Tobias tørker bort resten av tårene og gir meg tilbake telefonen, så låser han opp døren igjen og går ned igjen. Jeg låser opp telefonen for å sjekke meldingen jeg hadde fått.
*ukjent*: Gleder meg til festen ;) Kan du ikke ha på den sexy, korte, tettsittende svarte kjolen som henger inders i skapet? Den som har lav utringning og viser kløft ;)
Hvordan vet han om festen? Og viktigst, hvordan vet han om kjolen?! Jeg kjenner panikken komme brått tilbake. Men jeg bestemmer meg for å svare ham.
Meg: Hva faen?! Ehh, nei! Og hvordan vet du i det hele tatt om alt dette?! Og du får IKKE komme på festen!
*ukjent*: La meg omformulere det jeg sa... Ha på deg den svarte kjolen! Og jo, jeg kommer. Hvordan skal du klare å forhindre det? Du vet ikke en gang hvordan jeg ser ut. Dumme lille jente.Faen... han har et jævlig godt poeng. Hvordan kan jeg holde han unna festen, når jeg ikke vet hvordan han ser ut?
Jeg rister det av meg og går ut av rommet og ned til de andre. De er faktisk ferdig med å gjøre klart. Nå må vi bare fikse musikk og noen gode høyttaleranlegg. Og kanskje noe lys greier.Jeg går bort Sienna og Carmen, de sitter i sofaen og snakker om festen.
"Hei." sier jeg og kaster meg ned i sofaen.
"Hvor ble du av? Fant bare masse kopper på gulvet, men du var ikke der. Og det kan bare ha vært deg som mistet alle koppene, så klumsete som du er." sier Carmen til meg. Jeg skuler på henne som om jeg ble såret av det hun sa. Selv om jeg godt vet at det er sant.
"Å.. Nei jeg.. tråkket over, så jeg mistet alle koppene. Så Tobias hjalp meg opp til rommet mitt for å sjekke hvor ille et var." svarer jeg og ser seriøst på begge to. For det var jo nesten det som skjedde. Så det er jo ikke heeelt usant heller...
"Går det bra med deg?" spør Sienna og ser bekymret på meg. Jeg smiler mykt og nikker til henne. Hun smiler lettet tilbake.
"Men vi må fikse musikk, høyttalere og lys." kommer jeg plutselig opp.
"Jeg fikser det!" sier Carmen skikkelig begeistret. Så fortsetter vi å snakke om festen, hvem vi tror kommer, hvor mange vi tror kommer. Og om det kommer til å ta så av at politiet kommer... Noe jeg tror kommer til å skje, dessverre.
*~*
Klokka er 22:00 ish, og vi har smått startet festen. Vi har fått på plass et stort anlegg og diverse lys. Musikken spilles på max, og man kan kjenne bassen dunke gjennom hele kroppen. Dette blir dritgøy! Men det kan likevel ende som en katastrofe.. men la oss prøve å fokusere på det positive. Og hvis du lurte... så endte jeg opp i den "sexy, svarte kjolen"... Mest fordi jeg er litt, bare litt, redd for hva som kan skje om jeg ikke har den på...
Etterhvert som tiden går, kommer det fler og fler. Alle har ned seg sin egen drikke, og heller i seg alko. Det er enda plass til flere her, men det begynner å fylles opp. Mange hopper rundt på gulvet etter musikken, noen står på kjøkkenet og snakker, også er det selvfølgelig noen drikkeleker her og der. Jeg står med Kian, Liam og Sienna på dansegulvet, vi danser og drikker, for å si det enkelt.
Klokka begynner å nærme seg 01:00, og huset er så fullt som det aldri har vært før. Alt har tatt helt av, og det er folk overalt. Bokstavelig talt OVER ALT. jeg skulle gå inn på badet for sånn ca 30 min, og der var det noen som koste seg.. veldig... altså, æsj! Jeg har ingenting imot sex, men helt ærlig, hvem gjør det i huset til noen de ikke kjenner? Blir kvalm av tanken. Er jævlig glad jeg låste soverommene for å si det sånn. Jeg vil ikke rydde opp etter noen andre. Ikke etter det!
Mens jeg prøver å fortrenge minnet om som skjedde på badet, blir døra slengt opp, og inn kommer...
•••••••••••••••••••••••••
Kommer nytt kapittel i kveld, sånn rundt 22:00. Bare for å pine dere litt, for å måtte vente 😜Keep reading my babes ❤️
YOU ARE READING
Tricked
Teen FictionHva gjør man hvis livet plutselig er imot deg? Hvordan takle alt presset og hatet som følger etter valgene du gjør? Og hva er egentlig de riktige valgene? ------------------------------------------ Søtten år gamle Emilie Jonson starter på en ny vide...