For meg selv

726 42 4
                                    

"Hvem var han?" Wow! Gutten med hetta sa noe! Den var ny.

"Han jeg var med? Hvorfor lurer du på det?" jeg ser rar opp på han. Fordi. For det første, vet ikke jeg hvem denne gutten er. For det andre, har ikke han noe med det å gjøre.

"Svar!" han strammer grepet rundt håndleddene mine. Nesten som om han var sint på meg eller no.

"Det var en kompis fra skolen! Slapp av! Jeg vet da faen hvem du er uansett! Og du har faen ikke noe med hvem jeg henger meg!" svarer jeg. Jeg kjenner jeg begynner å bli ganske så irritert nå. Han har ingenting med mitt personlige liv å gjøre!

"Bare en kompis, huh?" sier han og løsner grepet litt.

"Ja! Så kan du se å slippe meg nå! Han leter sikkert etter meg!" svarer jeg og stirrer han inn i øynene jeg ikke ser.

"Nei, det er kun nå jeg har deg for meg selv." Ok... det var litt creepy.

"Hva snakker du om? Og hvem faen er du?!" Dette er bare for creepy. Selv for meg som er vamt til creepy greier.

Gutten drar av seg hetta og ser ned på meg.

"Cade? Hva er det du driver med? Og var ikke vi alene for bare noen timer siden?" jeg ser forvirra på ham. Nå som jeg endelig kan se han.

"Jo, men... ahh, det er vanskelig å forklare." Cade ser bort som om han ble flau av det han nettop sa.

"Cade, dette er tåpelig. Og slipp meg! Kompisen min leter sikkert etter meg." Jeg legger ekstra mye vekt på 'kompisen min' for at han ikke skal bli enda mer sjalu.

"Sorry Emilie, men det går ikke. Vi skal fortsette der vi slapp på rommet ditt." svarer han og lener seg ned mot meg. Men denne gangen, isteden for å kysse oppover halsen min, kjenner jeg tunga hans. For å være helt ærlig, er det både ekkelt og LITT digg. Men mest ekkelt selvfølgelig. *gremt*

Etter han er ferdig med halsen min, flytter han håndleddene mine over hodet mitt og holde dem omme ved hjelp av en hånd. Den ledige hånden hans bruker han til å beføle seg fram på over kroppen min. Han holder heldigvis bare på med magen foreløpig.

Cafe begynner å kysse meg røft. Nesten som om han har det travelt. Jeg kan kjenne hånden hans gli oppover magen og opp mot puppene mine, under kjolen. Jeg har virkelig ikke lyst til dette. Etter en liten stund tar han hånden ut av kjolen og legger den bak på ryggen min. Jeg kan høre at han drar ned glidelåsen, og i en bevegelse er hele kjolen løsnet og på vei av.

Etter Cade fikk av kjolen, har han begynner å kysse meg nedover fra halsen og nedover magen.

"Hjelp! Kan kinoen hjelpe meg! Få han til å stoppe!!" roper jeg ut av full hals i håp om at noen skal kunne høre meg gjennom den skyhøye musikken.

Kan ikke noen bare komme og redde meg nå? Jeg vil ikke!

Akkurat idet Cade tar tak i trusekanten og skal til å dra den ned, blir døren slengt opp så både jeg og Cade skvetter. Det er Julian! Herregud, det var nesten!

Julian kaster seg etter Cade og bokstavelig talt kaster han ut av rommet. Så kommer han bort til meg og klemmer meg så hardt han bare kan. Jeg bryter sammen og kjenner at jeg skjelver.

"Tusen takk!" klarer jeg å presse fram mellom hulkene. Julian svarer ved å klemme meg ennå litt hardere før han gir meg kjolen. Mens jeg tar på meg kjolen snur han seg, og snur seg ikke tilbake før jeg sier at det er klart.

Etter jeg har fått på meg kjolen tar Julian tak i hånden min og fletter fingrene sine inn i mine, før han leder meg ut av rommet og ut av huset.

*~*

Jeg og Julian har kommet oss hjem til meg og sitter i sofaen og bare snakker sammen. Foreløpig har vi snakket om skolen, lærerne, elevene og gutter. Eller, det var vel jeg som snakka om gutter. Han bare hørte på.

Etter ca 30 min med snakking, bestemmer vi oss for at Julian sover over på et av de mange gjesterommene vi har her. Og går og legger oss. Julian ligger på gjesterommet som logger rett ved siden av rommet mitt.
••••••••••••••••••••••••••••
Hey! Skrev dette kapittelet akkurat nå bare for dere🙃
Klarer vi 5 votes og 3 kommentarer blir jeg veldig glad!😄💕
K, luv ya!😘

TrickedWhere stories live. Discover now