Κάθεται στον καναπέ και εμείς απέναντι.
-"Φαιη πρέπει να σου πω π-πως Ε - γω και.."λέει μέσα από τα λόγια του.
Παρατηρεί κάτι και έχει κοκκαλωσει.
-"Φαιη τι είναι αυτό;"με ρωταει και κοιτάει προς την πλευρά του.
-"Εεε..."λέμε και οι δυο ανησυχοι.-"Τι λες δεν σε καταλαβαίνω."Του λέω ανηξερη.
Πείτε μου πως δεν βρήκε κάποια έκπληξη!
-"ΦΑΊΗ! Αυτό εδώ πέρα τι είναι;"μου φωνάζει και σκύβει να πιάσει κάτι.
Γυρνάω και κοιτάζω τον Στέφανο.
-"Αφού τα μάζεψα όλα!"μπορώ να διαβάσω τα χείλη του.
Σηκώνεται και ρίχνει το χαπάκι πάνω στο τραπέζι.
-"Αυτό Φαιη τι είναι; Ή μήπως δεν είναι δικό σου;"με ρωταει και βλέπει προς τον Στέφανο
-"Ωραία μητέρα. Σε αφήνει μόνη σου και κάνεις ότι γουστάρεις. Βρίσκεσαι εδώ με ένα περίεργο τύπο ο οποίος είναι γεμάτος τατουάζ. Δεν ξέρω και γω τι στο καλό έχετε κάνει. Τα μάτια του κατακόκκινα από την χρήση ουσιών. Φαιή σου απαγόρευω να βγαίνεις με αυτό το αγόρι πια! Δεν θα σε αφήσω να πάθεις κακό! "Φωνάζει εξοργισμενος.
-"Πρώτον την μητέρα μου να την αφήσεις ήσυχη. Έπρεπε να πάει εκεί πέρα. Όσο για αυτό το αγόρι δεν θα μπορέσεις να μου απαγορεύσεις να μην βγαίνω μαζί του. Να ήσουν κανονικός πατέρας να μου έλεγες τι να κάνω!"του αντιμιλαω.
Με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια .
-"Τι είναι αυτά που λες κορίτσι μου! Κινδυνεύεις μαζί του."μου φωνάζει.
Μα τι τον νοιάζει τι θα πάθω. Τοσο καιρό δεν ενδιαφερόταν τώρα του ήρθε;
-"Και εσύ που το ξέρεις;" ρωτάω
-"Δες λίγο την εμφάνιση του Φαιη. Και αυτό; Αυτό είναι χάπι, ναρκωτικό. "Μου λέει και φέρνει το χάπι μπροστά από το πρόσωπο μου.
-"Αυτό δεν είναι δικό μου..μας " του λέω
-"Και ποιανού είναι;"
-"Δεν σε ενδιαφέρει."
-"Τι λες Φαιη! Είμαι ο πατέρας σου. Άμα δεν με ενδιαφέρει αυτό "
-"Διόρθωση ήσουν! Έχετε πάρει και διαζύγιο με την μαμά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζεις και θες να έρχεσαι να μας βλέπεις. Δεν υπάρχει κανένας λόγος! Να πας στην Μαρία και στην άλλη την πο...να!"Ουρλιάζω όταν ξαφνικά το χέρι του συναντά το μάγουλο μου.
-"Τι έκανες ρε;"Ακούγεται η φωνή του Στέφανου και ορμάει κυριολεκτικά πάνω του.
-"Δεν είναι δουλειά σου Νεαρέ μου!"του λέει με δυσκολία εφόσον τον έχει πιάσει από το λαιμό.
Και τότε ο Στέφανος δίνει μια μπουνιά προς το δεξιό μάγουλο.
《Μπράβο έχει στόχο το παιδί όμως. Πάμε Στέφανε!!!》
Σκασε ρε Κατίνα και συ!
-"Στέφανε Εντάξει. Εντάξει σταματά."Τον πλησιάζω και του λέω φωναχτά.
-"Ρέ Στέφανε! "Του φωνάζω και σταματάει.
Με κοιτάζει μια στα μάτια και απομακρύνεται.
-"Φαιη να ετοιμάσεις τις βαλίτσες σου. Με το που έρθει η μαμά θα συζητήσουμε να σε πάρω εγώ. Δεν σε αφήνω με αυτον τον τύπο."μου λέει και φεύγει.
Να φύγω αποκλείεται. Τι λέει ο άνθρωπος. Όχι δεν φεύγω!
Ακούγεται η πόρτα που κλείνει δυνατά.
-"Είσαι καλά;" με ρωταει και χαϊδεύει μαλακά το μάγουλο.
-"Στέφανε δεν θέλω να φύγω."Του παραπονιέμαι και το αγκαλιάζω σφιχτά.
Το αισθάνομαι και αυτόν να με σφίγγει σφιχτά.
-"Μα δεν θα φύγεις. Σιγά μην σε αφήσω με αυτον τον μαλ..."
-"Εεε.."του λέω σταματώντας τον.
-"Ε αφού είναι ρε Φαιη! Αλλά εντάξει δεν θα σου πάω κόντρα. Από την άλλη όμως άμα το σκεφτείς και να πας μαζί του εμένα πάλι από δίπλα θα με έχεις."λέει και τώρα που το σκέφτομαι έχει δίκιο.
Τελικά είναι έξυπνος! Μπράβο..
