🔥Κεφάλαιο 12°🔥

5.5K 495 17
                                    

Fay's POV :

Και ξαφνικά νιώθω κάποιον να πέφτει πάνω μου. Δεν ξέρω άμα το έκανε επίτηδες ή καταλάθος αλλά εγώ θα κάνω την καλή. Είναι η πρώτη μέρα εδώ πέρα. Ας με πάρουν με καλό μάτι.
-"Όπα Συγγνώμη. "Της λέω
-"Εγώ Συγγνώμη δεν σε είδα " μου λέει από μόνη της. Καλή κοπέλα φαίνεται.
-"Αθηνά "συνεχίζει
-"Φαιη" της απαντάω και γω τεινοντας το χέρι μου για χειραψία.
-"Πρώτη φορά σε βλέπω εδώ. Εννοώ τα φροντιστήρια έχουν αρχίσει στα μέσα Αυγούστου και εσύ έρχεσαι αρχές Σεπτεμβρίου. "Με ρωταει ευγενικά.
-"Εμ βασικά είχα κάτι υποχρεώσεις και γιαυτό δεν μπορούσα. "
Ποιος υποχρεώσεις ούτε εγώ ξέρω. Πέταξα εκεί πέρα ότι να ναι.
-"Α Εντάξει. Καλώς ήρθες τότε."είπε κι με αγκάλιασε.
-"Πάμε μέσα γιατί αρχίζουμε σε πέντε. "
Πηγαίνει μπροστά και εγώ την ακολουθώ.
-"Καθόμαστε εκεί;"με ρωταει δείχνοντας το μεσαίο θρανίο.
Κουνάω θετικά το κεφάλι μου και πηγαίνουμε προς αυτό.
-"Λοιπόν μέχρι να αρχίσουμε πες μου κάποια πράγματα για εσένα. "Με ρωτάει.
-"Εμ οι γονείς μου είναι χωρισμένoι, έχω μια αδερφή ίδια ηλικία με εμένα. Μένει μαζί με τον πατέρα μου και την δεύτερη γυναίκα του πατέρα μου. Αυτά. Βασικά άμα μου έρθουν και άλλα θα στα πω " της λέω και Χαμογελάω.
-"Ωραία να πω και γω κάποια τότε. Έχω έναν αδερφό ίδια ηλικία με εμένα. Είναι λίγο περίεργος, μια φορά τον είχαν συλλάβει Μάλιστα για ουσίες που είχανε βρει μέσα στο αμάξι του. Οι γονείς μου είναι αγαπημένοι και...Και αυτά..."μου είπε αλλά ένιωθα ότι ήθελε να μου πει περισσότερα. Όπως και εγώ.
-"Με ουσίες εε; Επικίνδυνος;"την ρωτάω ανήσυχη.
-"Όχι όχι. Δεν ήταν καν δικές του απλώς ο φίλος του που ασχολείται με αυτά είχε ξεχάσει ένα μικρό σακουλάκι."μου λέει γελώντας.
-"Αα Εντάξει τότε. "Της απαντάω χαμογελαστή. 

Η αίθουσα άρχισε να γεμίζει με παιδιά και στο τέλος μπήκε η καθηγήτρια. 

-"Καλησπέρα παιδιά. Έχουμε καινούρια μαθήτρια ενημερώθηκα. Θα μπορούσε να σηκωθεί;"ρωτάει ευγενικά
Σηκώνω πρώτα το χέρι μου και ύστερα η ίδια.
-"Πώς σε λένε χρυσό μου;"
Όλα τα βλέμματα γυρίζουν προς εμένα.
-"Φαιη."Απαντάω ντροπαλά.
-"Α πολύ ωραία Φαιη. Εύχομαι να τα πάμε καλά φέτος. "

Χαμογελάω κάπως αμήχανα. Δηλαδή γιατί να μην τα πάμε καλά κυρία μου ;

Αυτό το υφακι τον καθηγητών δεν το μπορώ καθόλου.

[.......]

-"Ωραία παιδιά αυτό ήταν για σήμερα θα τα πούμε πάλι αύριο ίδια ώρα. "Μας λεει και τα υπόλοιπα παιδιά αρχίζουν να ετοιμάζονται 

🔥❌Playing with Fire❌🔥Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora