Ukoselig vekking

727 31 0
                                    

Julian's P.O.V

Jeg ligger våken i senga. Jeg klarer bare ikke å tenke på noe annet enn Emilie. Den hendelsen som skjedde på festen idag skremte henne skikkelig. Jeg skulle ikke forlatt henne sånn. Alt dette er min feil. Fra nå av skal jeg alltid være ved hennes side, støtte og beskytte henne.

Jeg sovner midt i tankene.

*~*

Klokka er 11:09 og jeg ligger våken i senga. Jeg kan høre Emilie snorke gjennom veggen, så jeg ligger og presse puta inn i ansiktet mitt for at hun ikke skal våkne eller høre at jeg ler. Etter noen minutter til med å høre henne snorke, bestemmer jeg meg for å gå inn og vekke henne. Jeg åpner døra sakte, og går på tå bort til senga hennes. Hun er så søt der hun ligger og sover. Jeg kunne stått her i timesvis, bare sett på henne. Men det er litt morsommere å vekke henne bite litt brutalt.

Jeg snuser meg ut av rommet igjen og går inn på badet. Jeg leter litt rundt, helt til jeg finner en passe stor bøtte. Jeg fyller bøtta med iskaldt vann, og går tilbake inn på rommet til Emilie.

Hu kommer så til å drepe meg. Ler jeg for meg selv.

Jeg står nå ovenfor Emilie og holder bøtta litt over ansiktet hennes. Jeg må bare se litt mer på det fredelige ansiktet. For det varer ikke lenge...

Jeg snur bøtta og alt vannet renner fort ut av bøtta og treffer henne i midt i ansiktet. Emilie brå våkner og kaster seg opp i sittestilling i senga. Jeg setter på sprang ut av rommet og hører at hun kaster seg opp av sengen og løper etter meg. Jeg spurter det forteste jeg kan ned trappen og inn på kjøkkenet. Jeg kan høre det dryppe av henne når huun løper ned trappen.

"Julian! Hva i helvete er det du driver med?!" roper hun mens hun løper mot meg.

"Vekker deg!" roper jeg tilbake og håper kjøkkenet ikke er det første steder hun leter. Men selvfølgelig er det det. Emilie kommer løpende mot meg og hopper opp på meg. Hun klenger seg fast og nekter å slippe. Hu er virkelig pissed.

Jeg bærer henne opp trappen og inn på badet. Eller bærer blir feil. Jeg går opp og inn på badet med henne klengende fast på meg. Så skur på dusjen og kiler henne ved midje nå for at hun skal slippe meg.

Nevne jeg at hun er i undertøyet? Nei? Vel, tydelig vis sover hun bare i undertøyet, noe som visst nok ble glemt siden hun jaget meg gjennom huset uten å kle på seg noe.

Jeg bærer henne ta en dusj, mens jeg går ned og ordener frokost til oss. Noe hun går med på.

*~*

Emilie's P.O.V

Jeg går ut av dusjen, tørker håret og setter set opp i en slags turban. Så legger jeg ett nytt håndkle rundt kroppen og går inn på rommet mitt for å finne noe å ha på.

Siden det er helg gidder jeg ikke ta på meg trange jeans og greier, så jeg tar på meg en grå kosebukse og en litt mørkere grå genser som hører til. Viktig å være comfy.

Jeg går ned til Julian som sa han skulle ordne frokost, noe han virkelig bør ha gjort! Som gjengjeld for å ha dynket meg i iskaldt vann.

"Det lukter kjempe godt!" jeg går bort til Julian og klemmer han.

"Jeg vet" geiper til meg. Jeg bare ler av hvor barnslig det er. Han har laget egg og bacon, også ristet brød og dekket på bordet.

"Sulten?" spør han og skyver ut stolen for meg.

"Jepp" svarer jeg og setter meg. Vi begynner å spise og snakke om morgenen idag, og festen igår.

Jeg bare klarer ikke å glemme det som skjedde på festen igår. Og jeg kommer sikkert ikke til å glemme det så fort heller... det skremte meg skikkelig. Jeg tror ikke jeg kommer til å se på Cade på den samme måten igjen. Og jeg er ferdig med å være good girl ,ed gjengen hans. Ferdig!

••••••••••••••••••••••••••••••
Hey! Vi har nådd 1K lesere!👏🏻💕 Tusen takk! Det er helt syykt! Aahhhhh!😄💜
Siden jeg har fått 1K lesere, skal jeg publisere minst 3 kapitler likt, og kanskje noe senere.
Dette var kap. 1!✌🏻🖤

❤️Luv u! Stay active with meh my bae's!😘

TrickedWhere stories live. Discover now