Tidlig kvelden

725 35 4
                                    

"Er vi framme snart?" maser jeg. Cade begynner å bli passe lei av masinga mi, og bare himler med øynene.

"Ja, Emilie! Vi er der snart!" svarer han oppgitt. Jeg tror det er like før han stopper bilen, og jeg må gå resten av veien. Så jeg bare fortsetter med å se ut av vinduet til vi er fremme.

*30 min senere*

"Nå er vi fremme" smiler Cade til meg. Jeg ser opp på hytta. Og deg ser ikke akkurat ut som en hytte, men et av de nyeste, og mest moderne husene.

Wow! Hvordan i helvete har han råd til det det?!

Vi går inn i hytta og setter fra oss baggene rett innenfor døråpningen, mens vi tar av oss ytterklærne. Eller, vi lar baggene ligge der til vi skal legge oss, siden ingen av oss gidder å gå opp trappa hvis det ikke er nødvendig.

*~*

Det er kveld og vi er akkurat ferdige med å spise. Vi hadde pizza. Så nå sitter vi spredt rundt stua og ser på hver vår telefon. Heldigvis er det internett her, ellers hadde jeg vært borte for en stund siden.

"Cade. Hvilket soverom skal jeg sove på?" jeg ser opp fra telefonen for et lite øyeblikk.

"Vi har nok til at du kan få et eget." svarer han.

"Det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hvilket rom jeg skulle sove på." spør jeg på nytt og slår av telefonen.

"Jeg kan vise deg" smiler han til meg. De andre gutta gliser til hverandre.

"Ok" smiler jeg tilbake. Så går vi sammen opp til 2. etasje med baggene og finner rom.

Jeg og Cade bestemmer oss for at vi to deler rom, og de andre gutta får hvert sitt rom litt lenger ned i gangen. Vi legger inn baggene, og jeg velger hvilken side av senga jeg vil sove på. Cade får bare nøye seg med det han får.

"Jeg tror jeg bare går å legger meg, jeg er gange sliten." sier jeg til Cade og finner fram tannbørsten.

"Jeg joiner. Blir sliten av å høre på deg mase hele bilturen." geiper han til meg. Jeg geiper tilbake.

"Sier du ifra til gutta?" spør jeg.

"Ja." svarer han og går ut av rommet. Jeg går inn på badet og pusse tennene.

Når jeg er ferdig med å pusse tennene, kommer Cade inn igjen. Vi begge begynner å kle av oss og legger oss under dyna. Jeg snur meg mot Cade.

"Cade..." begynner jeg.

"Ja? Hva e..." jeg avbryter han med et dypt kyss. Han kysser tilbake, og drar meg inntil seg. Uten å avbryte kysset, setter jeg meg oppå magen hans og lener meg ned mot ham. Cade legger hendene øverst på ryggen og drar de nedover ryggen min og stopper opp på rumpa mi. Jeg legger hendene mine på sidene av ansiktet hans.

Jeg kjenner hendene hans oppover ryggen og han løsner bh-stroppen og kaster bh'en på gulvet ved siden av senga. Så bytter han om på rollene, og han ligger over meg mens jeg ligger på senga. Cade begynner å kysse mer intenst, og jeg følger på.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hey! Har ikke hatt tid til å publisere. Har hatt prøvedager på videregående✌🏻😅

Spørsmål:
Hvordan tror du det går videre?
Hva tror du de kommer til å gjøre når de er på hytta?

K, Stay active with meh little beans😘

TrickedWhere stories live. Discover now