-"Τι κάνεις!" τσιρίζω και πέφτω από το κρεβάτι μου για να ξεφύγω.
Ρεζίλι.
-"Χαχαχα γλαστράκι είσαι καλα;Επεσες με το κεφαλι" ναι δεν το πρόσεξα.
-"Δεν είναι αστείο! Αου.Τώρα πονάει." είπα και ακούμπησα το κεφάλι μου. "Γαμωτο" ψέλλισα σιγανά.
-"Τι εγιν--" είπε και σταμάτησε μόλις με είδε. "Πόσα είναι αυτά;" ρώτησε ενθουσιασμένος και μου έδειξε τρεις δάχτυλα μπροστά στα μάτια μου.
-"Είσαι ηλίθιο;"
-"Σου έπεσαν τα γυαλιά οπότε μάλλον δεν θα βλέπεις... Οπότε έλα πες πόσα είναι;" ρώτησε με ένα χαζό χαμόγελο.
-"Τρία! Τώρα πάρτα από το πρόσωπο μου!" είπα και του τα σφαλιαρησα μακρυά. "Δεν γίνομαι τυφλή με το που μου πέσουν τα γυαλιά. Απλά είναι λίγο δύσκολο να δω μακρυά." του εξήγησα και άρχισα να κοιτάω να δω αν μπορώ να εντοπίσω τα γυαλιά μου χωρίς να χαϊδέψω όλο το πάτωμα και με βγάλουν floorsexual.
-"Εδω" είπε και έσκυψε να μου πιάσει τα γυαλιά.Γρήγορα ανασηκωθηκε και κάθισε στο κρεβάτι και τα εξέτασε.
-"Ωραία τα είδες. Μπορώ να τα έχω τώρα για να δω και εγώ τον κόσμο γύρω μου;" των ρώτησα και άπλωσα το χέρι μου για να τα πάρω.
-"Ίσως... Ίσως... Ίσως και να το εκμεταλλευτώ αυτό..." λέει περισσότερο στον εαυτό του παρά σε εμένα.
-"Ίσως και να μην το έκανες αυτό" είπα και σηκώθηκα επιτέλους από το πάτωμα.
-"Μα τότε που είναι η πλάκα;"
-"Θες να σου θυμισω πως πέρναγα όταν εσύ και οι φίλοι σου αποφασίζατε να έχετε πλάκα;" του λέω και σταυρώνω τα χέρια μου.
-"Αυτό είναι διαφορετικό ομως" χαμογέλασε και έβαλε τα γυαλιά μου.
Αμέσως τα ξανά έβγαλε.
-"Ω όχι, όχι... Θύμισε μου να μην ξανά βάλω τα γυαλιά σου." αυτά παίρνεις για να μου κλέβεις τα γυαλιά.Έτσι ζαλισμένος (#not) που ήταν του επιτέθηκα με αποτέλεσμα να ανέβω πάνω του και να πάρω τα γυαλιά μου πίσω!
BOOM BITCH! that's what you get!-"Χα! Και έτσι κερδιζουμε" είπα και πήγα να σηκωθώ από πάνω του αλλά με κράτησε από την πλάτη και...Ω..
Είμαστε πολύ κοντά.
-"Παίζεις βρώμικα"
-"Εγώ πάντα χρησιμοποιώ dettol" του λέω και χαμογελάω γιατί, χεχ, είμαι πολύ αστεία.
-"Ναι οκ αλλά ακόμα μου χρωστάς εκείνο το φιλί για το ψέμα σου." μου λεει.
Χαχα. 😐 Τεκαν...
-"Αναρωτιέμαι..." είπα και άρχισα να του τσιγκλαω τα πλευρά. Κοινώς τον γαργαλούσα.
Και ναιπ. Βρήκα ακριβώς το σημείο που γαργαλιέται περισσότερο.
-"όχι μην! Χαχαχα! Σταμ-σταματα! Χαχα γλαστράκι! Μη Χαχαχα" λέει μέσα από τα γέλια.Πια το κράτημα του είναι πολύ αδύναμο οπότε συνεχίζοντας να τον γαργαλάω, φεύγω από πάνω του.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...