-"Κοίτα...Θυμάσε που με ρώτησες πριν λίγο γιατί χώρισα; Ε αυτό είναι. Έχω περισσότερη προτίμηση στο αντίθετο φύλο. Απλά το είπα αυτό επειδή είδα πως έπαιζες θέατρο εκεί μέσα. "Μου απαντάει και νιώθω πάλι τα πόδια μου.
-"Θεε μου. Πως ,τι ,πότε και γιατί; Εννοώ ευχαριστώ που με κατάλαβες. Σίγουρα θα αναρωτιέσαι γιατί δεν μαρτυραω αλλά δεν ξέρω. Δεν μπορώ, φοβάμαι."Του απαντάω.
-"Κοίτα Φαίη απλά μην φοβάσαι δεν πρόκειται να σου κάνει κάτι. Είμαι σίγουρος γιαυτό. "
-"Πώς το έμαθες όμως; Εννοώ πως το κατάλαβες. "Του αλλάζω συζήτηση.
-"Εμ απλα δεν...αχ δεν μπορώ να σου πω δεν νιώθω καλά να στο πω. "
-"Οκευ,όταν είσαι έτοιμος μίλα μου. Τώρα πάμε πάλι μέσα γιατί θα μας ψάχνουν.... Σταυρο ευχαριστώ. "Του λέω γλυκά και του δίνω μία αγκαλιά.
-"Τίποτα μικρή. "Και ανταποδίδει.
-"Μόνο κάτι. Μην πεις τίποτα σε κανέναν γιαυτό το θέμα. "
-"Ορκίζομαι. "Λέω σοβαρή λες και παραβρισκομαι σε δίκη.Προχωράμε για την τάξη μας όταν έξω από τις τουαλέτες ακούγονται διάφορα. Πηγαίνουμε λίγο πιο κοντά.... Ιου δεν το πιστεύω. Πως ; εδώ; ιουυ.
Θεέ μου τι σχολείο είναι αυτο;
Μου έρχεται να ξεράσω.Τραβάω από το χέρι τον Σταύρο ο οποίος είχε μείνει.
Χτυπάμε την πόρτα.Ακούμε το καθηγητή που μας επιτρέπει να μπούμε μέσα και καθόμαστε κάτω.
-"Ο Θεοδοσίου παιδί μου;" με ρωταει.
Κοιτάω μια γύρω στην τάξη γιατί λογικά θα είχε έρθει εφόσον ξεκιν...ιου πείτε μου ότι δεν ήταν αυτός μέσα. Ιου ιου ιου.
《ΣΚΆΣΕ. 》
Μπορώ να το λέω όλη μέρα.
Ιου .
-"Εμ δεν ξέρω λογικά θα έπρεπε να ήταν εδώ."Του απαντάω και τότε ακούγεται η πόρτα.
-"Περάστε " Ακούγεται ο καθηγητής.
-"Θεοδοσίου αγόρι μου μπέρδεψες τάξεις;"τον ρωτάει και γελάμε όλοι στην τάξη.Χωρίς να το περιμένω γυρνάει το κεφάλι του προς εμένα.
Ναι με έπιασε να γελάω. Τώρα τι θα συμβεί δεν ξέρω.《Τυχερουλα 😉》
Ναι το ξέρω είμαι 😢
Με κοιτάει λίγο αγριεμενα αλλά κάνω πως δεν δίνω σημασία.
Κάθεται πάλι στη θέση του και το μάθημα άρχισε.[........]
Athinas POV :
Επιτέλους φεύγω από εδώ. Η μέρα σήμερα ήταν ακόμα χειρότερη από την χθεσινή.Με σχολίαζαν, γέλαγανε με τα κιλά μου με έβριζαν.
Γαμώτο προσπαθούσα να μην δίνω σημασία αλλά δεν τα κατάφερνα.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...