🔥Κεφάλαιο 78°🔥

3.8K 370 17
                                    

Πηγαίνω προς τη είσοδο της τουαλέτας.
-"Εμένα έψαχνες;"Πετάγεται από το πουθενά μια μαλακισμενη.
Γιατί να το τραβάω αυτό;

Και επαναλαμβάνω γιατί να το τραβάω αυτό; Είπαμε θεουλη μου με έκανες θεό αλλά όχι και έτσι μεγάλε. Αφού μια θέλω...
Τουλάχιστον βρήκα την μοναδική.
《Η οποία δεν σε θέλει》
Ναζακια κάνει όπως όλες οι άλλες.
《Α Μάλιστα》
Ναι ρε σου λέω.
-"Σε ξέρω;"την ρωτάω και πάω να μπω μέσα.
-"Εσύ θες να με μάθεις;"με ρωταει με πονηρό ύφος.
-"Δεν νομίζω."Της απαντάω.
-"Κρίμα."δηλώνει στεναχωρημενη.
-"Μήπως είδες μια κοπελιά ψηλή καφέ μαλλιά μαζεμένα σε ένα κεφτέ μπλε μάτια;"την ρωτάω λίγο αργότερα.
-"Ναι μπήκε σε κάποια από αυτές."μου λέει και μου δείχνει τις πόρτες.
Άρα εγώ τώρα πρέπει να είμαι τυχερός και να ανοίξω μια από αυτές τις πόρτες όπου μέσα πρέπει να είναι η Φαίη.
-"Φαιη ξέρω ότι ακούς απλά άνοιξε την πόρτα."Φωνάζω.
-"Καλά Φαιη θα έρθω να ανοίξω εγώ."λέω μετά από πέντε λεπτά.
Με το που πάω να κλωτσήσω την μεσαία πόρτα εκείνη ξεκλειδώνει από μόνη της.
Ανοίγει δειλά την πόρτα ωστόσο τρέχει με το που με βλέπει απέξω.
-"Ρέ Φαιη!"Φωνάζω καθώς βγαίνουμε από την τουαλέτα και την κυνηγάω προς την είσοδο του κλαμπ.
Σπρώχνω μερικά παιδιά ώστε να περάσω.
Την βλέπω που ανοίγει την πόρτα.
-"Φαιη.."Φωνάζω.
Όχι δεν ακούστηκα καθόλου.
Με την σειρά μου ανοίγω την πόρτα και ψάχνω αριστερά- δεξιά.
-"Φαίη " Φωνάζω όταν την βλέπω να τρέχει από την δεξιά πλευρά.
Τρέχω πίσω της. Δεν υπάρχει και μεγάλη απόσταση μεταξύ μας.
Τείνω το χέρι μου προς το μπράτσο της και καταφέρνω να την πιάσω.
-"Άσε με."λέει με κατεβασμένο κεφάλι.
-"Έλα πάμε στο αμάξι να μιλήσουμε"
-"Δεν πάω πουθενά μαζί σου. Άσε το χέρι μου τώρα " φωνάζει
-"Κορίτσι μου είσαι καλά να φωνάξω την αστυνομία;"Πετάγεται μια γριά από το μπαλκόνι.
Άντε μωρή μπες μέσα να δεις πότε αλλάζει ο χρόνος και άσε εμάς να λύσουμε τα δικά μας!
-"Ναι..Ναι Παρακαλώ!" Της απαντάει η Φαίη.
-"Φαιη τι είναι αυτά που λες; Δεν είμαστε παιδιά συνελθε. Μπες μέσα στο αμάξι να πάμε να μιλήσουμε κάπου ήρεμα. "Της λέω νευριασμενος.
Θέλει να μπω μέσα στην φυλακή για μαλακία της;
-"Γρήγορα" φωνάζει προς την κυρία.
Της κλείνω το στομα μου αλλιώς θα συνεχίσει να πετάει ηλιθιότητες.
-"Δεν χρειάζεται να πάρετε καμιά αστυνομία κυρία μου. Όπως όλος ο κόσμος τσακωνομαστε."Φωνάζω προς την κυρία η οποία δεν έχει μετακινηθεί ούτε εκατοστό από το μπαλκόνι.
Μαρεσει που θα πήγαινε να πάρει την αστυνομία.
Τραβάω την Φαιη προς το αμάξι όσο και αυτή να αντιστέκεται.
Μπαίνει μέσα με το ζόρι και σταυρώνει τα χέρια της κάτω από το στήθος.
