-"Κοίτα τις γυαλομπουκες της!
-'Όχι όχι τα ρούχα της!"
-"Χαχα κοιτάξτε πως περπατάει."
-"Πο ρε φίλε πόσο ασχημομουρα είναι."
-"Όχι σταματήστε. Δεν σας έχω κάνω κάτι" λέω με τρεμουμενη φωνή.
Και αυτό ήταν ξυπνάω γρήγορα από αυτόν τον απαίσιο εφιάλτη. Αυτόν που τον κοιτάω εδώ και χρόνια.
Γιατί; Γιατί; μόνο αυτό μπορώ να τους ρωτήσω. Τι τους έχω κάνει;Σηκώνομαι γρήγορα από το κρεβάτι για να πάω να ετοιμαστώ για την κόλαση.
Ναι καταλάβατε. Εκείνο το απαίσιο μέρος.
Το σχολείο μωρέ!..Όχι όχι δεν το μισώ καθόλου αντιθέτως μαρεσουν πολύ τα μαθήματα. Θέλω να μαθαίνω καινούρια πράγματα.
Όμως...Όμως με αυτούς εκεί μέσα είναι η κόλαση με διάβολο ΑΥΤΌΝ.Να γίνω πιο λεπτομερείς φανταστείτε το σχολείο σας. Εσείς μόνη σας χωρίς κανέναν για να σας προστατεύει, να περπατάς σε ένα διάδρομο γεμάτο φωτιές. Και μετά να εμφανιστεί ο διάβολος για να σε ισοπεδώσει.
Ειλικρινά δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση.
Ειδικά σήμερα.
Σήμερα είναι τα γενέθλια μου. Ναι σήμερα, καλά ακούσατε. Έχω γενέθλια την ημέρα που αρχίζουν τα σχολεία.
Πιο τυχερή από εμένα έχετε συναντήσει;
Να φανταστώ η απάντηση είναι όχι.
Σωστά; Το βρήκα;
Ορίστε με συναντήσατε.《Μα δεν ξέρουν ούτε το όνομα σου.》
Καλημέρα και σε σένα Κατίνα. Πως ξύπνησες σήμερα;
Ναι για όσες δεν καταλάβατε αυτό ήταν το υποσυνείδητο μου. Το οποίο το φωνάζω Κατίνα.Μην μου πείτε ότι δεν έχετε ξανασυντησει άνθρωπο χωρίς να μιλάει στο υποσυνείδητο του με όνομα.
Τέλος πάντων αυτά για τώρα και για μένα. Όσα μάθατε βασικά δηλαδή τίποτα. Τώρα πάμε να φαμε γιατί γουργουριζει η κοιλιά μου.
《Μόνο εκεί έχεις το μυαλό σου στο φαί.Σαν δεν ντρέπεσαι. 》
Να σαι καλά 😑 Είδατε ακόμα και ο εαυτός μου κάνει bullying.
-"Μαμά;"Φωνάζω καθώς κατεβαίνω τα σκαλιά του σπιτιού.
-"Στην κουζίνα " την ακούω που φωνάζει.
-"Κοριτσάκι μου. Μικρή μου εσύ. Πριγκίπισσα μου, Φραουλιτσα μου εσύ. Χρόνια σου πολλά μωρό μου ότι επιθυμείς δικό σου καρδούλα μου. Σε αγαπάω πάρα μα πάρα πολύ. "Λέει ενθουσιασμενα μέσα στα χιλιάδες φιλιά που μου δίνει.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...