🔥Κεφάλαιο 13°🔥

5.1K 503 17
                                    

OMFG!!!!!!
Γουρλωνω τα μάτια μου στην θέα του σώματός του όπως και εκείνος στο είδωλό μου.

Έχει τατουάζ ακόμα και στην κοιλιακή χώρα... Θεέ μου είναι τόσο όμορφος. 

Μα τι στο καλό λέω είναι απαίσιος.
-"Συγγνώμη. "Λέω ξαφνιασμένη και τρέχω προς τα σκαλιά. 

Τρέχω σαν τρελή με αποτέλεσμα να παραπατησω στο τελευταίο σκαλοπάτι αλλά ευτυχώς κράτησα την ισορροπία μου.

-"Φαιη τι έγινε;"ακούω να με ρωταει η Αθηνά αλλά δεν έδωσα σημασία. 

Πήρα την τσάντα από τον καναπέ, άνοιξα την πόρτα και έφυγα. 

Στο δρόμο δεν έτρεχα απλώς περπαταγα με γρήγορα βήματα.
Θεέ μου; Αυτός είναι ο αδερφός της Αθηνάς; Ο Στέφανος είναι αδερφός της Αθηνάς;Μα πως αφού δεν μοιάζουν καθόλου. Θεέ μου εκείνη είπε πως δεν είναι σπίτι. Ότι θα είχε βγει έλεγε. Είμαι εντελώς ηλίθια. 

Ντρέπομαι ντρέπομαι τόσο πολύ. Πως θα τον ξαναδώ εγώ στα μάτια. 

《Γιατί μωρή πότε τον είδες εσύ στα μάτια να τον δεις τώρα. 》

Μια φορά τον είδα. Τότε την σκηνή με το τσιγάρο. Τότε παρατήρησα τα μάτια του. 

《Καλά καλα》

Πφφ τι θα κάνω. Άμα με σκοτώσει αύριο;Αυτό θα είναι το τέλος μου ; 

《Τουλάχιστον θα έχεις δει και ποιον ημίγυμνο. 》

Ναι ρε αυτό με νοιάζει εμένα τώρα. 

Άμα δεν πάω αύριο σχολείο; Η τουλάχιστον για ενα διάστημα μέχρι να ξεχαστεί;
Όχι εε; Λέω βλακειες; καλα δεν πειράζει.
Έτσι και αλλιώς θα σκοτωθω οπότε υγεία. 

Καθώς περπατάω νιώθω λίγο περίεργα λες και κάποιος να με ακολουθεί. Επίσης ένα αμάξι με ακολουθεί όλη την ώρα. Παντως ειναι ωραιο αμάξι.Δεν ανησυχώ όμως θα στρίψει για κάπου άλλο που θα πάει....
Εκεί που πάω να περάσω το φανάρι βγαίνει απότομα μπροστά μου.

Αα είναι πολύ ωραίο αμάξι 😍 όχι ότι ξέρω πολλά από αμάξια αλλά φαίνονται τα ωραία αμάξια. Και αυτά που κοστίζουν.
Τέλος πάντων,συνεχίζω. Εκείνο βρέθηκε απότομα μπροστά μου και εγώ κάθομαι να βλέπω το αμάξι. Δεν πάμε καλά.
Ανοίγουν τα παράθυρα σιγά σιγά. 

Να σκύψω να δω ποιος είναι ή όχι;
Τελικά σκύβω και βλέπω μπροστά μου τον τύπο με τα τατουάζ. 

Ναι τον Διάβολο. Ναι τον Στέφανο.
Είδατε έχει τρεις διαφορετικές ονομασίες.
Τώρα πιο του πάει πιο πολύ δεν ξέρω. 

🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now