Vil jeg egentlig?

707 45 4
                                    

Cade's P.O.V

"Hvorfor ville du gå når de andre kom?" spør Emilie meg og ser rart på meg.

"Jeg vet ikke, det bare føltes riktig." svarer jeg med et nøytralt utrykk. Hun ser rart på meg igjen, så jeg ser rart tilbake på henne.

"Cade... Jeg må bare spørre om noe..." hun ser opp på meg.

"Om hva?" svarer jeg og går nærmere henne.

"Um, du vet den festen... hva var det med deg?" hun er veldig forsiktig når hun starter setningen, men blir utrolig selvsikker etterhvert, og reiser blikket alvorlig opp på meg. Jeg kjenner jeg blir litt skeptisk når hun spør.

"Hva da? Hva snakker du om?" jeg ser forvirret opp på henne, men jeg skjønner nøyaktig hva hun sikter til.

"Du vet... da du kasta meg ned i senga og *kremt* virka litt sjalu..." jeg kan nesten ikke høre hva hun sier på slutten.

"Sorry Emilie, jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om." svarer jeg og ser seriøst på henne så hun skal tro meg.

"Vel... Du skremte meg veldig..." sier hun og ser ned på gulvet.

"Hør, jeg ville aldri gjort deg noe. Og hvis jeg har gjort noe jeg ikke husker er jeg veldig lei for det." svarer jeg og går mot henne. Jeg kan virkelig ikke fortelle sannheten. For jeg drakk ingenting den kvelden, og alt var planlagt. Men jeg angrer veldig, for jeg så hun ble redd. Men samtidig som jeg angrer, angrer jeg ikke. Hun har den digge kroppen. Damn!

"Det går fint..." hun ser fortsatt ned i gulvet, så jeg går bort til henne og løfter hodet hennes mot meg ved å ta forsiktig tak i haka hennes, noe som tvinger henne til å se på meg.

"Jeg lover" jeg ser henne inni øynene, så flytter jeg hendene mine på midjen hennes og løfter henne opp. Hun klamrer armene sine rundt skuldrene mine og presser meg inntil seg. Jeg går mot veggen og steller meg sånn at Emilie blir holdt opp mot veggen.

Vi ser hverandre dypt inn i øynene, og jeg legger merke til at Emilie biter seg i leppa. Så jeg lener meg mot henne og presser leppene mine inn i hennes. Så fyldige og myke.

Emilie's P.O.V

Cade presser leppene sine inntil mine. Jeg blir sjokkert først, men kysser han kjapt tilbake, og trekker han inntil meg. Jeg kan kjenne tunga hans på leppene mine, og gir tegn til at han vil ha med tunge, jeg lar ham.

Cade begynner å bevege seg opp trappen og inn på soverommet. Han bryter kysset mens han går opp men vi er fortsatt close og klemmer hverandre sammen som om det er farlig å skille lag. Når han kommer opp på soverommet, legger han meg forsiktig ned på senga og han legger seg forsiktig oppå meg og begynner å kysse meg igjen.

Igjen bryter han kysset, men denne gangen er det for å ta av seg skjorta. Etter han har fått av seg sin egen, tar han av min. Cade begynner å kysse meg igjen, enda mer bestemt enn i stad. Jeg stryker hendene mine ned langs ryggen hans, og kjenner musklene hans stramme seg når han beveger seg.

Han setter seg kjapt opp og drar av meg buksene, rett før han drar av seg sin egen. Når han legger seg ned igjen kan jeg kjenne de bare magemusklene hans mot min, og han stryker hånden fra ansiktet mitt og nedover brystet og magen, så oppover igjen. Men stopper ved brystene.

Cade fører hånden bak ryggen min og knipser opp bh'en og kaster den på gulvet. Så undertøyet. Jeg merker at han flytter litt på beina mine, og jeg begynner å bli nervøs. Vil jeg virkelig dette?
••••••••••••••••••••••••••••••
Spennende! Vil hun egentlig miste jomfrudommen til Cade?🙊🤷🏼‍♀️
Klarer vi å slå rekorden på 10 votes? Det hadde vært fett!🤘🏻🖤
K-byee lille beans❤️😘

TrickedWhere stories live. Discover now