Stephen POV :
-" Δεν το έχω."Της απαντάω.《Ψέματα και πάλι ψέματα 》
Καλά μπορεί να λέω ψέματα αλλά γιατί να το ζητάει; Μην μου πείτε πως την θέλει στο πάρτι;
Θα κάνει ρεζίλι την αδερφή μου. Είπαμε είναι αστεία με καλό χαρακτήρα αλλά άσχημη βρε παιδάκι μου.《Ναι αλλά σαρεσει ο χαρακτήρας της. Δηλαδή θα ήθελες να έχει η αδερφή σου μια φίλη με τον χαρακτήρα της Άννας;》
Καλά όχι δεν θα ήθελα να συνανατρέφεται με τέτοιους ανθρώπους αλλά ρε παιδιά....
Αα τώρα που είπες Άννα να την πάρω και αυτή τηλέφωνο, να περάσουμε και μετά το πάρτι ωραία 😉-"Πώς δεν το έχεις ρε Στέφανε; Μην μου λες ψέματα... Σε άκουγα που της μιλαγες τις προάλλες. "
Α Μάλιστα. Με άκουγε εε;
Τώρα θα δει.-"Κρυφακουγες εε μικρή τώρα θα δεις. "Της λέω με απειλητικό ύφος και αρχίζω να την γαργαλάω.
Πάντα την γαργαλαγα όταν ήταν πιο μικρή.
Ο τρόπος που χαμογελάει μου θυμίζει τον μπαμπά.
Ειδικά όταν ήταν πιο μικρή ολόιδια με εκείνον.-"Στα...Σταμάτα Στέφανε χαχα...στα..ματα!"προσπαθεί να πει μέσα από τα χαχανητα.
-"Στέφανε, ο μπαμπάς είχε πονοκέφαλο πριν ας μην τον κουράζουμε κι άλλο."Εντάξει τώρα θύμωσα. Σταματάω και κλείνω την πόρτα για να μην μας ακούσουν.
Γιατί τον λέει μπαμπά;Δεν είναι αυτός ο πατέρας μας! Ας το καταλάβει πια.-"Αθηνά μην το λες μπαμπά. Στο έχω ξαναπεί εκατομμύριες φορές. Δεν είναι αυτός ο πατέρας μας. Κατάλαβε το!"της φωνάζω λιγάκι.
《Λιγάκι το λες εσύ αυτό》
Ε ναι αυτό είναι το λιγότερο μου τι θες και εσύ τώρα!
《Νεύρααα》
Μήτσο!!
-"Στέφανε τι σου έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος πια ; ΔΕΝ το καταλαβαίνω μας έχει φερθεί σαν κανονικός πατέρας."Αυτά λέει και με κάνει να την μισώ κυριολεκτικά μερικές φορές.
Αυτά παθαίνει όταν ξέρεις την λάθος ιστορία!
Είναι τόσο άδικο για αυτόν.
Έχει μάθει μια ιστορία η οποία είναι άκυρη και μισεί τον ίδιο της το πατέρα...Δεν θα κάτσω να ακούσω πια να μιλάει για αυτόν με καλά λόγια όταν δεν ξέρει την αλήθεια.
Σηκώνομαι και φεύγω κοπανωντας την πόρτα πίσω μου.Κατεβαίνω γρήγορα τις σκάλες κι παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου.
-"Στέφανε αγόρι μου που πας ;"Ακούγεται η μητέρα μου και ο άλλος.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...