《Το παιδί από πάντα ήταν έξυπνο. Τι βλακειες λες τώρα;》
ΟοΟ σκάσε.
Ναι αλλά... Αλλά εγώ θέλω να μείνω με την μαμά μου.
Δεν θέλω να πάω ούτε με αυτόν ούτε με την οικογένεια του. Πάει και τελείωσε. Εγώ δεν πάω εκεί πέρα.
-"Στέφανε τι θα κάνω; Δεν μπορώ να αφήσω την μαμά μου." του λέω μεσα στην αγκαλιά.
-"Μα σου λέμε δεν θα φύγεις. Θα το φροντίσω να μην φύγεις. Η θέση σου είναι εδώ πέρα." μου λέει και με φιλάει στο κούτελο γλυκά.
-"Αμ... Στέφανε;"
-"Τι;" με ρωτάει με ένα χαμόγελο.
-"Θα βάλεις καμιά σκούπα στο σαλόνι μπας και σου ξέφυγε και κανένα άλλο;" ρωτάω γιατί ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε πολύ σίγουροι.
-"Αφού σου λέω τα μάζεψα όλα!" παραπονιέται.
-"Ναι το είδαμε. Τώρα. Η σκούπα είναι στην αποθήκη, εγώ πάω να ξαπλώσω γιατί... Δεν." του λέω και κάνω το σήμα της ειρήνης φεύγοντας από εκεί.
-"Φαιη έλα τώρα αλήθεια σκούπα;"τον ακούω που παραπονιέται.
-"Ρέ Φαιη μην με αφήνεις. Έλα δω ρε γλαστρακι! "Μου φωνάζει.
Φτάνω στο δωμάτιο και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου.
Κουκουλωνομαι με το πάπλωμα και κλείνω τα μάτια μου.
*ήχος σκούπας*
-"Τι στο καλο ;Οοο Έλα τώρα αλήθεια; Θα μπορούσες να ξεκινήσεις από το σαλόνι ή από την κουζίνα! "Του λέω και εκείνος γελάει.
-"Επέλεξα να είμαι κοντά σου."μου απαντάει και συνεχίζει να σκουπίζει.
Άστο Καλό μια πόδια του λείπει ρε παιδιά! Είναι τόσο Νοικοκύρης! Εκτός από το σπίτι του,το δωμάτιο χειρότερο από το δικό μου!
《Εσύ είσαι κορίτσι δεν με μετράει.》
Οχου.
-"Ναι κοντά μου να είσαι αλλά όχι με τόσο θόρυβο."Του λέω και χωρίς να το περιμένω ο ήχος σταματάει.
Πηδάει στο κρεβάτι και μπαίνει κάτω από τα παπλωματα όπως εμένα.
-"Καλύτερα."λέει
-"Στέφανε άμα έφευγα και εμένα με τον πατέρα μου..."
-"Που δεν πρόκειται να γίνει. Θα φροντίσω να μην γίνει."Με διορθώνει.
-"Ναι εντάξει. Τοσο ισχυρός που είναι ο πατέρας μου.. Τέλος πάντων λέμε τώρα ότι έφευγα τι θα γινόταν με...Με..."
-"Με εμάς θες να πεις;"με ξαναδιακοπτει και βρίσκει την απάντηση στην ερώτηση μου.
-"Φαιη δεν θα έκανα κάτι εκτός από το να σε ακολουθούσα. Δεν σε καταλαβαίνω και τώρα να πήγαινες μαζί με τον πατέρα σου θα μετακόμιζα και γω. Εξάλλου τα σπίτι δεν είναι και μακριά μεταξύ τους."μου λέει και μου τραβάει μια τούφα από τα μαλλιά βάζοντας την πίσω από το αυτί.
-"Αυτό τον χαρακτήρα πρώτη φορά που το βλέπω. Να σου μείνει. Τοσο γλυκός,τρυφερός."Του λέω και με κοιτάζει με ύφος :πας καλα ;
Χαμογελάει αχνά.
-"Δεν σε καταλαβαίνω Φαιη γιατί πριν πως ήμουν;"με ρωτάει.
-"Κοίτα...ήσουν σκληρός,απόμακρος βίαιος..Και ναι πολλά ακόμα."Του λέω και με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια.
Μην μου πείτε πως πρέπει τη φορά τα ακούει;
-"Τόσο κακός ήμουν;"με ρωταει και το δίνω ένα φιλί.
-"Όχι είσαι ο καλύτερος!"του λέω τονίζοντας το καλύτερος.
-"Μην με κοροϊδεύεις! "Μου λέει και γελάω.
-"Σου μοιάζω να κοροϊδεύω; ΈΛΑ Χριστός και Παναγία μου! "Υπερβάλλω.
-"Φαιη.. Θα πας με τον πατέρα σου! "Με απειλεί.
-"Θα είσαι και εσύ!"Του φωνάζω.
-"Όχι δεν θα έρθω ."μου απαντάει σοβαρός!
-"Όχι έλα Στέφανε..."του λέω γλυκά
-"Είσαι χαζή το ξέρεις;"με ρωταει και του χώνω μια μπουνιτσα.
-"Δεν είμαι χαζή! Τρελή περιεργη ναι Αλλά όχι χαζό."Του λέω και γελάει, σίγουρα με τα επίθετα που χρησιμποιησα.
-"Για εμένα είσαι."Απαντάει και με φιλάει στο κούτελο.By kleiw🌙
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...