-"Λοιπόν η ώρα είναι 11:45 και δεν έχουμε χρόνο ούτε να πάμε σπίτι μου ούτε στο δικό σου να μιλήσουμε ήρεμα. Γιαυτό θα μιλήσουμε πολιτισμένα εδώ πέρα. Αλλά πρώτα.."Της λέω και κλειδώνω όλες τις πόρτες του αμαξιου.
-"Με κρατάς εδώ χωρίς την θέλησή μου."λέει χωρίς να με κοιτάει καν.
-"Λοιπόν θες να φύγεις; Πάλι;"την ρωτάω αλλά δεν δίνει απάντηση ούτε ένα νεύμα.
Ξεφυσαω και στηρίζω την πλάτη μου πίσω στο κάθισμα.
-"Ο Πέτρος τι κάνει; Καλα είναι;" την ρωτάω μετά απο λίγο.
-"Είσαι απίστευτος! Πως μπόρεσες να τους πεις πως ανήκω μόνο σε εσένα και να μην με πλησιάσουν αλλιώς θα καταλήξουν άσχημα τα πράγματα; Ε να σου πω πως δεν ανήκω σε κανέναν και μην τολμήσεις να με πλησιάζεις γιατί δεν ξέρω και γω τι θα γίνει!"φωνάζει.
Ξαφνιάστηκα εφόσον ο λόγος της ήταν μια έκρηξη ενός ηφαιστείου. Ήταν ήρεμη και ξαφνικά μπουμ!
Αλλά τι λέει; Πότε είπα εγώ τέτοιο πράγμα και σε ποιόν;
-"Τ-τι λες Φαιη;"
-"Μαρεσει που ακόμα και μετά σε δικαιολογουσε. Αλλά δεν χρειαζόταν γιατί είσαι μαλάκας αγόρι μου."Φωνάζει.
Η παλάμη μου χτυπάει το μάγουλο της.
-"Εγώ δεν.."Πάω να πω αλλά πολύ αργά.
-"Άντε και γαμησου. Άνοιξε την πόρτα τώρα αμέσως. Θέλω να φύγω!"φωνάζει ακόμα περισσότερο από πριν.
Έχει βγει η χαρακτηριστικη φλέβα στο λαιμό της.
-"Φαιη περίμενε απλά Συγγνώμη δεν το ηθ-"της και πάω να την πιάσω από το χέρι
-"Μην με ακουμπάς! Και άνοιξε τις πόρτες.!"απομακρύνεται όσο μπορεί μακριά μου φοβισμένη.
Δεν ήθελα να την κάνω με φοβηθεί! Και ούτε να την κάνω να πιστέψει το ψέμα που της είπε ο Πέτρος. Γιατί σίγουρα ο Πέτρος ευθύνεται για το μίσος της απέναντι μου.
-" Φαιη σου ορκίζομαι πως εγώ δεν το έχω πει ποτέ μου. Δεν είμαι γουρούνι όπως ο τράμπ να πω πως κάτι μου ανήκει και μάλιστα οι γυναίκες. Σέβομαι τα δικαιώματα των γυναικών."Της λέω.
-"Ε τότε σεβασου και εμένα και άνοιξε την πόρτα να φύγω."Απαντάει.
-"Σε αυτή την περίπτωση όχι δεν θα ανοίξω. Θα λύσουμε όλα τα προβλήματα μας γιατί δεν ξέρεις πόσο σε θέλω κοντά μου."της λέω αλλά φαίνεται να μην με ακούει καν.
-"Ωραίος σεβασμός."λέει μέσα από τα δόντια της.
-"Φαιη σε παρακαλώ πίστεψέ με. Δεν έχω πει κάτι τέτοιο."Της ζητάω.
-"Ωραία ας πούμε πως σε πιστεύω γιατί δεν έχεις δώσει τέτοια δικαιώματα εκτός από πριν. Όμως το μήνυμα; Και αποκλείεται να το έχει στείλει κάποιος άλλος γιατί το κινητό σου σου ανήκει και δεύτερον έχεις κωδικό."
-"Φαίη ξέρω θα σου ακουστεί κάπως αλλά το μήνυμα δεν το έστειλα εγώ.."αρχίζω και λέω ενώ αυτή γελάει ειρωνικά.
-"Άκου με Φαιη το μήνυμα αλήθεια δεν το έστειλα εγώ. Ήταν η Άννα. Εγώ ήμουν το μπάνιο και έκανα ντουζ. Εκείνη το έγραψε,μου το είπε και η ίδια."Της εξηγώ.
-"Όταν σε ρώτησα για το μήνυμα σου είπα να μην μου πεις ψέματα.."
-"Ναι το άκουσα."
-"Τότε γιατί μου λες ψέματα;"
-"Μα Φαιη αλήθεια είναι. Η Άννα ξέρει τον κωδικό μου."

