🔥Κεφάλαιο 73°🔥

3.6K 374 11
                                    

-"Τι?"Ακούγεται σε όλο το νοσοκομείο και η Άννα γυρίζει προς τα εμάς.
-"Στέφανε!!! Επιτέλους την άφησες!"Φωνάζει η Άννα και τρέχει προς το δωμάτιο του. Τοσο δυνατά μιλάω;

Stephen POV :

Καλά είναι μαλακισμενη;
Θέλει να μου σπάσει τα νεύρα; Γιατί το είπε αυτό τώρα; Αφού ούτε αυτή το θελει!
Και δεύτερον από που έμαθε για την Χριστίνα!;
Για πόσα χρόνια μπαίνεις μέσα άμα σκοτώσεις τον 'αδερφό σου';
Γιατί αποκλείεται να μην τον σκοτώσω.
Δηλαδή τι πάει και ανοίγει το στόμα του ; Άμαν ρε Κώστα!
Η πόρτα χτυπάει και βλέπω την μητέρα μου.
-"Αγοράκι μου ;"με ρωταει στοργικα.
-"Πέρνα."Της λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ.
-"Αγοράκι μου πως το έπαθες αυτό; Ποιος σου το έκανε;"είναι το πρώτο που με ρωταει.
Αν είμαι καλά,αν πονάω κάπου όχι..Τα αφήνει τελευταία.
-"Δεν ξέρω ρε μαμά. Είχαμε βγει με τα παιδ.....εξάλλου θα σου είπαν τα παιδιά τι ρωτάς εμένα;"τσαντιζομαι.
-"Ε καλά αγόρι μου..Μια λέξη να αρθρωσουμε δεν μπορούμε μαζί σου. Πιο νευρικός έγινε τώρα πίστ...."πάει να πει αλλά μπαίνει με φορά η Άννα.
Αυτή τι κάνει εδώ είπαμε; Άντε κούκλα μου σπιτάκι σου...
-"Γειά σας Συγγνώμη Στέφανε μπορώ να σου μιλήσω λίγο;"λέει και με περιμένει.
Τι περιμένεις ακριβώς; Να σηκωθώ; Ηλίθια είμαι χτυπημένος στο πόδι και δεν μπορώ να σηκωθώ μάλλον; Λέω εγώ τώρα!
-"Άννα μου λέμε κάτι σημαντικό εδώ πέρα."λέει η μητέρα μου. Την κοιτάζει με ξινισμένη μούρη ,πάντα έτσι την κοίταγε την Άννα. Ενώ με την Φαιη ήταν πολύ γλυκιά.
《Ναι αλλά σε άφησε. Επειδή ΕΣΥ εισαι ηλίθιο και δεν της είπες τίποτα για την Χριστίνα όπως είχες συμφωνήσει με τον Κώστα.》
Μα θα της έλεγα!
《Αι ρε μαλάκα.》
-"Εντάξει μαμά δεν πειράζει. Πήγαινε λίγο έξω."Της λέω και με κοιτάζει αγριεμενα.
Σηκώνεται και φεύγει.
-"Αχ Στέφανε! Αγάπη μου..Επιτέλους...Δεν κατάλαβα γιατί ήσουν τόσο πολύ μαζί της. Αχ με κάνεις τόσο ευτυχισμένη."λέει και χοροπηδάει πάνω μου.
-"Ρέ Άννα σιγά! "Της φωνάζω και την απομακρύνω.
-"Τι έγινε τώρα! ;"
-"Τίποτα."Απαντάω απότομα.
-"Καλά Συγγνώμη. Τι έμαθα όμως; χωρίσαμε; Κοίτα άμα σου έλειψα τόσο πολύ θα μπορούσαμε και να βλεπομαστε και κρυφά!"λέει με το πονηρό ύφος.
-"Άννα τι μαλακίες λες ;"την ρωτάω.
Θεωρεί πως χώρισα επειδή θέλω εκείνη; Α πάνε αυτά κορίτσι μου !
Καταρχάς δεν χώρισα εγώ την Φαιη αλλά εκείνη ΌΜΩΣ μην βγει παραέξω αυτό και γίνουμε βουκινο.
-"Τι λέω βρε Στεφανουκο μου ; Πάντως όταν βγούμε από εδώ...Θα πάμε σπιτάκι σου και θα σε φροντίζω εγώ από δω και πέρα."μου λέει ναζιάρικα και κλείνει το μάτι της.
-"Α υπέροχα!"λέω ειρωνευοντας την αλλά τόσο τούβλο είναι πως θεώρησε ότι σοβαρολογω και γελάει.
-"Η Φαιη έξω ήταν ή έφυγε;"την ρωτάω.
-"Ηταν εξ...Τώρα γιατί με ρωτάς για αυτήν;Δεν θέλω να ξανακούσω για αυτήν στην σχέση μας. Εγώ λέω καλύτερα να αρχίσετε τα παλιά. Να την κοροιδευεται. Είχε περισσότερη πλάκα."μου λέει και αρχίζω να νευριάζω.
Τι λέει αυτή ρε ; Πότε έγινα ζευγάρι εγώ μαυτην;
-"Άννα σε ρώτησα κάτι και θέλω απάντηση!"απαιτώ νευριασμενος.
-"Καλά καλά. Μην μου θυμώνεις. Νομίζω έφυγε."Απαντάει φοβισμένη.
Το έχω χτυπάει πάλι η πόρτα.
Κάποιος επιτέλους να με σώσει από αυτή εδώ!
