Jeg våkner opp. Hodet mitt verker, eller, hele meg verker. Jeg ser meg rundt og legger merke til at jeg ligget i en stor seng. Men ikke den samme som jeg lå i tidligere. Jeg ser meg mer rundt og merker at Cade ligger ved siden av meg. Så det neste jeg sjekker er om jeg har klærne mine på, noe jeg heldigvis har. Cade også.
Kroppen begynner å verke igjen, så jeg legger meg ned og pakker meg godt inn i dyna.
"Hvordan går det?" spør Cade og ser på meg. Jeg snur meg mot ham og ser han inn i øynene.
"Jeg føler meg passe banka" ler jeg, selv om det gjør vondt og le. Han smiler mykt og kommer nærmere.
"Fryser du?" jeg vet han sikter til at jeg har pakket meg inn i dyna.
"Litt kanskje" smiler jeg uskyldig til ham. Cade kommer helt bort til meg og legger armen sin over meg. Så drar han meg helt inntil seg. Jeg kan kjenne hjerterytmen hans, og den varme energien hans kommer over til meg. Jeg føler meg trygg, skulle ønske vi kunne ligg sånn for evig.
"Det skal ikke skje igjen, og hvis det skjer, kommer jeg og redder deg." hvisker han til meg og kysser meg på pannen. Jeg nikker og legger meg nærmere han. Hvorfor har jeg ikke sett denne siden av han før?
*~*
Jeg og Cade ligger våkne og bare ser på hverandre. Vi har sikker ligget i denne senga i minst 2 timer.
Han fjerner noe av håret som har falt ned i ansiktet mitt. Jeg legger hendene mine på brystkassa hans, det er så beroligende å kjenne hjerte hans dunke, for da vet jeg at han er der og kommer til å bli. Han prøver ikke fjerne hendene mine, har bare lar de bli. Etterhvert legger jeg hodet mitt oppå brystet hans, og bruker det som om det var en pute.
Jeg kan kjenne pusten hans i hodebunnen samtidig som hodet mitt blir heist og senket mens han puster. Cade legger den ene hånden på hodet mitt og hoder på med håret mitt og den andre hånden på ryggen min.
"Vi burde finne oss noe å spise" sier plutselig Cade og slutter å holde på med håret mitt.
"Kan vi ikke vente litt da?" spør jeg og ser opp på ham.
"Nei, du har sikkert ikke spist siden den jævelen tok deg." svarer han og ser ned på meg. Det er jo sant...
"Ok da... Jeg har no greier hos meg" sier jeg og gliser bredt.
"Greit, vi får gå å sjekke om du faktisk har noe digg da." ler han og reiser seg opp. Når han har kommet opp, hjelper han meg med å reise meg opp. Det gjør fortsatt litt vondt så...
Cade åpner begge vinduene og hopper over, så hjelper han meg over. Vi går ned på kjøkkenet og jeg åpner kjøleskapet og fryseren.
"Så det var alt dette du kjøpte bor jeg var her sist?" spør han med øynene dobbelt så store som de pleier å være.
"Jepp" ler jeg og støtter meg opp mot veggen.
"Bare velg noe, så kan vi stikke bort til deg og ordne" smiler jeg til ham, han gliser bredt tilbake.
Cade tar ut 2 frosne pizzaer, 1 melkesjokolade og 2 flasker cola. Så går vi tilbake til Cade.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Hey! Sorry for at jeg ikke publiserte tidligere. Har vært borte i hele dag, og kom hjem for ikke så lenge siden. Don't hate me🙏🏻❤️Ossen går'e?😘
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...