-"Ρέ Στέφανε!" Του φωνάζω αλλά δεν γυρίζει.
Ανεβαίνει στην μηχανή και φεύγει.
Γαμώτο! Γιατί τόσο αργά για να το καταλάβω πως είμαι τρελή για εκείνον. Όλο αυτό το μίσος όμως που είχε με απομάκρυνε!Μπαίνω γρήγορα μέσα στο σπίτι εφόσον κυκλοφορούσα με τις πιτζάμες.
Την Αθανασία. Λογικά θα πάει στο κλαμπακι .
Μετά από τρεις χαρακτηριστικους ήχους το σηκώνει!
-"Ναι;" Ακούγεται εκείνη αλλά και η μουσική.
-"Περίμενε." Μου λέει και η μουσική σταματάει.
-"Έλα βγήκα έξω. Πες μου."
-"Έχει έρθει ο Στέφανος εκεί;"
-"Μα είπε πως θα ερχόταν σε εσένα επειδή δεν σε άφησε η μάνα σου. Έτσι για να σου κάνει παρέα. Παρεπιπτοντως γιατί δεν σε άφησε η μητέρα σου;" με ρωταει.
-"Δεν έχω τώρα καιρό για λεπτομερείς. Απλά άμα έρθει πάρε με τηλέφωνο." Της λέω και της το κλείνω.
Κάθομαι στον καναπέ πιάνοντας το κεφάλι μου.
Γιατί τόσο ηλίθια; Τα σκατωσα.
Λέτε να πήγε στο σπιτάκι; Να θέλει να μείνει λίγο μόνος του;
Ή λέτε να πάει στο κλαμπ να βρει καμία άλλη; Ρωσίδα ή Ιταλίδα;
Πάρε με και συ ρε Αθανασία να μου φύγει αυτή η ανησυχία. Αν και το πρώτο είναι καλύτερο. Ας πάει στο σπιτάκι.
Ακούω κλειδιά στην πόρτα.
Πως και ήρθε τόσο νωρίς; Α ναι σωστά φοβάται μήπως η κόρη της κάνει ανωμαλίες!
-"Γειά." Της λέω και απλώς μου νεύει χαμογελώντας.
-"Μου είσαι ακόμα θυμωμένη;" την ρωτάει.
Δεν θέλω να είμαστε τσακωμενες.
-"Αγάπη μου πρέπει να καταλάβεις κάποια πράγματα. Δεν λέω θα κάνεις και την τρέλες σου, έφηβη είσαι το αίμα σου βράζει αλλά όχι και να έχεις ερωτική επαφή με κάποιον και η μάνα να μην τον ξέρει καν."μου λέει και με αγκαλιάζει.
Έχει δίκιο αλλά δεν έχω καμία ερωτική επαφή με κανέναν.
-"Μαμά δεν είχα ποτέ μου ερωτική επαφή. Απλά αυτά...Αυτά έγιναν από ένα λάθος..."αρχίζω και της λεω.
-"Αγάπη μου ξέρω ποιος σου τα έκανε αυτά. Ο Στέφανος είναι σωστά; Απλά περίμενα από εσένα να μου το πεις. Αλλά με πρόλαβε ο Στέφανος....Τώρα τελείωσε αυτό το θέμα αλλά μην μου ξανακρυψεις κάτι τέτοιο. Τώρα σήκω να σε πάω κάπου. Μας περιμένουν."μου λέει και σηκώνεται η ίδια.
-"Που θα πάμε;"
-"Κάπου! Άντε σήκω βάλε ένα τζινακι και ένα μπλουζάκι."
Που με πάει βραδιάτικα. Εγώ ανησυχώ για τον άλλον και αυτή μου λέει μας περιμένουν.
Ας περιμένουν.
Βάζω γρήγορα το τζιν και την μπλούζα. Βάζω τα αθλητικά και αφήνω το μαλλιά ελεύθερο.
Παίρνω και το κινητό μου γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί να ηρεμήσει και να με πάρει ο ίδιος τηλέφωνο.
Βγαίνουμε έξω και πηγαίνουμε προς το αμάξι. Κάνει λίγο κρύο.
-"Θα μου πεις που πάμε;"
-"Ανυπομονη σαν τον πατέρα σου!"λέει
-"Τι να κάνουμε πήρα γονίδια και από εκεί."
-"Είναι μακρυά;"
-"Λιγάκι. "
-"Πόσο δηλαδή."
-"Μερικές ώρες."
-"Μαμά δεν μπορώ να λείψω τόσο πολύ. Ξέρεις να..Απλά όταν έφυγες ο Στέφανος μπήκε στο σπίτι. Δεν του άνοιξα εγώ μόνος μπήκε. Ήρθε να μου κάνει παρέα είπε επειδή δεν πήγα εγώ. Και ξαφνικά μου είπε πως με θέλει και εγώ του είπα πως δεν τον θέλω.."αρχίζω και της λεω την ιστορία.
-"Αλλά ο Στέφανος θυμωμένος , ανέβηκε στην μηχανή και έφυγε. Εντωμεταξυ εσύ κατάλαβες πως τον θες και του φώναζες να σταματήσει αλλά έφυγε..."συνεχίζει.
-"Πώς το ήξερες;"
-"Το σκέφτηκα. Δεν είναι και δύσκολο. "
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...