🔥Κεφάλαιο 17°🔥

5.3K 501 24
                                    

-"Και γω θυμάμαι πόσο μαλακας είσαι. Αλλά δεν σε φωνάζω αλλιώς. "
-"Αυτό ήταν κακό. "Λέει κάπως στεναχωρημενα. Χαχα μην μου πεις ότι τον θίξαμε κιόλας;
-"Ε και ; ΞΈΡΕΙΣ πόσο κακό μου έχεις κάνει εσύ;"
-"Δεν γίνεται συζήτηση έτσι μπορείς να γυρίζεις να σε κοιτάζω;"με ρωταει και το κάνω. Δεν ξέρω γιατί αλλά το κάνω.
-"Ωραία. Λοιπόν....κοίτα " αρχίζει και μου λέει αλλά σταματάει. Με κοιτάζει βαθιά στα μάτια.
-"Θα πεις η όχι; Έχουμε και σχολείο. "Του φωνάζω. 

Νιώθω λίγο κακία αλλά δεν πειράζει. Ξέρω πως είμαι καταβάθος πολύ καλή και αθώα. 

-"Ρέ δεν πάει στο διαόλο. "Λέει ψιθυριστά αλλά για καλή μου τύχη τον ακούω. 

Όχι που θα μου διεφεύγε.
Και τότε κάνει κάτι που δεν το περιμένω.
Ενώνει τα πρόσωπά μας και με φιλάει.  

Τον σπρώχνω πίσω και σκουπίζω το στόμα μου.
-"Είσαι πολύ μαλάκας αγόρι μου. "Φωνάζω και πάω γρήγορα στην τουαλέτα. 

Δεν συνέβη πότε αυτό. Είναι ένα όνειρο. Σαν το άλλο. Τσουπ θα ξυπνήσω. Να τώρα σε λίγα λεπτά. Σωστά; 

《ΛΆΘΟΣ ΑΓΑΠΗΤΉ ΜΟΥ Ο ΣΤΈΦΑΝΟΣ ΘΕΟΔΟΣΊΟΥ ΣΕ ΦΊΛΗΣΕ》
Όχι δεν είναι αλήθεια. Αποκλείεται.
Είμαι σίγουρη. 

Τοποθετώ τα χέρια μου αριστερά και δεξιά από τον νιπτήρα. Παίρνω βαθιές ανάσες. 

Με φίλησε; ΑΥΤΌΣ; με κοροϊδεύε τόσο Χρόνια και τώρα με φιλάει;
Ξέρετε τι φταίει; Είμασταν μαζί τόσες ώρες. Είναι και βράδυ. Αυτό φταίει. Έχω διαβάσει πως άμα βρίσκεσαι με κάποιον στον ίδιο χώρο υπάρχει 45% περίπτωση να δεις τον άλλον ερωτικά. Όμως άμα είναι βράδυ η περίπτωση είναι 65%.
Οπότε αυτό είναι. 

Μπορεί να είναι και ότι έχει ώρα να ξέρετε.....Έχει άλλες συνήθειες....Βγαίνει διασκεδάζει με κοριτσάκια. Αυτό είναι σίγουρα. 

Ξεκλειδώνω σιγά σιγά την πόρτα για να μην ακουστω. Η πόρτα τρίζει λιγάκι οπότε την μουτζωνω.
Άμα ξυπνήσει η μαμά η πόρτα θα φταίει. 

Η πόρτα του δωματίου μου είναι ανοιχτή και έτσι βλέπω πως τα φώτα είναι αναμενα.
Μωρέ να πάω να δω μια φορά ή όχι;
Όχι δεν τα κάνω εγώ αυτά.
Τα φώτα γρήγορα κλείνουν και τώρα σίγουρα θα πάω να ρίξω μια ματιά. 

《Και μετά λες εμένα Κατίνα. 》
Σταμάτααα. 

Πλησιάζω αλλά δεν βλέπω τίποτα. Μα τίποτα σκοτάδι. Μαυρίλα πως το λένε 😢

《Μπες μέσα άνοιξε φως και κάνε πως θες κάτι. 》
Πας καλά παιδάκι μου ; Δεν είμαι από αυτές. 

🔥❌Playing with Fire❌🔥Where stories live. Discover now