🔥Κεφάλαιο 26🔥

5.2K 476 11
                                    

-"Αμ... Ε... Έχω μια ιδέα λοιπον" απαντάει και ξύνει τον σβέρκο του. "Θα μείνω μαζί σου μέχρι να έρθει η μαμά σου. Μετά θα φύγω παλι από το παράθυρο."
Κύριος. Ακόμα έχεις σπασμένο χέρι. Δεν ξέρω πως πρόκειται να κατέβεις από εκεί αυτή την φορά...
Κάτσε μισό.
Είπε πως θα μείνει μαζί μου;

-"Αυτό αποκλείεται να γίνει."
-"Γιατί ρε γλαστρακι θα δεις θα περάσουμε ωραία. "
-"Χάλια θα περάσουμε. Καλύτερα να φεύγεις. "Του λέω και πάω να ανοίξω την πόρτα.
-"Γλαστράκι μην το κάνεις αυτό τώρα. Άσε να δούμε πως θα κυλήσει η βραδιά...."και κλείνει την πόρτα με αποτέλεσμα να ακουμπήσει το χέρι του πάνω στο δικό μου.

Ένιωσα άβολα και έτσι το έβγαλα αμέσως.

-"Εμ καλύτερα να πηγαίνεις..."
-"Δεν πάω πουθενά,είπα κάτι."επαναλαμβάνει.

Τότε δονείται το κινητό μου.
Ποιος είναι πάλι;

-"Η μητέρα μου" λέω ανήσυχη με το που βλέπω το όνομα στην οθόνη.
-"Ηρέμησε δεν είναι σπίτι. Απαντά μην την κάνεις να περιμένει."

Μπράβο ρε πάλι καλά που είσαι και εσύ εδώ να δίνεις συμβουλές.

-"Έλα μαμά!"της το σηκώνω.
-"Αγάπη μου είμαι απέξω και τηλεφώνησα μήπως ήθελεςνα πάω να πάρω κάτι τώρα. Μην ξαναβγαίνω μετά πάλι.."Ακούγεται από το ακουστικό και γουρλωνω τα μάτια μου.
-"Μωρό μου έλα πάμε και για δεύτερο γύρο. Είμαι ορεξάτος."Φωνάζει από δίπλα μου ο Στέφανος.

ΤΙ? ΤΙ? ΤΙ?
Θεέ μου την έχω βαμμένη.

-"Φαιη μου τι ήταν αυτό που ακούστηκε;"ρωτάει από το ακουστικό η μητέρα μου αλλά εγώ άρχισα να κυνηγάω τον Στέφανο για την βλακεια που πέταξε.
Ουφ κουράστηκα να τρέχω. Πρ..Πρέπει να αρχίσω γυμναστική.
-"Τιπο-τιποτα δεν ήταν απ...απλώς...."λέω κάνοντας μικρές διακοπές για να πάρω ανάσα.
-"Φαιη τι κάνεις και μιλάς ετσι; ΑΝΕΒΑΊΝΩ τώρα! "

Και ναι θυμωσε. Και ναι έρχεται. Υπέροχα θα βρει την κόρη της με έναν τύπο με τατουάζ που δεν συμπαθεί καν. Εκτός από την τελευταία φορά που δεν ξέρω τι είχε πάθει.
Της το κλείνω γρήγορα.

-"Είσαι μαλάκας αγόρι μου; Η μάνα μου έρχεται τώρα! Τι μαλακιες είναι αυτες που λες;"του φωνάζω .

Κάθεται στο καναπέ κύριος και γελάει.
Μάλιστα το απολαμβάνει.

Εγώ του λεω πως από λεπτό σε λεπτό έρχεται η μητέρα μου έτοιμη να με σκοτώσει επειδή νομίζει πως συνουσιαζομαι με κάποιον όταν λείπει από το σπίτι και αυτός είναι αραχτός στον καναπέ.

🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now