Vente på tur

647 31 3
                                    

Cade åpner en ølboks og heller den i en rød plastkopp, så gir han den til meg. Jeg ser skeptisk på koppen , så på Cade. De andre har fått seg en kopp de også, men de hiver innpå hele koppen med en gang. Jeg løfter koppen opp mot ansiktet og kjenner lukten av den, spre seg til nesa mi.

"Det lukter jo helt for jævlig!" nesten roper jeg, og fjerner koppen fra ansiktet mitt. Guttene skvetter og ser på meg.

"Du skal jo ikke sniffe det da." ler Cade og drikker av koppen sin. Han har snart drukket opp sin andre kopp.

"Nei, men je..." prøver jeg.

"Ikke noe 'men'. Bare drikk." avbryter Nicky meg. Jeg ser på de, og de følger nøye med på meg. Så jeg løfter opp koppen igjen og legger med mot munnen.

Jeg tar en slurk av kommen og svelger hardt.

"Eyy! That's my girl!" sier Cade stolt til meg og drar meg mot seg. De andre begynner å klappe.

Faen, det smakte like jævlig som det lukta!

Jeg tar noen slurker til, og plutselig har jeg drukket opp en hel kopp.

Ok, kanskje det ikke er så ille?

Jeg får en ny kopp, og drikker den opp med en gang. Jeg er ikke helt sikker på hva det var i den, men jeg begynner å føle meg litt vimsete.

Jeg telefonen opp fra bordet og går inn på soverommet i 2. etasje, og ringer til Julian.

"Hey Julian! Hvordan går det? Jeg er sååå glad i deg! Du er min bestevenn!" skriker jeg inn i telefonen.

"Emilie... går det bra?" spør han bekymret.

"Ja! Har aldri hatt det bedre!" svarer jeg og legger meg ned i senga.

"Er du full?" spør han. Jeg kan høre på stemmens han at han er litt irritert.

"Ja!" skriker jeg gira.

"Hvor der du?!" volumet på stemmen hans har blitt høyere og han er skikkelig irritert.

"Hytta til Cade. Det er jævelig fint her!" babler jeg. Jeg kan høre at Julian mumler og snakker med seg selv.

"Jeg kommer." Sier han og legger på. Jeg slår av telefonen og legger meg tilrette i senga.

Etter en god stund, kommer Cade inn døra og steller seg foran senga. Jeg ser opp på han.

"Denne senga er så deilig. Så puffete." sier jeg og gnir hendene oppover og nedover dyna flere ganger. Jeg hører Cade le.

"Hva er det du driver med, Emilie?" spør han og setter seg på sengekanten.

"Koser med senga selvfølgelig" gliser jeg

"Kan drikke heller kose med meg da?" ber Cade meg og legger seg ned på sengen ved siden av meg.

"Neeei, du må vente på tur." svarer jeg og vrir meg rundt i senga. Cade ler og ser rart på meg.

"Men jeg vil ikke vente." sier han og stryker meg oppover ryggen og stopper ved ansiktet.

Jeg ser han inn i øynene og vurderer det.

"Ehh...Nei, du må vente" bestemmer jeg meg for, og vender meg bort fra han.

"Greit..." svarer han surt og reiser seg opp fra senga. Han gir meg et siste skuffende blikk før han går ut av rommet og ned til de andre.

Og plutselig hører jeg et høyt smell.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heyhey! Guess what! Jeg snekrer en bod. ALENE. Dæven ass. Det ække verst💪🏻
❤️OG vi har nådd 4K lesere! #Proud😘

Spørsmål:
Hvordan vet Julian om hytta?
Er det egentlig Cade sin hytte?
Hva har Emilie drukket som gjør henne såpass fjern?

TrickedWhere stories live. Discover now