Απότομα σταματάω με αποτέλεσμα η Αθανασία να πέσει πάνω μου.
-"Συγγνώμη. "
-"Δεν πειράζει. Να σου πω μπορείς να πας λίγο έξω να περιμένεις. Πρέπει να πούμε κάποια λογάκια. "Νευει θετικά.
Γυρίζω προς εκείνον και τον πλησιάζω.
Τον τραβάω λίγο απομερα για να μην μας ακούσουν οι πάντες.-"Πρώτη φορά μου τραβάς το χέρι. Μπράβο σου εξελιζεσαι."
Δεν έχουμε ούτε τρία δευτερα μαζί και μου έχει σπάσει ήδη τα σπασμένα μου νεύρα 😑😠
-"Άκου να σου πω. Αυτά που είπα σήμερα δεν τα είπα ούτε να με λυπηθείς ούτε να σταματήσεις να κάνεις αυτό που κάνεις. Καλύτερα να τα ξεχάσουμε. Απλά ξέχνα ότι σου είπα. Delete κατανοητό. Ας συνεχίσουμε όπως ήμασταν. Δεν μιλάγαμε και απλώς με έλεγες γλαστρακι. Understood? "Του λέω και τον παρατηρώ πως όλοι την ώρα που μιλάω έχει σταυρώσει τα χέρια στο στερνο του και χαμογελάει αχνά.
-"Ξέρεις τελικά είσαι αστεία . Μπράβο δεν το περίμενα. Όμως αυτά που λες δεν γίνεται. Τώρα που γνωριστήκαμε να μην χαθούμε. Όσο για το γλαστρακι θα το ξανασκεφτω το όνομα Φαιη μαρεσει. "Παίζει με τα νεύρα μου. *ηρέμησε*
Δηλαδή δεν μπορεί απλά να με κοροϊδεύει όπως παλιά;-"Το όνομα Φαιη να το ξεχάσεις. Ας γυρίσουμε στις αρχικές ημέρες και ας ξεχάσουμε αυτές τις 4 τελευταίες που έγιναν πολλά. Συμφωνείς;"
-"Διαφωνώ. "
-"Πφφ απλά συμφώνησε με κάτι. Σου ζήτησα μια χάρη. Σε παρακαλώ. "
-"Δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω αυτό. Θέλω να είμαστε φιλαράκια. "Μου λέει και μου ρίχνει μπουνιτσα στο μπράτσο.
-"Εγώ όμως δεν θέλω."
-"Και τι θέλεις;"Ααα θα σπάσω κανένα πιάτο.
-"Να είμαστε όπως παλιά. Θύτης -θύμα."Του λέω και ξαφνιάζεται.
Μπα δεν ήξερε ότι ήταν ο θύτης; Νομίζεις ότι ήταν το θύμα; Ας γελάσω.
-"Ειλικρινά Συγγνώμη και πάλι. Δεν το ήθελα. Δεν ήξερα ότι αισθανόσουν έτσι."
-"Πφφ πάλι τα ίδια. Απλά μην μου μιλάς ούτε θα σου μιλώ."Του λέω και φεύγω.
-"Συγγνώμη. "Λέει αφού είχα απομακρυνθεί ελάχιστα.Πόσες φορές είπες το Συγγνώμη σήμερα είπαμε;
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και βγαίνω έξω.-"Πάμε."λέω στην Αθανασία που ήταν έξω από την πόρτα.
-"Πάμε σπίτι μου ; Οι γονείς μου θα λείπουν γιατί είπαν πως είχαν κάτι να κάνουν."
Νευω θετικά .[.......]
-"Είσαι ηλίθια παιδάκι μου; του ζήτησες να πάτε στα παλιά; Φαιη μου θυμάσε του σου έκανε; Ερχόσουν και έκλαιγες σε εμένα. Μου ζήταγες να μην το πω σε κανέναν και τώρα που ο ίδιος σου λέει πως δεν θελει να είναι ο θύτης της υπόθεσης..."
-"Αθανασία, καταρχάς δεν είναι μόνο εκείνος ο θύτης της υπόθεσης. Υπάρχει ο Μανώλης, ο Πέτρος, ο Παύλος και ο Κώστας. Μετά πάμε στα κορίτσια..."
-"Καλά καλά τελείωνε είναι πολλά το καταλάβαμε. "Με διακόπτει. "Αλλά ρε συ σου ζήτησε Συγγνώμη και..."
