begynner å bli slitne. Siden vi har gjennomsøkt gatene, bestemmer vi oss for å se i skogen. Men i det vi skal til å gå inn i skogen vibrerer telefonen min igjen. Det er ukjent nummer. Jeg stopper de andre og åpner meldingen.
Ukjent: *bilde* Hvis du vil ha henne tilbake må du, Julian og resten av gjengen komme og hente henne. Si det til noen, og jenta blir skadet.
Jeg ser bort på Julian og han ser tilbake på meg. Han har tydeligvis fått samme meldingen, og vi vet begge hvem det er.
Vi bestemmer oss for å dra hjem og gjøre oss klare til å sloss imorgen.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nå er vi sikkelig ikke langt unna #3! Det er syyyyyyykt! Ilysm! ❤️Hva skjer nå? Tror dere de får henne tilbake? Klarer Emilie å komme seg unna?🤔
Vil dere jeg skal publisere minst 1-2 kapitler hver dag, eller litt flere kapitler av og til men kanskje ikke hver dag? Dere bestemmer (plz svar) ❤️😘
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...