-"Σχετικά με αυτές τις πιπιλιες..."ξεκινάει ο άλλος.
-"Κοίτα συνέβη κάτι..."αρχίζω του λεω ακινήτων το διακόπτω παίρνοντας μια βαθιά ανάσα...Athina's POV continues :
-"Πες μου όμως Αθήνα."λέει λίγο νευριασμενα.
-"Ήρθε από εδώ ο Μιχάλης. Ήταν μεθυσμένος και με πήρε με την βία. Οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα και ξαφνικά σταμάτησε στην μέση του δρόμου κάνοντας κάτι που δεν εγώ ήθελα...Και...Και.."λέω και η φωνή μου αρχίζει να τρέμει.
-"Και μετά ήρθα εγώ."Λέει ο Μάρκος.
-"Θα τον γαμησω τον πουστη. Δεν έκανε κάτι χειρότερο;"με ρωτάει και σηκώνεται πηγαίνοντας προς το σταθερό.
-"Όχι,όχι όπως σου είπα ήρθε ο Μάρκος."Του λέω και γυρνάω να δω το Μάρκο.
Τι στο καλό έκανε εκείνος τέτοια ώρα εκεί; Και γιατί με βοήθησε; Εννοώ είναι πολύ χειρότερος από τον Μιχάλη.
-"Γιατί να το κάνει αυτό δεν κατάλαβα!"ρωτάει
Αχ αδερφούλη που να σου εξηγώ και εσένα τώρα!
Δεν είσαι σαν αυτούς εσύ,είσαι διαφορετικός.
Δεν θα έκανες πότε κάτι τέτοιο.
Όχι μαλακιες λέω τα ίδια έκανε στην Φαιη.
-"Εμ είχαμε μια διαφωνία σήμερα...Σχετικά με ένα θέμα και μπορεί να ξέσπασε τώρα, που ήπιε κιόλας."βρίσκω την πρώτη δικαιολογία που μου έρχεται στο μυαλό.
Τίποτα δεν συνέβη τίποτα με αυτον. Αντιθέτως με τον Μάρκο που στα αλήθεια Τσακωθηκαμε. Γιατί; Γιατί πάλι σχολίαζε τα περιττά μου κιλά!
Κοιτάζω με την άκρη του μυαλού μου πως ο Μάρκος έχει γουρλωσει τα μάτια του.
Ναι δεν σαρεσουν αυτά που ακούς Μάρκο;
-"Γαμωτο σήκωσε το " λέει φωναχτά στο κινητό του.
-"Ποιον παίρνεις;"τον ρωτάω.
Γιατί σίγουρα κάποιον παίρνει δεν γίνεται να τρελάθηκε έτσι και να φωνάζει στο κινητό.
-"Τον πουστη! "
-" Δεν θα το σηκώσει."Απαντάω και γελάω αχνά.
-"Γιατί;"
-"Τον χτύπησα λιγάκι εγώ."Λέει ο Μάρκος τονίζοντας το λιγάκι.
Που μόνο λιγάκι δεν ήταν αυτό!
-"Και τώρα που βρίσκεται;"
-"Τι τον θες αστον τώρα."Του λέω και με κοιτάει νευριασμενα.
-"Μην λες μαλακίες. Θα τον βρούμε, θα "ξεκαθαρισουμε" κάποια πράγματα και θα γυρίσουμε σπίτι πολύ νωρίς. Ούτε που θα το καταλάβεις."μου απαντάει.
Ρε παιδιά λέω εγώ μαλακιες; Απλά άμα το συνεχίσουν τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.
-"Γιατί πληθυντικός;"τον ρωτάω.
-"Θα έρθει και ο Μάρκος. Ξέρει τον δρόμο θα με πάει. Και θα με βοηθήσει."Απαντάει ήρεμος.
-"Και ο Μάρκος; Δεν θα το θέλει."
-"Ναι ευχαρίστως να έρθω. Δηλαδή είπαμε φίλος μας αλλά όχι και τέτοια συμπεριφορά! "Του λέει σοβαρός.