-"Μια Συγγνώμη που χάνεται καθώς την λέει."Την διακόπτω εγώ αυτή την φορά.
-"Μπορεί να την εννοεί."
Την κοιτάω με βλέμμα : πιστεύεις αυτά που λες;
-"Μην με κοιτάς εμένα έτσι. Έχω δίκιο. Είμαι σίγουρη."
-"Καλά. "
-"Πεινασα!Πίτσα ή σουβλάκια;"
-"Πίτσα. "Απαντάω στα γρήγορα.Πως πέρασαν 3 ώρες ρε παιδιά; Πάντως συζητάγαμε αυτό είναι το πρώτο.
Αλλά τρεις ώρες να συζητάμε για το πρόβλημα μου.
Ακούστε και την καλύτερη ατάκα της Αθανασίας σήμερα : μπορεί να σε γουστάρει.Γέλασα πολύ, παραλίγο να πέσω κάτω σας λέω. Ο Διάβολος να γουστάρει εμένα; Ε δεν πάμε καλά. Εμένα; την Φαιη. Αυτή την Φαιη με τα γυαλιά και τα σιδεράκια. Αθανασία χρειάζεσαι γυαλιά νομίζω.
-"Έρχονται σε λίγο. "Φωνάζει από την κουζίνα.
-"Οκευ "
Κατεβαίνω κάτω και εγώ.
-"Ας κατσουμε εδώ να δούμε και καμιά ταινία. "Μου λέει και κάθομαι στον καναπέ.
-"Τι λες να δούμε;"με ρωταει.
-"Θρίλερ;"την ρωτάω και με μουτζωνει.Ναι δεν της αρέσουν γιαυτό. Αντιθέτως εμένα μαρεσουν.
-"Καλά κάτι θα βρούμε μέχρι να έρθουν οι πίτσες. "Της λέω και νεύει.
Καθόμαστε στον καναπέ χωρίς καμία μας να μιλάει απλώς κοιτάζουμε τις οθόνες τον κινητών μας.
^Γειά ^έρχεται μήνυμα από τον αριθμό του Στέφανου.
-"Να σου πω εσένα. Εσύ έδωσες στον Στέφανο το κινητό μου ; "την ρωτάω και την βλέπω που μαζεύεται.
Μάλιστα αυτή το είπε.
Θα της βγάλω το μαλλί τρίχα τρίχα.-"Όχι. Πως σου ήρθε αυτό;"
Αθανασιτσα; μαζί μου μιλάς.
-"Καλά. "^Εσύ τώρα γιατί Εστειλες;^του στέλνω
Ούτε πέντε λεπτά δεν πέρασαν και απάντησε.
^Απλά ένα Γειά είπα γλαστράκι.^
^Ούτε ένα Γειά. Παλιά δεν μου μιλαγες. Αυτό να κάνεις και τώρα. ^του στέλνω.
Έχω θυμώσει λιγάκι οπότε πατάω τα πλήκτρα δυνατά.
-"Τι έπαθες παιδάκι μου γιατί τόσο δυνατά;"με ρωταει η Αθανασία.
Σας είπα εγώ ακουγόταν πολύ δυνατά.
-"Τίποτα."Αχ ρε Αθανασία εσύ φταις. Εσύ που μοιράζεις αριθμούς έτσι. Αχ!
^Εγώ θα σου μιλάω επειδή έτσι γουστάρω. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.^
^Και όμως μπορώ. ^
Να μπλοκάρω τον αριθμό σου. Μπουμ είναι έξυπνο. Ούτε μήνυμα ούτε κλήση.
Να δούμε άμα θα μπορέσεις να μου ξανά στείλεις μήνυμα.
Κέρδισα διαβολάκι!
Το γλαστρακι κέρδισε.Αφήνω κάτω το κινητό μου και τότε χτυπάει της Αθανασίας.
-"Παρακαλώ;"την ακούω που λέει."Ναι πάρτην. "Λέει στο ακουστικό και μου δίνει το κινητό της.
-"Παρακαλώ;"
-"Επ γλαστρακι τι γίνεται;Ξέρεις μπορώ να σου μιλάω και από εδώ. "Ακούγεται η φωνή του.Αμάν ρε παιδιά! !!!!
By kleiw🌙
ESTÁS LEYENDO
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Novela JuvenilΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...