🔥Κεφάλαιο 28°🔥

5.1K 480 21
                                    

Stephen POV continues :

Ασχολούμαι λίγο με το κινητό μου όταν μετά από κάτι λεπτά χτυπάει το κουδούνι.
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω την ξανθιά γκομενα από πριν. 

-"Γειά. "
-"Γειά "
-"Εμ είμαι καινούρια μένω με τους γονείς εδώ λίγο πιο κάτω και η μητέρα μου με έστειλε να σας ρωτήσω άμα θέλεις εσύ και οικογένεια σου να έρθετε στο δείπνο σήμερα. Ξέρεις τώρα θέλει να γνωρίσει καινούριο κόσμο και μπλα μπλα. "Μου λέει.
Έχει κοκκινίσει από τι βλέπω,τα μάγουλα της έχουν πάρει ένα ροζουλι χρώμα.
-"Κοίτα εγώ μένω Αθήνα. Απλώς εδώ ήρθα για να ξεκουραστώ λιγάκι."
-"Αα Εμ Συγγνώμη τότε. Ελπίζω να τα ξαναπούμε."Λέει με ψεύτικο χαμόγελο. Ναι το ξέρω της κατέστρεψα τα όνειρα του κοριτσιού. Αλλά δεν φταίω εγώ. Οι υποχρεώσεις.
-"Ξέρεις κάτι; Τι λες να έρθεις σε ένα πάρτι μαζί μου το βράδυ. Θα γίνει σε ένα κλαμπακι ενός φίλου. Γιορτάζει εκεί πέρα η αδερφή μου."
-"Εμ ακούγεται ωραία ιδέα αλλά μέχρι την Αθήνα είναι περίπου 3 ώρες. Θα είναι και αργά. "
-"Μην ανησυχείς θα σε γυρίσω εγώ πίσω σώα και αβλαβής. "
-"Μωρέ σίγουρα;"
-"Ναι. Οπότε θα τα πούμε το βράδυ;"
-"Θα τα πούμε το βράδυ. "Λέει και φεύγει. Οπότε πρέπει να περιμένω μέχρι το βράδυ ε; Πφφ καλά. Θα περιμένω. 

Μπορεί να ακουστω λίγο χαζός αλλά αυτό το κορίτσι έμοιαζε πολύ με το γλαστρακι. Εννοώ είχε τα ίδια χαρακτηριστικα. Είναι τόσο ίδιες αλλά και τόσο διαφορετικές την ίδια στιγμή. Η... Όχι ρε γαμώτο δεν έμαθα όνομα! Τέλος πάντων το μοντέλο έμοιαζε ολόιδια άμα της βάζαμε γυαλιά και σιδεράκια. 

《Λες να είναι αδερφές; η ξαδέρφια;》

Φαντάζεσαι; Θα Είναι τόσο αστείο άμα έχουν συγγένεια. Η όμορφη και η κακάσχημη.
Τώρα που ανέφερα το γλαστρακι να της στείλω ένα μήνυμα να την ενημερώσω για το  πάρτι. 
Είδατε τι κάνω για την αδερφή μου;

^Επ γλαστρακι;^ της στέλνω και βλέπω πως το διάβασε αμέσως.
Είναι γρήγορη δεν με κάνει να περιμένω και πολύ.
^Τι θες;^ ρωτάει και είμαι σίγουρος πως δεν της άρεσε που της έστειλα.
^Σήμερα έχει γενέθλια η Αθηνά και σε θέλει στο πάρτι της. Κάτσε θα σε πάρω τηλέφωνο γιατί βαριέμαι να γράφω.^
^Όχι μην με πάρεις!^

Fay's POV
^Όχι μην με πάρεις!^ του στέλνω και βγαίνει το όνομα του στην οθόνη. 

Πηγαίνω πάνω στο δωμάτιο μου.
Η μητέρα μου με κοίταξε κάπως αλλά δεν πειράζει. 

-"Τι θες; μια βδομάδα με είχες αφήσει σε ησυχία δεν μπορείς να συνεχίσεις να το κάνεις;"του λεω κάπως απότομα.
-"Γιατί ρε γλαστρακι με στεναχωρείς τώρα; ΔΕΝ σαρεσει η φωνή μου ; "Ακούγεται από το ακουστικό να παραπονιέται
-"Καθόλου. "
-"Καλά γλαστρακι πλήγωσε με... Τέλος πάντων η αδερφή μου ήθελε να σε καλέσει στο πάρτι αλλα επειδή είστε και οι δυο χαζές και δεν έχετε ανταλλάξει νούμερα μου είπε εμένα να σε παρω."λέει και στριφογυρίζω τα μάτια μου όταν ακούω πως με είπε χαζή.
-"Τέλος πάντων απλά πες της ότι δεν είμαι εγώ τύπος για πάρτι και πες της χρόνια πολλά από εμένα. Τα καλύτερα της εύχομαι. "
-"Δεν κατάλαβες γλαστρακι στο πάρτι θα έρθεις. Δεν σε ρώτησα άμα θες ή όχι. Σου είπα πως θα έρθεις και θα έρθεις. Άντε τα λέμε το βράδυ. Θα σου στείλω ώρα και μέρος."μου λέει στα γρήγορα και το κλείνει το γουρούνι.
^Ώρα 10 μέρος : Fuego μη ανησυχείς θα είναι και η Αθανασία. "

🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now