Jeg lener meg frem og skrur på dusjen. Julian står like bak meg. Etter en liten stund blir vannet varmt, og vi går inn. Jeg først og Julian like etter.
Julian tar tak i dusjhode og holder det opp mot brystkassa. Jeg står og ser på det varme vannet som renner nedover kroppen hans. Så hot!
Så flytter han dusjhode mot meg. Jeg holder hendene over brystene mine, men Julian flytter de forsiktig over på skuldrene sine. Jeg trekker meg inntil han og han legger armene rundt midjen min. Jeg kan kjenne musklene hans mot meg, mens strålene fra det varme vannet treffer ryggen min.
Hvordan i helvete kan jeg være så kåt nå?!
Julian flytter dusjhode oppover kroppen min og over hodene våre, så hele oss blir våte.
*Mandag*
"Emilieeeee!" roper Sienna mens hun løper mot meg og kaster seg over meg. Vi begge faller over ende og ligger på gulvet med latterkrampe. De andre som går forbi bare stirrer på oss som om vi va noen tullinger. Noe vi er! Verdens største, mest barnslige tullinger! Noe jeg elsker!
"Hvor har du vært? Har ikke sett deg på leeenge. Og jeg har savnet deg sånn!" sier Sienna. Jeg reiser meg opp og hjelper Sienna opp like etter. Hun gir men en ordentlig stor bamseklem.
"Sorry, babe. Har vært litt opptatt med no personlige greier." svarer jeg unnskyldende.
"Vet du hvor dritt det er i timene uten deg som gjør så mye rart? Jeg kjedet livet ut av meg, mens du mistet dyden din!" skriker hun ut, stolt over at hun hadde funnet ut hva jeg mente med 'personlige greier'. Jeg slenger hånden min over munnen hennes, og hun begynner å le. Jeg begynner å rødme og vil egentlig bare forsvinne herfra.
"Skal vi stikke til mattetimen?" spør jeg fort, for å prøve å skifte tema.
"Ja! Gleder meg til å se hva for no morsomt du finner på nå!" svarer hun gira, og drar meg til mattetimen.
Vi går mot pultene bakerst i klasserommet, men legger fort merke til at det allerede sitter noen der. Så jeg og Sienna setter oss ved en annen pult.
Læreren kommer etterhvert inn, med en stor bunke ark. De master hun ned på skrivepulten så alle skvetter som faen.
"Ja, da håper jeg alle ha øvd til prøva." sier hun. Jeg legger merke til at hun innimellom sender meg fornøyde blikk, siden jeg ikke viste om prøva. Jeg myser stygt tilbake på henne.
Hun begynner straks å levere dem ut, og kommer selvfølgelig til meg først. Jeg ser på den, og starter hele prøva med å brekke blyanten og kaste den opp på tavla så hardt jeg bare klarer. Det lyder en høy lyd gjennom hele rommet, noe som får alle til å skvette, og snu seg brått mot tavla. Spesielt læreren. Hun skvetter såpass mye at hun mister resten av prøvene på gulvet, og alle arkene blandes sammen. For hun var smart not til IKKE å stifte dem sammen. Altså.. Bare det, sier en god del...
Hun snur seg strengt mot meg.
"Jada, jada. Jeg skal gå." sier jeg og himler med øynene. Jeg sender et kjapt blikk bort på Sienna, som holder på å le seg ihjel. Jeg blunker til henne, geiper til læreren, og tilslutt et stolt glis til resten av klassen for jeg går ut av klasserommet.
Jeg gidder ikke å gå til rektor, for det er jo ikke min feil at jeg ikke har hørt om prøva. Man kan jo ikke ha en prøve, uten å ha hatt sjansen til å øve. Ikke at jeg hadde gjort det uansett da men...
Jeg går inn på jentedoen.
••••••••••••••••••••••••••••••
Jeg må bare vite det...Hvem andre enn meg ELSKER russesanger?❤️ Faen ass, det er bare de beste! Eller? Hva er din favoritt musikk-sjanger?? Kanskje du har noen tips til meg? 😁Det er forresten 1. desember imorgen. Bare sånn i tilfelle du hadde glemt det😉😘
❤️Vote and comment babe. You know I love you!❤️
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...