Ακούγεται το κουδούνι της πόρτας.Η Αθανασία είναι εδώ και ώρες σπίτι μου και διαλέγουμε τι να φορέσω για το mall.
《Πάλι καλά υπάρχει και αυτό το κορίτσι για να σε ντύνει. 》
Μάλιστα. Ευχαριστώ Κατίνα που μου ανεβάζεις την ψυχολογία.
《Γιατί μωρή τι έπαθες. Επειδή σε είπε γλαστρακι ο άλλος; Τόσο καιρός το ακούς. 》 Δεν είναι αυτό απλώς...Να.. Οοο απλά άστο δεν θα καταλάβεις.
-"Εε,χωριό;"με ταρακουνάει η Αθανασία.
-"Τι έγινε;"ρωτάω ξαφνιασμένη.
Γελάει με την αντίδραση μου.-"Κάποιος είναι στην πόρτα."
-"Α Εντάξει η μητέρα μου μάλλον θα είναι. Πάω να ανοίξω. Εσύ παρεπιπτοντως μάζεψε λίγο εδώ πέρα. "Της λέω και δείχνω όλα αυτά τα ρούχα που έχει πετάξει στο κρεβάτι μου για να αποφασίσει.
-"Ότι πεις. "
Κατεβαίνω πιο γρήγορα τα σκαλιά. Την ίδια στιγμή ακούω κάτι θορύβους στην κουζίνα. Τα φώτα είναι επίσης ανοιχτά.
-"Φαιη μου;"ακούω την φωνή της μαμάς και ανακουφιζομαι λιγάκι.
Νόμιζα ότι θα ήταν κανένας εγκληματίας δεν είχα και όπλο. Κάνα τηγάνι έστω.
-"Πώς μπήκες αφού..."-"Είχα κλειδιά. "Με διακόπτει
Λογικό.《ΈΛΑ; ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ;》
Οο σταματά και συ. Οχου-"Α ναι."
-"Γειά σας κυρία Παναγιώτα. "Ακούγεται από πίσω μου στα ξαφνικά η Αθανασία.
Αν τρόμαξα; Εννοείται.Πως αντέδρασαν εκείνες; Γέλαγανε. Εγώ εδώ παραλίγο να πάθω συγκοπή την ημέρα τον γενεθλίων μου και αυτές γελάνε.
-"Αντε κορίτσια πάμε σιγά σιγά;"Μας ρωτάει και πίνει μια γουλιά από το νερό της.
-"Θα τα πούμε στην είσοδο. "Της λέω και παίρνω από το χέρι μου την κολλητή μου.
Βάζω γρήγορα τα παπούτσια μου και παίρνω το κινητό, κλειδιά και την τσάντα όπου βρίσκονται όλα αυτά.Η Αθανασία από την άλλη κοιτάζει το είδωλό της στο καθρέπτη.
-"Πάμε;"ξαναρωτάει η μητέρα μου και φεύγουμε.
[...]
-"Πάμε πρώτα Starbucks ή μαγαζιά;"κάνω πάλι την ίδια ερώτηση.
Η απάντηση της Αθανασίας;
ΜΑΓΑΖΙΆ. Λέει εφόσον θα πάμε στα μαγαζιά πρώτα μετά να πάμε για να κάτσουμε κάπου.
Συμφωνώ μαζί της αλλά δεν το πολύ έχω με τα μαγαζιά βρε παιδιά.
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...