Jeg svømmer og svømmer men han tar innpå og jeg svømmer meg selv inn i et hjørne. Cade kommer etter og steller seg i veien, så jeg ikke kommer meg bort. Jeg er stengt inne. Cade kommer nærmere, og står nå helt innpå meg. Han griper tak i ansiktet mitt og leder meg inn i et kyss. Jeg kysser han tilbake. Så planter han beinet mellom sitte mellom mine så automatisk sitter på det. Men jeg tenker ikke noe over det, jeg er for opptatt med å kysse ham.
Hendene til Cade glir opp under skjorten min og oppover magen min.
"Skaff dere et rom!" roper Zander, rett før de ander også hopper uti vannet. De svømmer bort til oss. Og det som var koselig, ble gjort om til en stor vannkamp. Og siden alle går på meg, bestemmer jeg meg for å gå opp av bassenget. Jeg er ikke så veldig interessert i å drukne idag...
Når jeg går opp, begynner de å sprute på hverandre isteden. Jeg går bort og setter meg på en av stolene ved baren. Flaks for meg at der ikke er så veldig kaldt her, ellers hadde jeg faen meg fryst ihjel.
Etter ca 15 min kommer guttene opp av vannet de også, og kommer bort til meg.
"Har du med badetøy eller?" spør Nicky og studerer meg.
"Nei. Har dere liksom det?" spør jeg åpenbart.
"Ja." svarer de i kor.
"Bullshit" sier jeg og ser inn i øynene deres.
"Nei, seriøst. Vi har alltid med badetøy." svarer Cade seriøst. Jeg ser rart opp på han.
Hvorfor er disse gutta så jævlig høye?! Urettferdig!
Vi står bare og ser på hverandre. Det er ikke en eneste lyd. Vel, utenom at vi puster og at det drypper fra klærne våre.
"Skal vi stikke eller? Jeg har litt lyst til å få på meg tørre klær." spør jeg og avbryter stillheten. Guttene ser på meg og nikker. Så går vi tilbake til den opprinnelige hytta.
*~*
Jeg er akkurat ferdig i dusjen og holder på å kle på meg undertøy og koseklær. Når jeg er ferdig med det, og har børstet håret, går jeg ned til resten av gjengen. De sitter spredt i stua og babler om ett eller annet.
"Hey, Emilie! Mens du var i dusjen, gikk vi tilbake til det bassenget og hentet noe å drikke." sier Cade og holder opp en god del flasker og bokser med øl og sprit. Jeg ser rart på dem.
"Skal vi drikke det der?" spør jeg og går bort til dem.
"Ja, hvorfor ikke?" svarer de og smiler til hverandre.
"Kanskje fordi vi ikke er gamle nok?!" sier jeg med en voksen stemme. Cade reiser seg opp og leder meg bort til sofaen, og settene ned ved siden av ham.
"For det første, er vi gamle nok. For det andre, så er det bare for gøy. Ingen andre får vite noe. Og en gang må jo være den første." svarer han overbevisende. Jeg ser opp på han og vurderer det nøye. Men smilet hans gjør det enkelt å vurdere... jeg gjør det.
"Greit... Gi meg en." svarer jeg oppgitt.
Dette er faen ikke smart.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Synes jeg har vært LITT flinkere til å publisere idag. Ikkesant?😁😘
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...