-"Τι κάνεις εσύ εδώ;"τσιρίζω και κρατώ το φόρεμα για να μην πέσει.
Γελάει.
-"Τι γελάς ρε;"
Σοβαρεύει.Τώρα ο τρόπος που το είπα ή ότι τον είπα ρε δεν ξέρω τι έφταιξε πάντως αυτός νευρίασε.
-"Χαζό είσαι κοριτσάκι μου; ΠΟΥ θες να ήξερα ότι ήσουν εσύ;"
-"Πας καλά; Η κουρτίνα ήταν ήδη κλειστή. Έτσι μπαίνεις εσύ;"τον ρωτάω εξοργισμενη.
-"Που θες να ξέρα ότι θα έβλεπα την μούρη σου. Ωραία φωνή ακούστηκε και νόμιζα πως θα έριχνα καμιά γκομενιτσα, αλλά τελικά πέτυχα ΕΣΈΝΑ "λέει και με δείχνει έχοντας στο πρόσωπό του μια έκφραση αηδίας.
-"Μπορείς να βγεις στο διαόλο έξω;"Φωνάζω.
《ΤΙ λεξιλόγιο είναι αυτό μικρή;》 Λεξιλόγιο γλάστρας.
Με πιάνει πάλι δυνατά στο ίδιο σημείο με το πρωί.Πονάω πολύ και νομίζω φαίνεται και την έκφραση στο πρόσωπό μου.
Με πλησιάζει στο αυτί.
-"Εμένα να μου μιλάς καλύτερα. Σου είπα πίστευα πως ήταν κάποια καλύτερη μην το κάνεις χειρότερο. Κατάλαβες;"μου λέει ψιθυριστά.
Νευω θετικά το κεφάλι μου.Με σφίγγει ακόμα πιο πολύ.
-"Φαίη μου."Ακούγεται μια γνωστή φωνή και ανοίγει στα ξαφνικά την κουρτινα που βρισκομαστε μέσα. Εκείνος Χαλαρώνει το σφίξιμο βασικά ελευθερώνει εντελώς το χέρι μου.
Γελάω αμήχανα
-"Μαμά;"
-"Κορίτσι μου,ο νεαρός;"ήταν το πρώτο που βρήκε να ρωτήσει.
Όχι μπράβο της.Πάρα να πει κάτι για το φόρεμα βρήκε τον νεαρό.
-"Εε..Ο νεαρός από δωω...εί - είναι συμμαθητής μου."Απαντάω τραυλιζοντας.
-"Α Μάλιστα και τι κάνει εδώ πέρα. Μαζί σου;Μέσα από την κουρτίνα;"ρωτάει χωρίς σταματημό.
-"Εμ να το παιδί.. απλώς..."
-"Είδε μπούτι και μπήκε. "Με ειρωνευεται.
Ο άλλος από δίπλα μου έχει σκάσει από τα γέλια με το άγχος μου.
-"Μαμά!"την μαλωνω.
-"Η μήπως ήρθε να σου πει Χρόνια πολλά;Προσωπικά;"ρωτάει και σταυρώνει τα χέρια της μπροστά στο στήθος της.
-"Εχεις γενέθλια;"γυρνάει προς εμένα ο άλλος και με ρωταει έκπληκτος.
-"Ναι αγόρι μου έχει γενέθλια. Τώρα μπορείς να πηγαίνεις;"τον ρωτάει αδιάφορα.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...