Τώρα πως στελνουμαι μήνυμα στον Πέτρο να του πω ότι δεν θα πάω το βράδυ; Γιατί ένα πράγμα είναι σίγουρο. Ότι θα θυμώσει!
Ωραία αποφάσισα τι θα του στείλω βασικά.
*Μωρο μου δεν είμαι σε θέση να έρθω σήμερα. Χίλια συγγνώμη αλλά συνέβη κάτι εντελώς απροειδοποιτα. Μπορούμε να βγούμε μια άλλη μέρα;*
Του στέλνω.
Το σχέδιο είναι να του στείλω πως αδιαθετησα... Όλοι τα πιστεύουν αυτά...
*Γιατί ρε συ Φαίη; Τι συνέβη πάλι;*
Δεν αργεί να μου απαντήσει.
-"Πφφ.."ξεφυσαω.
-"Τι έγινε καλέ;"με ρωταει η Αθηνά.
-"Ο Πέτρος θύμωσε." Απαντάω στεναχωρημενη.
-"Και γιατί στεναχωρηθηκε ο κύριος Παρακαλώ; Έχει παράπονα από την φίλη μου;"ρωτάει
Γυρίζω το κινητό προς εκείνην.
-"Α είναι απίστευτος. Δεν θέλει κύριος να βγει κάτι της συνέβη σου λέει. Γραψτου πως και και αυτός άμα είχε αδιαθετησει θα το ακυρωνε. Γράψε πως πονάς και μπλα μπλα..."λέει και της χαμογελάω αχνά.
-"Τι έγινε;"με ρωτάει και με βλέπει με ύφος : έχω κάτι στο πρόσωπο;
-"Απλώς αυτό σκεφτόμουν και γω. Ότι αδιαθετησα...Αλλά δεν ξέρω ρε συ Αθήνα..Άμα μου πει να έρθει για παρέα;"
-"Χαχα είδες;.. Μπα αποκλείεται να έχει αλλάξει ο Πέτρος. Σιγά μην σε βάλει πάνω από τα κλαμπακια,ναρκωτικά και γκομενες." Μου λέει νευριασμενη.
Γιατί τον μισούν όλοι ρε παιδιά;
-"Πρώτον ας μην τσακωθούμε καλύτερα τώρα,σε παρακαλώ να μιλάς καλύτερα για τον Πέτρο."Της ζητάω.
-"Μάλιστα σου θίξαμε τον πρίγκηπα."ειρωνευεται.
-"Ει..Τέλος πάντων."
*Πέτρο και να σου πω δεν θα καταλάβεις γιατί είσαι αγόρι...😚*
Του στέλνω
-"Έστειλα."Της λέω και χειροκροταει.
*Καλά..Περαστικά σου,εγώ πάντως θα πάω στο κλαμπακι. Να σου φέρω λίγο 😉 μετά;*
Βλέπω πως μου γράφει.
-"Τι έστειλε τελικά;"λέει η Αθήνα και παίρνει το κινητό από τα χέρια μου.
-"Να σαι καλά!"
Την βλέπω που πληκτρολογεί.
* όχι πορνιδιο της κοινωνίες δεν θα φέρεις κανένα είδος ναρκωτικού σπί...|* βλέπω που έχει γράψει και της το παίρνω με την μία.
-"Τι κάνεις εκεί κοπέλα μου ; Πας καλα;" της φωνάζω.
-"Ναι υπέροχα. Απλά προσπαθώ να βοηθήσω την φίλη μου να σταματήσει τα ναρκωτικά!"Τονίζει την λέξη.
Πολύ αργά Αθήνα μου.. Ο αδερφός σου μου το πρωτογνώρισε...εκείνος φταίει όχι εγώ.
-"Σταμάτα να φωνάζεις."Της λέω.
* Όχι δεν χρειάζεται θα τα πούμε αύριο 💕💕* πληκτρολογώ γρήγορα και του το στέλνω.
-"Που θα πάμε σήμερα;" την ρωτάω
Με κοιτάζει ξαφνιασμένη.
-"Την δεν θα βγούμε να ξεσκασω και γω λίγο;"
-"Είσαι καλά;Όχι όχι..Η ερώτηση είναι είσαι η Φαίη;" διορθώνει τον ευατό της.
-"Ναι εγώ είμαι..Χαχα απλά θέλω βγω! Είναι παραμονή πρωτοχρονιάς..Δεν θα το γιορτάσω;"
-"Έλα Χριστός και Παναγία μου!"λέει κάνοντας το σταυρό της .
-"Έλα πάμε κάπου!!!"κάνω σαν μικρό παιδάκι.
-"Καλά καλά. Θα πω και στην Αθανασία. Εκείνη ξέρει από αυτά."
-"Ωραία!!" Χοροπηδάω λέγοντας χαρούμενη.
-"Άμα τον πετύχουμε όμως κάπου εσύ θα πάρεις όλη την ευθύνη πάνω σου."Σοβαρεύει
-"Ξέρω ξέρω."
Φτάνουμε στο σπίτι μου και ανοίγω την πόρτα.
-"Ταινία;"με ρωταει και Νευω.
-"Πίτσα;"την ρωτάω και νεύει.
-"Αθανασία!"Λέμε και οι δυο ταυτόχρονα.
-"Άστο πάω εγώ."Της λέω και πηγαίνω στο σταθερό.
Βάζω το ακουστικό στο αυτί και περιμένω απαντήσει.
-"Εσύ τώρα σπίτι μου για ταινία και πίτσα. Άντε Γειά τώρα. Σε περιμένουμε."Της λέω γρήγορα και της το κλείνω.
Με κατάλαβε ή μπα ;
-"Έρχεται λογικά " λέω αβέβαιη στην Αθηνά.
-"Εγώ πήρα για τις πίτσες. Έρχονται και αυτές!"λέει.
Και οι δύο μας αρχίζουμε να πηδαμε και να χειροκροταμε.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...