🔥Κεφάλαιο 19°🔥

5K 505 14
                                    

Fay's POV.

Και ξαφνικά ολα θολώνουν ,για την ακρίβεια μαυρίζουν.

[......]

Με δυσκολία ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω την μητέρα μου πάνω από το κεφάλι μου. 

Τι κάνει αυτή εδώ ρε παιδιά; Και γιατί οι τοίχοι είναι άσπροι εμείς στην τάξη τους έχουμε ένα ανοιχτό κίτρινο με ζωγραφιές δικές μας. 

-"Ξυπνήσαμε;" Ακούγεται η μητέρα μου.
-"Μαμά που βρίσκομαι;"
-"Δεν θυμάσε τίποτα;"

Ναι θυμάμαι αλλά σε ρωτάω για να σιγουρευτώ 😑
Απλώς νευω αρνητικά το κεφάλι μου. 

-"Νοσοκομείο. "
-"Και τι κάνω;"
-"Παίζεις με τα άλλα παιδάκια. Κορίτσι μου τι δουλειά είχες να βγεις έξω στην βροχή;"λέει λίγο θυμωμένα.
-"Απλώς...."
-"Τι απλώς Φαιη. Λιποθύμησες. Έχεις αρρωστήσει παιδί μου. Όταν είχες έρθει εδω τα ρούχα ήταν βρεγμένα και κολλημένα πάνω σου. Ο πυρετός έχει φτάσει 40. Αγάπη μου σε ξαναρωτάω γιατί είχες βγει έξω;"Ξαναφωναζει. 

Και έχει δίκιο... Απλά ...Όταν μου είπε όλα αυτά ένιωσα πραγματικά ένα σκουπίδι. Δεν με ξέρει και ούτε τον ξέρω για μου μιλάει έτσι. 

Πρέπει να πω πως πληγωθηκα αν και δεν θα έπρεπε. Δεν έχουμε τίποτα άλλο ούτως η άλλως.

Αλλά γιατί να μου μιλήσει έτσι. Αυτός το έκανε...Αυτός φταίει και όχι εγώ. Αυτός με φίλησε και εγώ τον έσπρωξα.
-"Επειδή....Επειδή ήθελα να πάρω αέρα. "
-"Μάλιστα. Κοίτα Φαιη έχεις αρχίσει να φέρεσαι περίεργα και είναι μόνο οι πρώτες μέρες και του μήνα αλλά και του σχολείου. Το καλό που σου θέλω να συνέλθεις. "Λέει με αυστηρό τόνο στην φωνή της.
-"Μαμά δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα. "
-"Δεν ακούω τίποτα άλλο. Έλα πιες το αντιπυρετικο τώρα. "Λέει και πάει να φύγει.
-"Α και απέξω είναι ο Σταύρος και ο άλλος."συνεχίζει. 

Εντάξει τον Σταύρο ναι αλλά ο άλλος; Ποιος είναι ο 'άλλος;'
Πείτε πως δεν είναι αυτός που νομίζω.
Δεν τον πιστεύω. Έρχεται και στο νοσοκομείο από πάνω.
Ξέρει ότι το φταίξιμο είναι δικό του σωστά; Οπότε εφόσον είναι εδώ το καλό που του θέλω να ζητήσει συγγνώμη.
Η πόρτα ξαναχτυπάει. 

-"Περάστε. "Φωνάζω για να ακούσουν.
-"Μικρή μας ανησύχησες. Τι βλακειες είναι αυτες που κάνεις;"με 'μαλώνει' και κλείνει την πόρτα
-"Συγγνώμη..."
-"Μικρή δεν χρειάζεται να ζητάς εσύ Συγγνώμη αλλά ο άλλος. Το καλό που σου θέλω να μην τον ξαναδώ κοντά σου. "
-"Καλά..."

-Ησυχία-

-"Ξέρεις ο άλλος είναι απέξω. "Λέει μετά από πέντε λεπτά.
-"Ποιος άλλος. Δεν περιμένω κανέναν άλλον. "
《Άσε ρε...που δεν ξέρεις ποιος είναι.》
Σιγά μην παραδεχτώ πως ξέρω.
-"Φαιη...Ο Στέφανος είναι απέξω. "
-"Να τον διώξεις. "Λέω αμέσως.
-"Σίγουρη;"

🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now