Τι λέει ο άνθρωπος ρε παιδιά; ΧΑΖΟ είναι; Έχεις δει την συμπεριφορά σου εσύ;
-"Ναι..."λέω κοιτάζοντας Με βλέμμα :είσαι καλά; τον Μάρκο καχύποπτα.
Μου ρίχνει ένα αχνό χαμόγελο και σηκώνεται.
Τότε ακούγονται τα κλειδιά στην πόρτα.
Μπαίνουν μέσα οι γονείς μας.
-"Αα Γειά σας παιδιά!" Λέει η μητέρα.
-"Εμείς πρέπει αν φύγουμε. Κάτι συνέβη. Θα τα πούμε σε λιγάκι."Της λέω και την φιλάει στο μάγουλο.
-"Που πάτε βρε παιδιά;"τους ρωταει αλλά κάνουν πως δεν ακούν.
-"Αθηνά έλα να σου πω κάτι."Με φωνάζει ο αδελφός από την πόρτα.
-"Μην πεις τίποτα στην μητέρα γιαυτό απλά πες πως είχανε μια δουλειά. Άμα σε πιέσει πες πήγαν να πάρουν κάτι. Οκευ;"μου λέει και νεύω.
Βγαίνει πρώτος και μετά ακολουθεί ο Μάρκος.
Πριν κλείσω την πόρτα γυρνάει προς εμένα.
-"Δεν κάνει τίποτα που σε έσωσα από βιασμό! "Λέει και φεύγει.
Στο καλό κύριε Μάρκο. Θες να σου πω και ευχαριστώ δηλαδή;
Κλείνω την πόρτα και μπαίνω μέσα πάλι στο σαλόνι.Fay's POV :
Χτυπάει το κουδούνι και δεν μπαίνω στο κόπο καν να σηκωθώ.
Όποιος θέλει πάλι αύριο τώρα υπνάκος.
Ξαναχτυπάει.
Καληνύχτα είπαμε; Καληνύχτα.
Ξαναχτυπάει.
Εεε ρε φίλε ποιος είναι στις 12 το βράδυ;
《Κανένας κακοποιός.》
Ναι και χτυπάει το κουδούνι για να του ανοίξω.
《Σωστή》
Πάντα *τινάζει μαλλιά😂*
Κατεβαίνω κάτω και βλέπω από το ματάκι.
Τι θέλει ο Στέφανος τώρα;
-"Καλώς τον Στέφανο,πως από εδώ;"του λεω .
Με κοιτάζει με ένα ηλίθιο χαμογελαστό βλέμμα. Τα μάτια του ελάχιστα κόκκινα.
Μπαίνει μέσα και κάθομαι δίπλα του.
-"Είσαι καλά;"τον ρωτάω και απλά νεύει.
-"Αλήθεια γιατί ήρθες;"τον ρωτάω αργότερα.
-"Γιατί σου το υποσχέθηκα. "
Πότε;
-"Μάλιστα. Ωραία εγώ πάω να ξαπλώσω παλι. Αλλά πρώτα να σου φέρω τα πράγματά για να στρώσεις στον ξενώνα."
-"Ξενώνας; Όχι κοριτσάκι μου!Άξιζω κάτι καλύτερο από αυτό οπότε θα κοιμηθώ Μαζι σου."μου Λέει και μου κλείνει το μάτι.
Άμα όμως του βγάλω εγώ το μάτι και μείνει για πάντα έτσι δεν θα φταίω!
-"Οκευ."Απαντάω.
-"Το εννοείς; Να Κοιμηθουμε μαζί;"με ρωταει.
-"Ναι εγώ στο πάτωμα,εσύ στο κρεβάτι."
-"Τι όχι! Δεν είναι δίκιο να σε έχει το πάτωμα και όχι εγώ."
Παιδιά μόνο εμένα αυτό μου ακούστηκε πολύ παιδικό;
-"Εσύ με έχεις. Απλά με το πάτωμα κάνω παρέα. "Του λέω και γελάει.
-"Μάλ..."πήγα να πω αλλά χτύπησε το κουδούνι! Ποιος στο καλό είναι τώρα;By kleiw 🌙
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...