🔥Κεφάλαιο 7°🔥

6.8K 549 8
                                    

Athinas POV : (επιτέλους!)

-"Κοριτσάκι μου έλα λίγο κάτω. "
-"Τωρα" της φωνάζω και αφήνω κάτω το στυλό.
Κατεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά.
-"Κορίτσι μου εμείς με τον μπαμπά λέμε να βγούμε. Εσύ θες να έρθεις μαζί ή θα συνεχίσεις τα μαθήματα;"με ρωταει και φτιάχνει την φούστα της.
-"Καλημέρα να μείνω μέσα. Στο φροντιστήριο έχουν αρχίσει να μας δίνουν πάρα πολλά και γίνεται ο χαμός. "
-"Εντάξει αγαπη μου ότι θες εσύ. "Μου λέει ο μπαμπάς και με φιλάει το κούτελο.
-"Άντε πάμε Αναστασία. Αθήνα να κλειδώσεις καλά την πόρτα εε; Και κοίτα το ματάκι. "Μου ξαναλέει.
Όλο τα ίδια μου λέει.
-"Εντάξει. "Λέω και τους κλείνω την πόρτα. Την Κλειδώνω και πηγαίνω πάλι πάνω. 

Κάθομαι πάλι στην καρέκλα...Όμως..Όμως δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με τα σημερινά. 

Τόσα χρόνια τα ίδια. Δεν βαρέθηκαν πια; Αυτό είναι το σώμα μου. Δεν θα αλλάξω για κάποιον άλλον. Επειδή έχω παραπανίσια κιλά θα μου το χτυπάνε; ΚΑΙ άμα θέλω εγώ να έχω 4-5 παραπάνω κιλά έτσι ρε παιδάκι μου γιατί γουστάρω.

 Τι θα γίνει πρέπει να τα χάσω επειδή κάποιοι πάνε με την μόδα;

Ναι με την μόδα. Καλά διαβάσατε. Άλλη μόδα υπήρχε το '50 άλλη το '90 και πάει λέγοντας. Πρέπει να τα χάσω επειδή αυτοί είναι ηλίθιοι; 

《Όνομα,ηλικία, ιστορία για την ζωή σου.》

Εντάξει ρε Λιλίκα. Θα συστήθω. Νομίζεις πως με νοιάζουν τα παιδιά αυτή την στιγμή; ΕΔΩ έχω αλλά προβλήματα. 

《Συστησου. 》
Καλααα.
Λοιπόν Αθηνά
Εμ 17 έκλεισα πριν κάτι μέρες.
Ιστορία ζωής εε; 

Λοιπόν Έχω μια υπέροχη οικογένεια. Τους αγαπώ και με αγαπάνε αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για τον αδερφό μου. Αν και όλα αυτά τα κάνει από αγάπη. 

Τέλος πάντων. Στην πρώτη γυμνασίου αρχισα να παίρνω μερικά κιλακια. Μετά στην τρίτη τα έχασα και προς το τέλος 1 λυκείου αρχισα να τα ξαναπαίρνω. Ναι είχα ένα πρόβλημα υγείας για οποίες αναρωτιέστε. Ε κάτι παιδιά επειδή είναι χωρίς μυαλό άρχισαν να με κοροϊδεύουν. Όχι ότι με πειράζουν τα σχόλια τους. Αυτό είναι το σώμα μου και το αγαπώ. 

Ένα σώμα θα έχω ούτε 2 ούτε τρία μετά στην μεταθανάτια ζωή. Όχι δεν πιστεύω σε πως η ψυχή σου θα μπει σε ένα άλλο σώμα. Τέλος πάντων όπως είπα δεν με πειράζουν αλλά ρε φίλε είναι χοντρά.

Προσπαθώ όσο περισσότερο να τα διαφυγω αλλά αυτά εκεί.
Γαμώτο σας είναι το ΣΏΜΑ ΜΟΥ!
*Κρακ* 

🔥❌Playing with Fire❌🔥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora