-"Επ γλαστρακι τι γίνεται;Ξέρεις μπορώ να σου μιλάω και από εδώ. "Ακούγεται η φωνή του.
Αμάν ρε παιδιά! !!!!Του το κλείνω και το δίνω στην Αθανασία.
-"Άμα σε ξαναπάρει κλειστό του. "Της λέω νευριασμενα.
-"Μα.."πάει να πει αλλά χτύπησε το κουδούνι και πήγε να ανοίξει.
-"Ευχαριστούμε πολύ " Ακούγεται από λέει στο παιδί για τις πίτσες και κλείνει την πόρτα.
Αφήνει τις πίτσες στο τραπέζι.
-"Πάω να φέρω πιάτα. "Λέει λίγο αργότερα.Ανοίγω το πρώτο κουτί και παίρνω ένα κομμάτι.
-"Καλά μωρή γουρούνα δεν μπορείς να περιμένεις;"την ακούω να λέει καθώς έρχεται.
-"Ευχαριστώ. "Της λέω όταν μου έδωσε το πιάτο. Γιαυτό που μου είπε δεν της απάντησα.
-"Δεν βρήκαμε ταινία. Τι θα δούμε;"την ρωτάω
-"Λοιπόν τι λες για το <<My Bully....." Σταματάει λίγο"... is in love with me?>>"
-"Υπάρχει αυτή η ταινία ή απλώς είναι η σκέψη σου από πριν;"
-"Ρέ Φαιη στο λέω είναι τσιμπημένος μαζί σου. Βάζω και στοίχημα. "
-"Πας καλά παιδάκι μου; μαζί μου, μαζί μου; ΜΕ βλέπεις πως είμαι; Σου φαίνομαι σαν εκεινες που συνανατρέφεται αυτός;"Θα μου κοπεί η όρεξη έτσι όπως το πάει!
-"Γιατί μια χαρά κορίτσι είσαι. Τα γυαλιά θα αντικαθιστουν με φακούς και τα σιδεράκια σε έναν μήνα θα φύγουν. Οπότε θα γίνεις θέα. "
-"Ωραία αυτός ας είναι ότι είναι μαζί μου. Εμένα πάντως δεν μαρεσει. Είναι ήλιθιος βλάκας και στο κάτω κάτω μου έκανε όλα αυτά. Δεν θα του τα συγχωρήσω πότε. "
-"Πας καλά σε θέλει ο Στέφανος και εσύ λες πως δεν σαρεσει; Όλες θα ήθελαν να είναι στην θέση σου...."
-"Αθανασία δεν είμαι σε καμία θέση. Αυτά που λες είναι πράγματα που δεν θα γίνουν ποτέ. Για τον θεό Σταμάτα. Βαρέθηκα. Κάτσε να φας. "Της λέω δυνατά.Έμα πια βαρέθηκα. Το έχει πει δυο φορές και της δύο της είπα πως αυτές οι σκέψεις της είναι βλακειες. Αποκλείεται ο Στέφανος να έχει ερωτευτεί το ασχημόπαπο.
Κάτσαμε λίγο στα κινητά μας ψάχνοντας για ταινία αλλά κάποιος πήρε τηλεφωνησε την Αθανασία.
-"Αυτός είναι πάλι..." λέει και δείχνει την οθόνη.
Πατάω το 'απόρριψη'
-"Συνέχιζε να ψάχνεις ταινία." λεω και συνεχίζω και εγώ.
-"Να δούμε το it;" ρωτάω μετά από λίγη ώρα.
-"Ούτε καν"
-"Γιατι ρε συ; Θα έχει πλάκα!"
-"Α να σου πω, εγώ δεν έχω όρεξη για κλόουν αυτή την στιγμή. Άσε που δεν θα κοιμάμαι την νύχτα!"
-"Είναι μεσημέρι οπότε θα είναι λιγότερο τρομαχτικό και δεν θα είναι δα και ο μπαμπούλας μέσα στο σπίτι σου!" κάνω μια παύση και τρώω λίγη πίτσα. "Στους υπονόμους που υπάρχουν κάθε 2 τετράγωνα είναι."
-"Ξέρεις τι. Βάλτο και αν ποτέ έρθει θα ρίξω εσένα μέσα στον κολωυπονομο και θα κάνω θυσία στους θεούς για να μην πεθάνεις επίπονα" λέει και χαμογελάει.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...