Fay's POV:

-"Μα Φαιη αλήθεια είναι. Η Άννα ξέρει τον κωδικό μου." Τον ακούω να μου λέει.
Αι στο καλό! Εμένα γιατί δεν μου τον έχει πει όταν ήμασταν μαζί;
《Γιατί είσαι Ζηλιάρα. Ενώ η άλλη πάει για ένα μόνο συγκεκριμένο πράγμα. Κγχμ..Άμα κατάλαβες τι εννοώ.》
Πρώτον να πάρεις καραμέλες για τον λαιμό δεύτερον ιου...
Κοιτάζω τον ευατό μου στο καθρέπτη. Έχει κοκκινίσει το σημείο που με χαστούκισε!
Μπράβο στον άντρα!!!
《Μπράβοοο!》
Ειρωνεία ήταν 😑
《Ουπς》
-"Δηλαδή δεν το Εστειλες εσύ;"τον ξαναρωτάω.
-"Εννοείτε πως όχι. Φαιή σε θέλω δεν μπορείς να το καταλάβεις;" με ρωταει και με πλησιάζει.
Τον σπρώχνω πίσω.
-"Φαιη απλά έλα να είμαστε όπως παλιά."Με παρακαλάει.
Μα ο Πέτρος η Άννα; Δεν γίνεται αυτό. Δεν μπορούμε να ξαναειμαστε μαζί.
-"Στέφανε έχεις τρελαθεί; δεν μπορούμε να είμαστε μαζί. Είσαι με την Άννα και εγώ με τον Πέτρο."
Σφίγγει τα χέρια του στο τιμόνι. Θύμωσε...
-"Απλά ξέχνα την Πετρούλα.."τον κοιτάζω περίεργα.."Εντάξει..Τον Πέτρο! Ούτε ένα αστείο δεν μπορούμε να πούμε για εκείνον. Άμα ήξερες όμως δεν θα ήθελες να τον ξαναδείς μπροστά σου " λέει χαμηλόφωνα.
-"Τι εννοείς με αυτό;"τον ρωτάω.
Θέλω τόσο πολύ να μάθω..Όμως από την μία μπορεί να μου λέει και ψέματα.
-"Τίποτα δεν εννοώ."μου απαντάει.
Κοιτάζω μια την ώρα. Πήγε και 55 εε; Πότε πέρασαν 10 λεπτά;
-"Στέφανε και γω σε θέλω..Αλλά δεν μπορώ. Τα ψέματα ή οι αλήθειες του Πέτρου για σένα με κάνουν να έχω ένα μίσος απέναντί σου. Συγγνώμη."Του ζητάω.
-"Ωραία ξέρεις τι θα κάνουμε; δώσε μου ένα φιλί"
-"Τι όχι αποκλείεται.."τον διακόπτω.
-"Άσε με να σου πω. Δώσε μου ένα φιλί έστω τελευταίο. Μετά εγώ θα ανοίξω τις πόρτες και άμα θες εσύ φεύγεις άμα θες μένεις. Σύμφωνοι;"

By kleiw🌙

Γειά σας..Ξέρω άργησα...Έχω να γράψω δυο ημέρες και μου φάνηκε βδομάδα 😢😢 Μην αρχίσετε να βρίζετε...😅😢Παρακαλώ💕💕

Έκανα και αυτό εδώ ⬇⬇

Έκανα και αυτό εδώ ⬇⬇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και αυτό ⬇⬇

Και αυτό ⬇⬇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now