27

6.2K 232 5
                                    

Ostentacyjnie przewróciłam oczami.
-Nie rób tak.
Warknął cicho, przysuwając swoją twarz jeszcze bliżej do mojej.
-Jak?
Zapytałam zadziornie, choć doskonale wiedziałam, o co mu chodzi.
-Dobrze wiesz jak.
Poczułam jego ciepły oddech na moich wargach. Wciągnęłam gwałtownie powietrze.
-Czemu?
Wydusiłam z trudem.
-Bo dostaniesz karę.
Mruknął uwodzicielsko, kładąc dłoń na moje biodro.
-Pieprz się Cameron.
Warknęłam wkurzona.
-Z tobą? Chętnie.
Odpowiedział z zadziornym uśmiechem i, o ile to możliwe, jeszcze bardziej nachylił się w moją stronę zamykając oczy. Gdy nasze wargi już prawie się zetknęły, zakryłam usta dłonią. Poczułam na jej wierzchu usta chłopaka, a praktycznie od razu także język. Gdy delikatnie się ode mnie odsuwał, otwierając oczy, wydawał się zaskoczony. Ściągnęłam rękę ze swojej twarzy.
-Fuj.
Powiedziałam z obrzydzeniem, wycierając mokry ślad z mojej skóry w koszulę Cama.

***********************************
Hej.
Przepraszam za taki strasznie krótki rozdział ale w tym po prostu był dialog. Teraz pytania (ale nadal nie wszystkie, bo się z tym jeszcze nie uporałam).

Luis

Jaka bielizna najlepiej pasuje do Clary?

Jak najbardziej seksowna. *odpowiada niemal natychmiast, uśmiechając się zadziornie*

Autorka

Czy rozdziały mogą być dłuższe?

Niestety nie. Znaczy staram się i w ogóle ale chyba lepiej mi idzie pisanie krótkich rozdziałów. Poza tym... jak dla mnie lepiej dodawać częściej, a krótsze.

Miłego czytania!

Buziaki,
Asia.

Mój przyrodni brat dupekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz