Julian kaster meg ned på senga så jeg lander på ryggen, og han hopper etter og lander på meg. Han lener seg ned mot meg og kysser meg. Så setter han seg opp igjen og ser intenst på meg. Jeg tar hintet og åpner buksesmekken hans. Og vips er den av. Julian setter seg lenger ned, ved knærne mine, og åpner buksesmekken min. Han drar kjapt av meg buksa, så jeg bare ligger i undertøyet.
Jeg sprer bena, og han legger seg tilrette mellom lårene mine. Han drar seg opp mot ansiktet mitt og begynner å kysse meg intenst igjen. Jeg merker at hendene hans flytter seg fra magen min og bak på ryggen min. Så blir bh'en min knipset opp og kastet bort fra senga.
Han begynner å kysse meg nedover halsen og brystet. Så videre nedover magen og stopper opp ved trusekanten. Han ser opp på meg og gliser, rett før han drar den ned. Jeg kjenner kyssene hans sakte nedover fra midjen. Jeg blir skikkelig turned on. Noe jeg tror han merker, for han begynner å flire smått for seg selv.
Plutselig er boxeren til Julian borte, og han lener seg over meg.
"Sikker på at du vil dette?" spør han dirty til meg. Jeg gliser bredt og nikker mens jeg biter meg i underleppa.
Jeg kjenner utstyret hans berøre meg, og trenge seg inn i meg like etter. Jeg slipper ut flere stønn og lener hodet bakover.
Faen, så stor! Det er som å være jomfru på nytt igjen!
Julian beveger seg fortere og fortere. Etterhvert slipper har ut noen stønn han også.
Og plutselig blir alt mye mer intenst. Julian tar i mye mer og beveger seg dypere og raskere. Jeg tror han begynner å nærme seg grensa.
Så stopper han og setter seg opp. Jeg puster tungt etter all nytelsen jeg nettop hadde.
Faen så digg! Det var jævlig røfft, men, WOW!
Jeg tar tak i armen hans og drar han ned til meg. Han legger seg ned ved siden av meg, like andpusten som jeg er. Han legger armen sin over meg og ned til rumpa mi, mens jeg legger den ene hånden min i håret hans. Det må jo bli bustete det også. Er ikke bare jeg som skal ha pulesveis!
Julian begynner å små le. Så merker jeg en ekkel lukt.
"Kjenner du den lukten?" spør jeg han. Han lukter han også.
"Ja, det er sæden min." svarer han nøytralt. Jeg sperrer opp øynene.
"Hva?! Brukte du ikke beskyttelse?!" spør jeg sjokkert og bekymra.
"Jo, slapp av! Det er bare svette du luker. Og det er normalt etter å ha hatt sex." ler ham. Jeg puster lettet ut.
"Skal vi stikke å ta en dusj?" spør jeg han. Han ser på meg.
"Sure. Kan jo ikke ha noe av at du lukter dritt." svarer han og reiser seg opp.
"Nei." sier jeg og reiser meg opp jeg også.
"Vent litt! Jeg lukte dritt?! Det er oss begge to?!" bryter jeg ut. Julian begynner å le så han nesten ikke klarer å stå, og kommer bort til meg for å holde seg oppe.
"Sjekk da, hvis du ikke tror meg." svarer han og retter opp hodet så det skal bli lettere for meg. Jeg lener meg mot han og lukter mot overkroppen hans.
Faen! Han har rett! Hvordan?!?!
Jeg ser sjokkert opp på han.
"Dager naturlig jenta mi. Jeg kan dessverre ikke noe for det." svarer han som om han kan lese tankene mine. Så løfter han leg opp i brudestilling og bærer meg inn på badet.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Siste kapittel for idag.🙊 Gleder meg til å vits hva som skjer videre.❤️
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...