-"Στέφανε;"ακούω τον Κώστα.
Βρε καλώς τον ! Για έλα μπες βρε μάγκα μου. Από πίσω του είναι και η αδερφή μου.
-"Πέρνα!"του λέω και του κάνω νόημα να διώξει την Άννα όταν εκείνη δεν βλέπει.
-"Αμ Άννα θα μπορούσες να βγεις;"την ρωτάει.
-"Α δεν μπορώ να αφήσω το αγόρι μου. Είμαι εδώ να τον προσέχω."λέει εκείνη και με πλησιάζει.
-"Στέφανε; Πας καλα; Η άλλη έφυγε κλαίγοντας και εσύ τα φτιάχνεις με ένα...Δεν ξέρω και γω πως να το χαρακτηρίσω! "Φωνάζει εξοργισμενη.
Έφυγε κλαίγοντας είπες;
-"Δεν φταίω εγώ. Εκείνη το επέλεξε. Εγώ προχωράω."λέω και φιλάω την Άννα στο στόμα.
-"Στέφανε! "Ακούω την Αθηνά να μου φωνάζει.
Μόνο που είναι λίγο αργά.
-"Έλα αγάπη μου Βγες. "Λέω στην Άννα και τρέχει προς τα έξω. Κλείνει και την πόρτα.
-"Ρέ είσαι μαλάκας; Η Φαιη σε θέλει ακόμα και αν σε παράτησε. Μας το είπε."μου λέει ο Κώστας.
Α ναι με θέλει; Αργά δεν το σκέφτηκε;
-"Κρίμα. Για μισό λεπτό γιατί εσύ φταις."Του λέω οταν θυμάμαι αυτό με την Χριστίνα.
-"Γιατί είπες στην Φαιη για την Χριστίνα ρε;"του λεω και ξαφνιάζεται.
Περιμένω ότι δεν θα το καταλάβαινα. Αφού είναι ο μόνος που έχω συζητήσει μαζί του.
Όχι ότι άλλοι δεν το ξέρουν αλλά αυτός είναι αδερφός μου .
-"Πίστευα ότι θα της το είχες πει."Απαντάει.
《Ε καλά λέει ρε μαλάκα! Είχες πει μια ημερομηνία.》
Σκασε ρε!
-" Ε όμως δεν το είπα."
-"Συγγνώμη αφού εσένα δεν σε νοιάζει η Φαιη πλέον γιατί τον ρωτάς για την Χριστίνα;"με ρωταει η αδερφή μου.
-"Γιατί έτσι! Σκοπεύεις να το πεις και στην Άννα;"τον ρωτάω.
-"Οοο έλα τώρα Στέφανε! Πες μου απλώς πως μας κοροϊδεύεις και δεν έχεις τίποτα με αυτήν; "με ρωταει ο Κώστας.
-"Έχω. Τουλάχιστον αυτή δεν θα μαφησει σαν την άλλη την μ.."
-"Εεε εε...!"με σταματάει η Αθηνά
-"Είσαι απίστευτος! "Μου λέει μετά από λίγο και φεύγει έξω χτυπώντας δυνατά την πόρτα.
-"Να φεύγω και γω."λέει και φεύγει.
Μήπως φέρθηκα λίγο ανώριμα; Μπα μια χαρά φέρθηκα. Από την άλλη εγώ δεν φταίω. Δεν την παράτησα εγώ εκείνη με παράτησε!
《Ναι αλλά άκουσες τι είπαν τα παιδιά.》
Δεν με ενδιαφέρει! Να μην έφευγε. Έτσι ήθελε να γίνει και έτσι έγινε.
-"Γειά σου.."λέει η νοσοκόμα όταν μπαίνει μέσα.
Υπέροχη νοσοκόμα μπορώ αν την πάρω και σπίτι μου;
-"Πώς πήγε η επίσκεψη;"
-"Χάλια...βασικά σκατα."λέω και γελάει.
-"Γιατί καλέ τι έγινε;"
-"Εκτός το ότι χώρισα με θέλει μια άλλη."Της λέω.
-"Α Μάλιστα..."λέει καθώς ελέγχει το σακουλάκι με τον όρο.
-"Τώρα καλύτερα να κοιμηθείς."μου λέει και φτιάχνει το μαξιλάρι.
-"Τα τατουάζ σου είναι απίθανα παρεπιπτοντως. Πόσες ώρες σου πήραν;"λέει ακουμπάει το τατουάζ στην πλάτη.
-"Εμ το μπροστινό πήρε 14 ωρες συνεχόμενες."Της λέω και ανοίγει το στόμα της.
-"Ουάου."λέει και με ξαπλώνει κάτω.
-"Είναι πραγματικά υπέροχα. Θα τα ξαναπούμε."Μου λέει και φεύγει.
Κορίτσι όχι...Δεν ξέρω και πως σε λένε..wait ,Ψιτ κοπελιά έλα πίσω! Έκανες ωραία παρέα. Τι θα κάνω εγώ εδώ μέσα; Κουτσός;

By kleiw🌙

Γειά σας. Αυτό που θα πω είναι σημαντικό και θα ήθελα έστω και για πέντε λεπτά να το διαβάσετε. Απλά θέλω να πω πως αυτή την εβδομάδα θα είμαι λίγο πιεσμένη οπότε δεν ξέρω πότε θα ανεβάζω κεφάλαια.💕

Ευχαριστώ και πάλι για την δεύτερη θέση στην εφηβική φαντασία

🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now